Kas kaltas? Praėjo mėnuo po „Toyota“ automobilio garantinio laikotarpio pabaigos ir prireikė kapitalinio remonto

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lizunas 2015-08-25 12:41
Neturėjus tokio gedimo įmanoma vizualiai ir iš garso konstatuoti jį? Įdomiai.
immortallt 2015-08-25 13:47
Na jei po mėnesio garantijos PABAIGOS pakeisi, kitas po dar mėnesio irgi kreipsis, tada kitas ir dar po vieno, taip galų gale gausis, kad garantija bus neribota. Sutartis yra sutartis. Žinoma, išlieka punktas, kad gedimas jau buvo anksčiau ar pan., bet čia jau įtariu teks sukišti daugiau pinigų, nei tikisi gauti.
Arthuras 2015-08-25 14:40
Vadinasi, tai yra brokas. O broką rimtos kompanijos turi taisyti. Arba įrodyti, kad vairuotojas neteisingai naudojosi automatine pavarų dėže. Pasiaiškinti, kodėl toks gedimas nebuvo pastebėtas per automobilio apžiūras servise. T.y. Būdamas Toyota atstovas aš šitą reikalą kaip nors spręsčiau. Nes tai yra didžiulė antireklama tokiai markei, kurios vienas iš nedaugelio, tačiau labai svarbus privalumas ir yra - patikimumas.
HDi 2015-08-25 15:17
atitiks specifikacijas, atliks apibrėžtas funkcijas, šiuo atveju važiuos, nieks nebildės, nekals nebus pašalinių gedimų ir panašiai. Pasibaigus tam periodui, net jei viena diena praėjo po termino, pardavėjas neprivalo už kažkokius neatitikimus atsakyti. Neįsivaizduoju kaip teisiškai yra su tuo, jei gedimas atsirado garantinio periodo metu, juk visi tikrinimai atliekami tam tikra nustatyta tvarka, ir yra dalykų kurių tiesiog netikrinama, nieks neskerdžia dėžių ir variklių, atliekami tik kompiuteriniai ir vizualiniai tikrinimai. Užkals man variklis po metų, sugebėsiu įrodyt kad vienu metu ir tepalo slėgio daviklis pieno riebumą rodė, ir pompa neužtikrino tepalo slėgio, ir tai tęsiasi nuo to laiko dar kai garantija buvo teisinga? Nu nežinau. Jei būtų vadinamas gamyklos atšaukimas, kai gamykla pripažįsta broką, ir keičia, tada viskas ok, bet tada nebūtų ir šito straipsnio. Turėjau šitokį atvejį su oro pagalvių davikliais, kai visai atsiktinai nuvariau į gamintojo atstovą, nes niekas neapsiėmė normaliai padaryt, ir atstovybėj pasakė, kad brokas gamyklos ir pakeisim dykai, nors jau mašina seniai negarantinė. Aš už tai, kad Toyota teisi šituo atveju, garantija pasibaigė - pats kaltas, bijai kad neužlinktų - mokėk pinigus, varyk į periodines apžiūras dažniau.
raimism 2015-08-25 15:58
aš irgi pasibaigus mėnesiui po žmonos Lexus garantijos Mototojoje turėjau keisti galinį amortizatorių, nors prieš porą mėnesių buvau techninėje apžiūroje. Ir ką? turėjau reikalauti nemokamo garantinio keitimo? tipo ''turėjote pamatyti, kad amortizatorius rasoja?'' būtų atsakę ''tada dar viskas buvo tvarkoje'' ir net ir teisme nieko nebūtų įrodyta. vienintelis būdas kaip tas žmogus gali bausti Mototoją - važiuoti į kitą Toyotos servisą. Visa kita - tuščias reikalas.
Arns 2015-08-25 16:09
Laimėti teismo be šansų, nebent tik ardyti dėžę ir ieškoti gamintojo broko. Garantija yra sutartinis laikas gedimams šalinti, tai nėra užtikrinimas jog per tą laiką mašina nesidevės.
