Prie „žalios rodyklės“ sustojančius vairuotojus gėdina garsiniai signalai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sub 2014-10-28 09:40
Nu nelogiškas įstatymas. Kam du kart stoti? Padarytu tas stop linijas, tose vietose kur gali matyti klūtis iš sąnkryžos pusės, tada būtų mažiau problemų. Dabar sustoji prie stop žneklo ar šviesaforro ar perėjos kur yra žalia rodyklė, bet dar kartą turi stoti, kad įsitikintum ar nėra kliūties. O tiems pypsintojams, tai nekubėk ir būsi pirmas. Tegul mažiau nervuojasi. Po to patys išprovokuoja kitus kvailoms klaidoms.
Luitas 2014-10-28 09:50
Šitas pakeitimas yra pats durniausias per visą laiką. Jei tokių ir daugiau bus žmonės nustos laikytis kelių eismo taisyklių visai.
sloggi 2014-10-28 09:52
Senus kuilius sunkiausia yra peraukleti. Tai uztruks, bet jie ismoks. Nekarta yra tokiose vietose koju vos neparvaziave, tai gal geriau lai pristabdo.
Sljder 2014-10-28 10:31
Off topic: Mano nuomone tikrai buvo durnesnių Kad ir žieminės padangos motociklams... Ir aplamai - pastebėjau, kad pastaruoju metu prasidėjo šiokia tokia betvarkė su KET. Tai automobilių išregistravimas, tai taisyklių keitimas, blaivumo ribos vasarą pakeistos, bet baudos nebuvo numatytos, registravimo tvarka ir pan. viskas daroma skubotai, tada taisoma ar atšaukiama. Toks įspūdis, kad valdininkai mėtosi norėdami kuo skubiau kažką priimt.
Creatium 2014-10-28 10:34
Sustojus prie STOP juostos visada gali matyti kur ir kokia kliūtis yra. O šitas pataisymas yra labiau dėl pėsčiųjų, o ne vairuotojų saugumo.
Nerealiai 2014-10-28 10:36
Manau jie taip padarė, kad sustotum dar prieš perėją ir įsitikintum, ar nėra pėsčiųjų, nors tada išeina, kad prieš visas perėjas reikėtų sustot, pagal juos mąstant.
Atk 2014-10-28 10:37
Tai praskenuokit tokius ir uždirbsit, po 300 litų už kiekvieną, įsivaizuojat kiek uždirbs policinkai, kurie privers laikytis taisyklių? Gal tada ir mažiau avarijų ir mirčių bus.
Simplicity 2014-10-28 10:58
Neapsiverkit tik ir savo šakėm prieš valdžią nemojuokit. Buvo laikai, kad niekas saugos diržų nesisekdavo, nes tie veržia, šonkaulius avarijos metu sulaužo ir t.t. Persiauklėjimas įvyko gana greitai, kai tik baudas pakėlė ir gaudyt pradėjo. Kalbant apie perėjas (net ir nereguliuojamas), tai visą laiką buvo reikalavimas prieš jas pristabdyti. Tik kėgliai kaip skraidė perėjose, tai taip ir toliau skraido. Gal reikėtų grįžti prie senųjų taisyklių, pagal kurias visada kaltas lieka vairuotojas, partrenkęs pėsčiąjį perėjoje? p.s. Nesistebėkit, kad visose srityse ir priimamuose sprendimuose yra konkretus . Valdžioj gi darbiečiai su SOSdemais. Pirmi galvoja kaip čia Vyktarą nuo teismų išsukt, o antriems su galvojimu išvis sunku— pats premjeras per dieną bent triskart savo nuomonę keičia.
Kirtiklis 2014-10-28 12:01
Nekarta teko matyti kad varo po senovei, o gale pypsi ir bala žino ką daro. Reikėtų "pareigūnų" tose vietose, biudžeto skyles kaip reikalas pakamšytų.
FtBall 2014-10-28 12:15
Greičiau tegu visai panaikina žalias rodykles. Šiandien kaip tik mačiau, kaip vilkikas bandė pasukt, aišku, jam nepavyko - tiesiog 2 minutėms pėsčiųjų perėją užblokavo.
Arns 2014-10-28 12:33
Simplicity, mažiau ant socdemų varyk, jie bent bando daryti, tačiau kai ne vieni koalicijoje, o kiti bala žino ką siūlo išeina kaip visada. Per konservatorių valdymo metus, tokių klausimų niekas nė nesvarstė, nes jei projektas nesiekia bent šimto milijonų valstybinių pinigų, juo niekas neužsiimdavo. O problema ne vakar atsirado. Automobilių srautas tiek išaugo, jog jau senai peržengta plona raudona linija, jiems pataikauti, tad visi rėkautojai turi pratintis, įsigijus automobilį atitenka ir pareigos, kurias reikia vykdyti ne atmestinai. O prieš perėjas praleisti žmones privaloma, o ne padaroma išskirtinė malonė, už kurią šie dar ir turėtu padėkoti
Simplicity 2014-10-28 13:03
Tai taip, socdemai yra geriausi ant Lietuvos. Vien ko verti Bradauskas su Vėsaite! Jei socdemai būtų protingi, tai į koaliciją su marginalais net nebūtų ėję. Dar iki Seimo rinkimų buvo aišku ko siekia ir sieks DP, TT ir LLRA. Ką gali koalicija, kurioj: - darbiečiai visomis išgalėmis bando vilkinti savo partijos juodosios buhalterijos bylą, - lenkai kelia triukšmą dėl pavardžių ir vietovardžių rašymo lenkų kalba, - tvarkiečiai ieško variantų kaip Paksą grąžinti į valdžios olimpą, - socdemai laviruoja tarp tų trijų pušų ir žiūri kaip kaktos neprasiskelt (t.y., savo balsavimu ir premjero kalbom neįžeist LLRA, TT ir DP). Valdant dabartinei koalicijai numirė atominės elektrinės projektas, skalūnai, pradėjo strigti RAIL BALTICA. Manau, jei SGD terminalo statyba nebūtų prasidėjusi dar prie buvusios vyriausybės, tai ir tas projektas būtų numarintas kaip nereikalingas Lietuvai. Jei atvirai, tai panašu jog dabartinė koalicija nepalaiko jokių projektų, kurie neigiamai paveiktų Rusijos ekonominius interesus. Nėra Lietuvoje nei tikro centro, nei kairės ar dešinės, todėl galėjo imti konservus su liberalais į koaliciją ir dirbt, o ne pusantrų metų realybės šou daryt (kalbu apie „Ar pavyks nuteisti Vyktarą?“ ir „Ar CZ vietoj Č, SZ vietoj Š, ir W vietoj V, neprieštarauja Lietuvos Konstitucijai?“). Tiek tad tos politikos po straipsniu apie žalias lenteles.
