Platina, dyzeliai, Vokietija: ką nuskandins Volkswagenas?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

manas 2015-09-26 08:19
Mano akyse tai ju reputacija nesuprastejo. Politikai vis duoda griestesnius ekologijos reikalavimus, nesuprasdami ar tai imanoma padaryti ir kiek tai kainuoja. Daejom iki to kad gaminame 3 cilindru, 1 litro variklius, tai ka cia bekalbet...
bahuriux 2015-09-26 11:20
Tu teisus ekologijos reikalavimai viršijo sveiko proto ir techninių galimybių ribą. Bet tai nera pateisinama priežastis šlykščiai meluoti. Galėjo visi auto gamintojai susivienyti ir užprotestuoti, pagrindžiant tuo, kad techniškai neprotinga ir neatsiperka, taip būtu paveikti tie buki žalieji ir politikai. Jie negali kelti tokių reikalvimų, kol nėra alternatyvų VDV, pvz pigiu ir gerų baterijų, arba saugaus ir nebrangaus vandenilio laikymo būdo.
peeplt 2015-09-28 09:11
Kodėl "šlykščiai" meluoti? Man pvz. jie melavo gudriai ir gražiai Vienijimasis ir protestai nepakankamas pagrindas nekreipti dėmesio į ekologijos problemas. Taip pat kaip ir nepakankamas progresas. Nesugebi - negamink. O teršimą reikia mažinti, tai techniškai naudinga ar ne. Tiesiog jis turi būti sumažintas. Paprastas atsakymas. Tai ir sukasi visi kas kaip išmano. Kuria hibridus elektromobilius, mažalitrius variklius, ar šiaip gudrias sistemas, kurios sugeba save parodyti taip kaip politikai nori matyti. Mes neturime tokios prabangos laukti kol automobilių pramonė pati savaime bus pajėgi gaminti aplinkai draugiškus automobilius.
immortallt 2015-09-28 09:33
Mažinti automobilių išmetimus dar vietos yra kur, pvz mažinant automobilių svorius, be to, kiti gamintojai sugeba įtilpti į normas. Nesugebi pagaminti variklio - perki iš kitų. Nubaustų 5% metinės apyvartos suma, būtų pamoka kitiems.