Kodėl šaltą rytą tikrai VERTA pašildyti automobilio variklį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2015-01-12 14:01
Tas pats portalas parašo, kad variklio šildyti neverta, po to "kažkas" paskleidė mitą. Sekantis straipsnis: "kažkas skleidžia mitą, kad variklio pašildyti visgi nereikia".
Nukainotas 2015-01-12 14:29
Tikrai „nežinia iš kur“: http://www.technologijos.lt/n/technolog ... li?l=2&p=1
ISG 2015-01-12 14:49
Oi kaip susimauta Tikiuosi komentarus skaito redaktorius ir raudonuoja kaip reikalas
immortallt 2015-01-12 15:04
Aš manau jų paaiškinimas bus "mes tik perpublikuojame naujienas", taip realiai pripažįstant, kad jie tėra prastai veikiantis RSS...
Kailis 2015-01-12 15:18
Nemanau kad cia kazkam reiktu raudonuoti, buvo pateiktos dvi skirtinguos nuomones, o kuria jus pasirinksit tiketi, tai cia jau jusu reikalas
Nerkus 2015-01-12 15:53
Žiemą retai kada pavyksta tik užsivedus išvažiuot į gatvę, dažnai reikia apsivalyti mašiną. Viskas priklauso nuo požiūrio, jei nori neteršti aplinkos, tai reikia iškart važiuoti, bet gadinti mašiną ir atvirkščiai.
ISG 2015-01-12 15:53
Tokiu atveju rasymo stilius ir pats pavadinimas turetu buti kitoks. Cia yra ziauriai susimauta. Ypac ta citata kur kazkas (kazkoks KVAILYS) kuria kazkokius mitus apie ta ir ana.
1337 2015-01-12 16:00
O čia kalbama apie kokį variklį? Koks kuras? Koks tepalas pilamas? Galų gale koks paties variklio gamintojas? Apie kokias šalčio temperatūras kalbama? Aš pasilieku prie trečios nuomonės: atsiverčiu savo automobilio manulą, kurį parašė inžinieriai kurę variklį, ir ten juodu ant balto parašyta ką man galima daryt, o ko ne. Mano atveju apie šildymą parašyta tiesiai šviesiai: jei naudoji gamintojo numatytą alyvą, tai jokio šildymo nereikia, sėdi ir iškart važiuoji. Kada įsigysiu kitą automobilį, darysiu taip kaip rašo manulas.
ISG 2015-01-12 16:18
1337, jeigu pats nieko nesupranti tai daryk pagal manuala, ty nieko nedaryk Jeigu gamintojai, visiskai nesvarbu kokio produkto, leistusi i VISAS detales ka daryti patartina, o ko ne, tai manualai butu biblijinio storumo. Todel pagal nutylejima nepatariama daryti isvis nieko. O be to ir skambetu prastai "pries vaziuodami pasildykite" ir tt. Konkurentai tuo pasinaudotu, ir akcentuotu, kad ju varikliu sildyti nereikia (ir jiems butu nusisikt kaip istikruju - ar reikia ar nereikia). Yra simtai dalyku kuriuos galima daryti norint prailginti to ar ano daikto naudojimo trukme, ir apie kuriuos manualuose nera ne uzsiminta... kaip pvz galiu pasakyti kad F1 varikliai pries uzvedant yra sildomi iki darbines temperaturos (spec sildytuvais),ir kai jinai pasiekiama, tik tada variklis yra uzvedamas...
FtBall 2015-01-12 16:19
Sąmokslo teorija - laikantis gamintojo nurodymų 100%, automobilis nebevažiuos po garantinio laikotarpio.
Arthuras 2015-01-12 16:39
Faktas, kad jokie modernūs varikliai fizikos dėsnių neįveiks. Dauguma automobilių naudoja sąlyginai tirštą tepalą. Žiemą prie -10 ir šalčiau tas tepalas tikrai dar labiau sutirštėja. Taigi kad jis apšiltų ir išsitaškytų ten, kur jam priklauso - reikia kažkiek laiko. Ir be abejo geriau, kai varikliui nėra apkrovos, kuomet tepalas dar neatlieka savo funkcijos. Taigi nematau nieko blogo vieną - dvi minutes pašildyt. Esu įsitikinęs, kad taip tikrai varikliui sveikiau, nei duoti dideles apkrovas iš karto.
