Vartotojų teisių apsaugos tarnybą apie konfliktus dėl automobilio remonto: jei vairuotojai žinotų kaip elgtis, problemų nekiltų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

MindaugasV85 2016-06-16 13:05
Kai klientas sako, kad jam reikia, kad tu pataisytum per tiek ir tiek laiko, tai tavo pareiga priminti, kad tau irgi reikia naujo namo Sakau visi siandien taip skuba, kad net gyvent ner kada Siuo atveju klientas pats kaltas. Ir reikejo lektuva issinuomoti, kad i Klaipeda nuvyktu - butu nuostoliai dar grazesni. O tiksliau, tai tik parodo kaip jis sugeba tvarkyti savo gyvenima ir del visko yra pats kaltas.
Sandiego 2016-06-16 13:20
Tu iš tų daunu, kurie girdi ką nori girdėti, ir supranti tiek, kiek profesinis išsilavinimas leidžia.
Kyborg 2016-06-16 14:49
Man atrodo tavo pareiga išsitirt galvą ar esi adekvatus.
MindaugasV85 2016-06-16 17:09
jį būtinai pataisyti? Lietuvoj norėdamas dirbti automobilių meistru, tu neprivalai baigti jokių spec apmokymų, tau nereikia praeiti kažkokių kursų, gauti kažkokį pažymėjimą - žodžiu autoservisų profesionalumas nėra reglamentuotas (pataisyk jei klystu). Tai ir tas meistras gali krapštytis 3 dienas, o kitas gali pataisyti per 3 valandas. O pažadai šiandien nieko nebereiškia: nori nelikti nuskriaustas - imk popieriaus lapą su parašais ir antspaudais, o ne žvirblio čiulbėjimo klausyk. Ir jei mano automobiliui grėstų vairo kolonėlės remontas, tai tikrai nesitikėčiau, kad man tą auto sutaisys per 24val. Kodėl? Dažnas servisas pats tos kolonėlės net neremontuoja, o veža į kitą servisą. O tie 310 EUR neatrodo tokie jau dideli: kaimynas už kolonėlės restauravimą su išėmimu, įdėjimu sumokėjo 1500Lt, tai čia 400+ EUR.
mch0lic 2016-06-16 17:30
Puikus pavyzdys kaip lietuviai supranta aptarnavimą, verslo kultūra ir t.t. Versle svarbiausia reputacija, jei pasakei klientui, kad bus padaryta iki tada ir tada, bet ne tik, kad nepadarai, bet dar nesugebi ir žmoniškai iškomunikuoti kažkokių problemų, tai kokio velnio tu apsiimi daryt? Juk galėjo pasakyt žmogui tiesiai švieisiai, yra eilė, esam užsiėmę, gali būt, kad nespėsim padaryt, vietoje to, kad apip*sinėtų. Dabar visas šitas reikalas iškilo į spaudą, nei pats žmogus ten važiuos remontuotis, nei jo pažystami, nei turbūt ne vienas spaudoje apie tai pasiskaitęs... Resumė, uždirbo 310 už remontą, bet dabar praras bent 10 kartų tiek...
SaMaras 2016-06-16 17:32
Ir dirbti maximos kasoje nereikia jokių spec mokslų, bet nemanau, kad būtum patenkintas jei ten atėjus kokia muzina kasininkė necenzūrine leksika paaiškintų, kad neprivalo tavęs aptarnauti, nes niekas nereglamentuoja to, o tu jai atrodai įtartinas todėl prašau eik iš čia...
Kitesabove 2016-06-16 17:34
Dabar visus pokalbius reikia irasinet, nes pats kaltas liksi.
Sebastianas 2016-06-16 17:42
Pareigybinis aprašas (ar kaip jis dabar vadinamas) reglamentuoja tai, o Mindaugas norėjo pasakyt, kad remonto meistrai nėra susaistyti kažkokio tai šimta procentinio rezultato pasiekimu, nes ne viskas nuo jų priklauso, todėl automobilis gali būti ir nepataisytas. Jeigu teisingai supratau jį...
MindaugasV85 2016-06-16 18:14
Ačiū Kadangi pačiam tenka šalinti įvairius gedimus, tai puikiai tai žinau: sugedo - klientas piktas, valanda prastovos - "pusė Lietuvos biudžeto", dėl sugedusio komponento kaltas įrenginio gamintojas arba jį aptarnaujantis personalas, o kartais ir valytoja. Ir jei gedimą pašalini per valandą - tai tu čia nieko nedirbai, bet jei gedimą pašalini per dvi dienas - tai aš čia daug pinigų praradau kol tu taisei - bet kuriuo atveju daug nemokėsiu (čia aišku ne apie visus klientus) Bet pats klientas net nesugeba organizuotis gamybos taip, kad ta viena valanda ar diena prastovos jam nieko nekainuotų, nesugeba pats pasirūpinti atsarginių detalių (dažniausiai gendamų) sandėliu. Užtat puikiai moka būti nepatenkintu Tai aš ir sakau - kaip patys susidėliojat savo gyvenimą, tai taip ir turit. Ir nereikia čia kaltinti viso likusio pasaulio, kai pats nieko dėl "to" nepadarei.