Arthuras 2015-08-25 16:16
Aš suprantu, kad oficialiai pirkėjas greičiausiai iš serviso nieko negaus, nebent išardžius pavarų dėžę paaiškės, kad ši jau buvo susidevėjusi gerokai anksčiau dėl tam tikro akivaizdaus jos broko. Bet tokius dalykus viešinti reikia. Kad atsirastų daugiau geranoriškumo iš atstovų bei gamintojų pusės. Ir pirkėjo veiksmus visiškai pateisinu. Bent jau antireklamą padarys. Nenormalu, kad automobilio vertė po garantinio tampa nuline. Nesakau, kad servisas turėjo suremontuoti dykai, bet tam tikra, pvz. 50 proc. nuolaida turėjo būti suteikta.
raimism 2015-08-25 16:36
dėl to Mototoja savo Toyota klientus po kelių dienų ir kviečia į streso valdymo kursus... čia be bajerio.
MITEJUS 2015-08-25 18:56
turiu pezika 307 ledinis masiniukas patogus komfortabilus ir t.t. todel apie prancuza prasau gerai arba nieko detales vos ne per pus pigesnes nei jusu iki apsiseilejimo megstami audi ir vw beje gyvenu angluose.
Arthuras 2015-08-25 20:02
Ta prasme?
raimism 2015-08-25 21:17
čia rimtai. gavau kvietimą - po kelių dienų streso valdymo kursai
Arthuras 2015-08-25 22:19
Atsibodo turbūt muštynės atstovybėj?..
HDi 2015-08-25 23:37
Nu bet kodėl servisas kažkokias nuolaidas turi daryt? Tam yra tokia paslauga kaip garantijos pratęsimas, jei tvarkingai visus periodinius atlikai, susimoki ir toliau laimingas gazuoji nesukdamas galvos.
vytautas50 2015-08-25 23:50
Per 5m žmogus per daug nuvažiavo Po 100000km naujus auto reikia vežti į metalo laužą. Tiesiog jie taip pagaminti. Viskas vienkartiniai ir neremontuojama.
Arthuras 2015-08-26 00:12
Ooo taip... 100k km ir automobilį į laužyną? Seems legit. Tu supranti, kaip ta japoniška skarbonkė pabrangsta, jei jos išliekamoji vertė po tų 5 ar kiek metų patampa nuline? Šiaip įprastai Toyota garantija dabartiniams automobiliams - 3 metai. Tai gal čia ir buvo pratęsta garantija. Kas žino.
hamann 2015-08-26 07:27
Gal jau baik tu skiesti tas savo nesąmones. Atsibodai. Tas pats per tą patį. Kai tuo tarpu pats turbūt net nesėdėjęs naujame automobilyje.
ISG 2015-08-26 08:40
Kaip deze gali vuti netaisoma? Kas cia per briedas? Isardes.deze pamatysi, kad jinai sudaryta is daugelio krumpliaraciu ir guoliu. Jeigu kazkas uzia, tikriausiai vienas is guoliu susidevejo. Tuo atveju reikia ji pakeisti ir viskas. Aisku toyota servise to nieks nedarys, nes tie susikti dyleriniai "servisai" tik lemputes, tepalus, ir filtrus keist sugeba. Vairuotojas, matosi, masinose irgi nesigaudo VISISKAI. Deze pilnai perrinks ir sutvarkys uz 500eur MAX.
vytautas50 2015-08-26 08:54
Aiškiai parašyta automatinė greičių dėžė. Su seno tipo jau buvo problemų remontuojant. Apie naujų remontą geriau patylėti. Praktiškai neremontuojamos. Pvz laužyne ieškojausi savo mb spynelės. Vien automatai. Nusibaigė automatinė greičių dėžė auto veži į laužyną. Remontas kainuos brangiau nei nauja. Viskas paskaičiuota.
svetys 2015-08-26 09:03
Šiaip tai straipsnyje parašyta "automatinę bepakopę CVT pavarų", tad "daugelio krumpliaraciu ir guoliu" gali ir nebūti.
Arns 2015-08-26 09:07