Arns 2014-10-28 13:21
Simplicity, klounų yra visose partijose, nereikia per daug išskirti jokios. Kaip ir kad, į postus nerandančių kompetentingų partiečių, tavo siūlytosios alternatyvos nerado. Be to, politiškai tavo siūloma koalicija negalėjo susidaryti, nes konservatorių politiniai šūkiai "Kirkilas kaltas" ar "pasaulinė krizė per socialdemokratus", buvo visiškai priešiškas elementariai logikai žingsnis tikintis koalicijos, jau nekalbant, kad buvo bandoma primesti žeminančias sąlygas rinkimų laimėtojams bei daugiausiai mandatų gavusiems socdemams, iškeliant reikalavimą paskirti premjerų Kubilių bei dar kelis svarbiausius postus atiduoti konservatoriams... Todėl buvo kalbinami liberalai, tačiau jie stojo konservatorių pusėn, kad išlaikys koalicinį susitarimą iš dar praeitos vyriausybės. Kito kelio sudaryti daugumos vyriausybę niekam nebuvo. Tie patys TS+LS be trečios galingos jėgos net vidutinės mažumos vyriausybės neturėjo šansų sudaryti, jei būtu dabartinės valdančiosios daugumos partijos nesusitarusios. Ankstesnės vyriausybės projektų interesas buvo išleisti pinigus, o ne žiūrėti ekonominės naudos (tas pats terminalas, džiaugiamės parodę špygą, tačiau kokia bus ne emocinė nauda ūkiui, tik pradėję eksploatuoti aiškinsimės)... Kitaip sakant, nekrypstam nuo temos. Diskusijoje apie eismo saugumą reikia ir diskutuoti apie atitinkamus sprendimus, o ne politinius dalykus. nebent jei esi ant tiek proto invalidas, kad tiki, jog be premjero nuomonės, net klausimas dėl elementarių KET negali judėti. Gi juos rengia kiti specialistai, ir tiek premjeras tiek vyriausybė tiek dažnas eilinis seimo narys, pakeitimų įstatymo projektą pamato jau galutinėje stadijoje ir tvirtina arba gražina taisyti jį rengusiems specialistams, pateikdami savo sprendimo motyvus. Čia visiškai nepolitinis dalykas.
punktyras 2014-10-28 14:41
Šūkis ne „Socdemai sukėlė pasaulinę krizę“, o „Socdemai visiškai nepasirengė pasaulinei krizei“.
kestutisz 2014-10-28 14:56
Gal dar ir šviesoforus panaikinkim - gi sankryžose pilna idiotų sulendančių dar per žalią ar net raudpną, "o gal prašoksiu"? Kas per noras dėl kažkokios dalies idiotų suš*ikti reikalą visiem - idiotai gi ir toliau važinės kaip šauna į galvą, o besilaikantys taisyklių atsiims papildomai prarastu laiku.
Kirtiklis 2014-10-28 22:29
Kirkilas sake - nera jokios krizes! Kirkilo vyriausybei tas galioja.
sub 2014-10-29 01:13
Na, tikrai yra vietų, kur kliūtis iš kairės užstoja kas nors. Miestuose nemažai tokių vietų. Galėtų STOP juosta būti šiek tiek arčiau, bent jau pirmos juostos, kelių juostų kelyje.
Debesuotas 2014-10-29 10:25
Nesąmones daro ir tiek.. Pėsčiųjų saugumui užtikrint? Manau, kad kaip tik dar daugiau avarijų atsiras dėl šio pakeitimo, ypač jeigu pėstieji prie šitos tvarkos pripras.. Dabar jie bent pažiūri į vairuotoją ir mato jo veiksmus, o po šio įstatymo išleidimo kažin ar bent tiek darys.. Kiekvienas atsakom už savo saugumą kelyje, ne tik vairuotojas, tiek pėsčiasis tiek vairuotojas yra eismo dalyvis, todėl jie abu turi vienodą atsokomybę, todėl nesuprantu kažkokio lengvinimo ir apsaugojimo.. Žalia rodyklė jau savaime yra gan sudėtingas reikalas, nes vairuotojas turi įvertint daug faktorių sukdamas per žalią rodyklę, dabar jam papildomai užkraunamas privalomas sustojimas.. Žalia rodyklė išvis praras savo funkcionalumą, piko metu spūsčių tikrai padidės vien dėl tų sustojimų, o kiek dar nesusipratimų įvyks ir avarijų kol šita tvarka prigis..