Kyborg 2016-06-16 19:53
Eilinį kartą tavo pavyzdžiai ne į temą. Ar straipsnį bet skaitei? Klientas aiškiai pasakė, kad mašina jam reikalinga penktadienį ryte, jeigu servisas nespės iki to laiko sutvarkyt - tegu netvarko. Tad servisas matydamas, kad nespės, privalėjo informuot klientą ir tiesiog pasiūlyt mašiną atvaryt po savaitgalio. O visi tie tavo išvedžiojimai kiek kas gali trukt klientui neįdomūs. Klientas pateikė savo sąlygas, servisas privalo laiku informuot ar jie sugebės atlikt darbą pagal nustatytas sąlygas ar ne.
MindaugasV85 2016-06-16 21:26
Kyborg, siandien visi taip sako, nes visi galvoja tik apie viena - kuo daugiau uzdirbt. Tad naturalu, kad paeme taisyt. Kitos istorijos mes nezinom: gal atsarginiu daliu nebuvo, gal pelningesnis klientas atvaziavo, gal meistrui vidurius susuko. O kad atgal klientui nepaskambino irgi manes nestebina: daug kompaniju dirba be padorios tvarkos (pas mane irgi balaganas be jokiu planavimu, tai man nesunku isivaizduot situacija). Jie turbut (speju) net neturi administracijos: tas ir priemimais rupinasi, ir prota visiems p**a, ir raktelius atidavineja. Tai informuoti klienta apie remonto eiga ne jo dienotvarkej (jam gi reikia babkes uzdirbinet). Tad jo argumentas bus paprastas - teisiskai jos neisipareigojo (prisiminkit ka man pasakojot apie vadybininkus: greitesnis - gudresnis; palenkt ekonomika i savo puse ir t.t...). Ir paskutinis dalykas: jei jau nusimanai apie auto remonta (bagazines remontas), tai turi puikiai suprasti, kad remonto darbai ne visada prognozuojami, o ypac be pirmines apziuros (!!!), tai kaip tu gali pasitiketi tuo zmogum, kuris sako, kad rytoj bus sutvarkyta, kai meistras net auto neapziurejo (arba istorija nutyli)? Jautiesi nuskriaustas - TAIP? Kas del to kaltas? PATS! Tai ko cia dar kariauji? O tas nuomotas auto uz 150eur... Jei as padarysiu avarija, kurioje busiu kaltas, o nukentejusysis nespes i verslo susitikima, tai bus normalu, jei jis prasys manes atlyginti nuostolius - 10.000eur? Gyvenimo nesuplanuosi, ir nebutina kas kart sugriuvus dienos planams kelti triuksmo. Gal met pasakyciau: megaukites ivairove - juk nenukentejot
kestutisz 2016-06-16 22:26
Ir ar išvis įmanoma? Suprantu aišku, ten auksarankiai viską ir visų modelių ir taip žino, na gal kartais autodatoj pažiūri, bet aš labai nesitikėčiau. O dar kai instrukcijos su konkrečiom sukimo jėgom rašytos idealiam automobiliui nepavargusia geometrija bei OEM'inėm dalim, tai šiaip kelia nuostabą kaip patvariai ir protingai sudėliota automobilių konstrukcija, kad vistiek važiuoja ilgai ir nuobodžiai :)
Kyborg 2016-06-16 22:39
Tu tikrai durnas ar tik tokiu apsimeti? Kalba eina ne apie tai spės ar nespės suremontuot, o apie savalaikį informavimą.
MindaugasV85 2016-06-17 10:57
" Beje tas pasakymas "laiku" ką apskritai galėtų reikšti gal man paaiškinsi? Kliento lūkesčius?
Kyborg 2016-06-17 13:59
, nesvarbu sutvarkyta ar nesutvarkyta. Jeigu servisas nespėja sutvarkyt iki penktadienio ryto, jie privalėjo informuot klientą ir grąžint mašiną neremontuotą. Po išvykos klientas mašiną greičiausiai būtų atgal atvaręs į servisą.
MindaugasV85 2016-06-18 12:39
Aha, pvz. su nuimta vairo kolonėle - imk važiuok! Pats jau nelabai supranti apie ką kalbi, bele pasiginčyt