Radiant 2015-01-12 16:45
Šiaip automobilio šildymas yra daug svarbesnis dyzeliniams varikliams, tuo tarpu benzininiams prie tarkim -5 tikrai nėra būtina šildyti automobilio, prie didesniu šalčių naudojant standartinius tepalus kuriuos galima naudoti iki -35-40 temperatūros jau rekomenduočiau bent kažkiek pašildyti net ir benzininį variklį. Šiaip mitas kad šildyti automobilio yra gajus, tačiau jis nėra toks žalingas kaip mitas jog reikia duoti apsukų laisva pavara kad užšildytų automobilį, iš kur lietuviai tokias nesamones sugalvojo tai nesuprantu, mačiau ne vieną toki kvailelį, kur duoda gazų žiemos rytą, čia gi grynai variklį visą suėda tokiais būdais
1337 2015-01-12 17:16
Gamintojas rekomenduoja pilt 0w30 pilnai sintetinį tepalą kuris praktiškai prie visų eiliniam žmogui sutinkamų temperatūrų būna skystas, tai ir nėra ir reikalo jį papildomai šildyt ar skystint. Jei negyveni už poliarinio rato ar sibire, tai sėdi ir važiuoji, šildymas praktiškai jokios apčiuopiamos naudos neduos Pasikartosiu, skaitykit ką gamintojas rekomenduoja konkrečiam varikliui ir konkrečiom sąlygom, o ne abstraktų neaišku kam skirtą patarimą
Jomajo 2015-01-12 17:44
"Jūsų automobilis su mechanine pavarų dėže? Ar kada atkreipėte dėmesį, kaip keistai ir klampiai – lyg į ją kas būtų prileidęs želė – jungiasi pavaros šaltą žiemos rytą? Pagalvokit, kaip tokiomis aplinkybėmis jaučiasi pavarų dėžės detalės ir ar verta jas prievartauti šalčiu" wow nezinojau, kad dirbant laisvomis apsukomis syla ir greiciu deze. Koks cia automobilis??
Simplicity 2015-01-12 18:06
Pažiūrėk šitą video— https://www.youtube.com/watch?v=IKywZ730JFs arba šitą— https://www.youtube.com/watch?v=QPaUJfA1KsY Važiuot tik ką užvestu varikliu yra toks pat kraštutinumas, kaip ir laukti kol jis įšils iki darbinės temperatūros. Mažiau su automobiliams susidūrusiems diskusijų dalyviams (pvz., 1337) pasakysiu, kad krintant temperatūrai visi techniniai skysčiai tirštėja. Be to, automobilyje be variklio yra dar ir kitų agregatų, kurie naudoja tepalus (pvz., vairo stiprintuvo siurblys, greičių dėžė). Tai, kad leisit tiems tepalams pajudėti ir pašilti, varikliui dirbant ant laisvų apsukų, bėdų jums tikrai nepridarys, o važiavimas neapšilus— gali. Prisimenant lietuviškas žiemas, tai po šaltų naktų savo ratams visada leisdavau pašilt bent jau 10 minučių. Ne dėl to, kad labai saugojau variklį, o dėl to, kad labai mėgau šilumą. Išlindai— užkūrei, ir atgal į vidų pusryčių valgyt ir kavos gert. Papusryčiavęs nusibrauki sniegą nuo langų ir į darbą važiuoji šiltai, kaip žmogus, o ne kaip tie (pvz., 1337, Jomajo), langiukus lede prasikrapštę ir šalikais, kepurėm apsimuturiavę tankistai. (Žinoma, jei būčiau gyvenęs bute, tai tiek laiko nebūčiau šildęs, tačiau bent porą minučių tikrai leisčiau pastovėt,o per tą laiką sniegus nusibraukčiau, langus nusikrapštyčiau.) Kalbant apie pačius tokio pobūdžio straipnius, tai jie yra skirti aukštesnį civilizacijos lygį pasiekusiems individams. Nieko nepadarysi, tačiau taip jau yra, kad „išmanėjant“ mus supantiems prietaisams, mes patys bukėjam ir jau nesugebam savo galva galvot. Jau reikia, kad kas nors straipsnį parašytų ir pasakytų kaip reikia teisingai mylėti žmoną, teisingai naudoti automobilį ir kitus gyvenimą palengvinančius prietaisus. Progresas... p.s. Aukštesnį civilizacijos lygį pasiekę vakariečiai ne tai, kad nežino kaip pasižiūrėti tepalo ir kitų techninių skysčių lygius, bet ir to, kad į serviso centrus profilaktiškai reikia užsukti net ir pasibaigus gamintojo garantijai. (Supratimo, dėl ko tai reikia daryti, pas daugumą jų nėra.) Pats žinau atvejį, kai airis užkalė 2009 m. AVENSIS variklį, nes beveik du metus važinėjo nekeitęs tepalų. Ir čia kalba eina ne apie savaitgalinius išlindimus į kelius, o pastovų „jojimą“ nuvažiuojant po 300-400 kilometrų per savaitę. (Į servisą planavo užvažiuoti prieš TA, bet variklis iki to laiko neišgyveno.) Kitam airiui didžiausia abrakadabra buvo automobilio palikimas ant bėgio— be atskiro paaiškinimo nesuprato, kad bėgį reikia įjungti jau po to, kai buvo išjungtas variklis. (Savo akimis stebėjau įvykį su nutrūkusiu rankinio stabdžio trosu.)
