Dyzelinį automobilį pirkęs vyras tokios baigties nelinki niekam

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2015-08-03 09:40
Keista pirkti dyzelinį, ypač naudotą, ir nežinoti apie EGR/DPF. Įdomu tik, kada pradės mūsų TA centrai kreipti dėmesį į jų glušinimą? Kiek mačiau net varžtas įsuktas EGR valdymo žarnelėje klausimų nekelia, ką jau ten "subtiliai" joje paslėptas šratukas ar plokštelė tiesiai ant įsiurbimo kolektoriaus, ką jau ten DPF kurio nelabai ir matosi :)
vyckas 2015-08-03 10:52
Kokia to filtro prasmė, jei gerai paspaudus vistiek viskas lauk eina?
ISG 2015-08-03 10:55
Nieko bendro neturiu su dyzeliais ir neturesiu, bet galima salinti visas tas emisiju nesamones jeigu neturi pinigu. Paciam varikliui, kaip ir parasyta staipsnyje, tos emisiju kontroles yra rakstis siknoj. Svarbu nevirsyti ismetamuju duju ribos per TA. O kas ten ispjauta ar modifikuota meistrai tikrai nesiknaisios. Kiekvienoj masinoj tos dalys randasi skirtingose vietose, nieks ten nesismulkins. O laikinai (kad pereitum TA) sumazinti emisiju kieki yra visokiu triuku. O siaip pirkit benza ir nebus jokiu problemu
kestutisz 2015-08-03 11:06
Ne viskas ir ne iš karto, esmė, kad mieste netaip dažnai ir spaudžiama, kad įvyktų suodžių perdeginimas ("regeneracija") - šiokia tokia tikimybė, kad suodžius paskleis ne koncetruotai mieste, o kažkur apylinkėse.
Natter 2015-08-03 11:34
nsuprantu žmonių perkančių dyzelius, jei pats nėra ūkininkas. Ten jokia ekonomija nesigauna, ir tas kietujų dalelių filtras tik viena iš to dalių, ką jau kalbėt apie kasmetinius kuro filtrų keitimus, o kur dar kainos kuro siurblių arba purkštukų, kurie genda dažniau nei benzininių ir kainuoja kelis kartus daugiau.
Simplicity 2015-08-03 11:44
Meistrai visokius DPF, katalizatorius išpjauna taip, kad palindęs po automobiliu tu nieko įtartino nepamatysi. Vienintelis būdas- imti žemėn išmetimo sistemą, bet to Tuvlitos vyrai tikrai nedarys. Na, o apskritai, tai automobilio pirkimas Lietuvoje yra grynų gryniausia loterija. Benzininio pirkimas apsaugos nuo problemų su DPF, bet neapsaugos nuo perkaitintų galvų, "medaus" pavarų dėžėse ir pan. Lietuvoj turėtą automobilį ėmiau iš aikštelės, mokėjau kaip už gerą, o nepraėjus nei pusmečiui pradėjo visokie reikalai lįst. Pradėjus prie jo krapštytis pasimatė, kad perekūpai jau buvo savo nagus prikišę, nors pardavimo metu dievagojo, kad su automobiliu nieko nebuvo daryta.
Robkinas 2015-08-03 11:58
Vat ir dyzelino ekonomija visa. Viskas, ką sutaupai dėl pigesnio litro ir mažesnių sąnaudų, išleidi tokiems remontams, kaip DPF ir t.t.
kestutisz 2015-08-03 12:10
Bet jei tau nereikia važiuoti kur į vakarus kur be eko lipduko ar su dūmų debesiu važinėti būtų labai nepigu tai visiška ekonomija. Ypač jei dyzelsi žalias ar iš už sienos. (jei ką tai tokių "privliegijų" neturiu :)
vytautas50 2015-08-03 12:16
Pumper 2015-08-03 13:16
Akivaizdu į dusliką pažiūrėjus. Pas mane vis dar su DPF, tai nei dulkelės suodžių dusliko viduj nerasi, o išoperuoti ant tiek pajuodavę, kad niekaip nenuplausi.
Pumper 2015-08-03 13:19
Tavo tas 95 mb ir neturėjo DPF, todėl ir bėdų negali su tuo turėti. Dėl ridos tikrumo labai abejoju, lol, 10 metų jaunesnį dyzeli sunku rasi su mažesne.
Nerealiai 2015-08-03 14:02
Manau čia ir slypi problema, važiuojant aukščiausia pavara esant nepakankamam sukimo momentui kuro mišinys užriebinamas, ko pasekoje ir užsikemša greičiau nei važiuojant aukštesnėmis apsukomis žemesne pavara.
kestutisz 2015-08-03 14:10
Manau norėdami jie galėtų tiesiog priverstinę regeneraciją įjungti (berods OBDII protokolas ir buvo sukurtas standartizuotas visokiem TA centram ekologines normas - išmetimus, filtų utilizacijos būklei ir pan tikrinti). Regeneracijos nėra - vadinas ir vidurių nėra. Dėti imitacinę dūmų mašiną net jau ir auksarankiam būtų per stipru :)
manas 2015-08-03 14:12
Tai čia ta Baigtis kurios nelinki niekam- 200EUR už filtro išpjovima??? Matosi dar jaunas problemu nemates
Stipa 2015-08-03 14:16
Metus laiko ir pas mane buvo ideali švara duslintuve, po to kažkas su automobiliu atsitiko, tai kad ir su DPF bet vistiek apsisuodindavo išmetimo sistema. Tada ir pašalinau lauk DPF, programavimas ir šalinimas atsiėjo 400litukų. Pardavus patį filtrą perdirbimui, dal išeinu su 100lt pelnu. Kaip bebūtų nenorėjau šalinti, bet kadangi sistema pradėjo gesti tai neliko kitos išeities. Pirkti naują filtrą už 7000Lt nelogiška, nes kai variklis po 350k ridos pasidėvėjimo, naujas filtras ilgai taipogi nelaikytų. Tiesa nesuprantu iš kur toks mitas, kad regeneracijos metu automobilis apsipila baltais dūmais, man to niekad nebuvo, ar gal tiesiog BMW modeliams to nebūna.
vytautas50 2015-08-03 15:47
ISG 2015-08-03 17:18
"Pažįstamas vokietis iš kurio pirkau tuo tikrai neužsiiminėjo. O jis savo ruožtu pirko iš kito vokiečio pensininko kuris tik retkarčiais važiuodavo į žvejybą" Tiesiog vadovelinis perekupo (nesvarbu ar draugas ar ne, nes perekupai yra atskira zmoniu kategorija) skiedimas. Ar taip ar taip, svarbu kad su masina viskas tvarkoj, koks skirtumas kokia rida
vytautas50 2015-08-03 17:59
gRysed 2015-08-03 20:51
Kodėl čia BMW nuotrauka įdėta?
mnv 2015-08-03 21:18
Dujas įsimeti, per metus atsiperka (nedaug važiuojant) ir problemu nėra, ir už dyzelį pigiau. Vienintelis minusas, kad ilgai pilasi degalinėje