mental1ty 2015-01-12 18:32
Aš galvoju, kad beveik visų automobilių gamintų po kokių 2000 metų bent jau dėl tokios priežasties kaip tepalų tirštumas šildyti nereikia, nes jų tepalai beveik identiškai skysti prie visų temperatūrų (jei nesupiltas netinkamas pigus tepalas). Aš pats jei jau labai šalta tai savo dyzeliuką kartais pakūrenu iki 30 sekundžių. O šiaip važiuoju iškart, tik apsukas laikau žemesnes. Kitas reikalas, kai būna daug sniego ir žinau, kad reiks aukštomis apsukomis lipti per pusnis iki kol nusigausiu iki valyto kelio, tada pašildau kol apsukos nukrenta iki normalių laisvų apsukų (~780rpm) nuo tų kurios būna užvedus šaltą variklį (esant dideliam šalčiui iškart po užvedimo ir iki 1200rpm užsigazuoja). Kas dėl kokio vairo stiprintuvo skysčio tai arba reikia šildyti 10 - 20 minučių, arba šildymas neturės įtakos, nes jo temperatūra per tarkim 3 šildymo minutes pakils nuo -25 iki -22... PS Simplicity įdėti video puikiai parodo, kodėl esant šaltam orui rekomenduojama išminti sankabą prieš užvedant automobilį.
Arthuras 2015-01-12 18:47
Nemanau, kad įmanoma pagaminti tokius tepalus, kurie būtų ne per tiršti prie -30C ir ne per skysti prie +30C. Nebent jūs prieš vasarą į tirštesnius, prieš žiemą - į skystesnius keičiat...
FtBall 2015-01-12 19:06
Tiems, kurie sako, jog tepalai žiemą beveik nesutirštėja - prie -30 užkurkit automobilį, įspaudę sankabą, bei užkūrę atleiskit. Automobilis šiek tiek pajuda, nors pavara ir nėra įjungta.
vardasas 2015-01-12 19:18
man isvis pakvipo degalu pardaveju uzsakytu straipsniu. kazkaip man regis tirstesni tepalai kaiptik leciau nutekes i karteri ir visad bus suteptas variklis esu nekarta kures ir prie 27 laipsniu salcio ir nieko nelaukes sukeles iki 7000 apsukas nu ir jokio serviso nereikejo, rizikavau tik tepalu siurbliu su tokiom apsukom. kvailokas straipsnis
HDi 2015-01-12 19:19
Matyt Tamsta niekad tepalų nekeitė pats? Kai pirmą kartą savo mašinai keičiau tepalus dar būdamas niolikinis, išleidau nešildęs variklio ir buvo klaida, nes paskui dar pakankamai ilgai bėgo ištisine srovele, nors ir labai silpna. Po to laiko visada pašildau, ir tirštumo skirtumas akivaizdus tarp sušildyto motoro tepalų (žinoma proto ribose, kad rankų neapsidegint) ir naujų tepalų. Ir čia prie pliusinės temperatūros. O šiaip asmeniškai naudoju remote start, ir pasišildau dėl komforto. O jei nepavyksta, arba kol neturėjau šito navaroto, tai pagal situacija, jei langų valyt nereikia tai važiuoju iškart, be didelės apkrovos ir didelių sūkių. Dėl važiavimo iškart ir žalos tai abejoju ar ji labai didelė ir gan diskutuotinas klausimas čia, tepalas nors ir sutirštėja jis vistiek varinėjamas po spaudimu ir nemažu, todėl reikliausios dalys tepimui (tarpas tarp indėklų alkūninių ir švaistiklių) vistiek sutepamos, o ir užgesinus variklį iš ten tepalas taip paprastai nepasišalina. Dar turbina reikli tepimui, bet vėlgi ir čia tepalas ateina po spaudimu.