Kad šventės nepaliktų galvos skausmo - kaip išvengti pagirių? (Video)  (8)

Pastebėta, kad šventiniu laikotarpiu ypač padaugėja alkoholio suvartojimas. Dėl to padaugėja ir kitą rytą galvos skausmu bei kitais pagirių simptomais besiskundžiančių asmenų, rašė dailymail.co.uk. Visgi, laikantis keleto paprastų patarimų, pagirių įmanoma išvengti.

Pasak mitybos specialistės Yoko Inoue, geriausia būtų rinktis stipriuosius, dažiklių bei saldiklių neturinčius gėrimus. Taip pat labai svarbu jų tarpusavy nemaišyti.

„Šventiniu laikotarpiu daugybė žmonių vartoja alkoholį, taigi padaugėja ir besiskundžiančių pagiriomis. Visgi, žmonės nežino, kaip iš tiesų yra lengva užkirsti kelią nemaloniems pojūčiams. Panašu, kad tinkamiausias alkoholinis gėrimas būtų degtinė. Sakė, tekila bei džinas taip pat neturėtų sukelti didelių problemų. Žinoma, viskas priklauso ir nuo to, su kuo jie buvo maišomi ir kiek alkoholio buvo išgerta iš viso. Jeigu minėtų gėrimų skonis yra per stiprus, juos geriausia maišyti su sultimis ar vaisvandeniais, tačiau jokiu būdu ne su kitos rūšies alkoholiniais gėrimais. Ypač svarbu atkreipti dėmesį ar kitų gėrimų sudėtyje yra cukraus, kadangi jis gali tik pastiprinti kitą rytą jaučiamą galvos skausmą“, – aiškino specialistė.

Mitybos specialistė patikino, kad laikantis šių patarimų bei nepamirštant išgerti vandens, kitą rytą dažniausiai galima išvengti nemalonios savijautos. Visgi, ji įspėjo silpnus alkoholinius gėrimus mėgstančius asmenis.

Dar keli patarimai, kaip kovoti su pagiriomis

„Deja, turiu nuvilti alaus mėgėjus. Tai vienas iš sunkiausias pagirias sukeliančių gėrimų. Taipogi verta atkreipti dėmesį ir į tai, kokios spalvos jūsų pasirinktas gėrimas. Pastebėta, kad tamsūs skysčiai sukelia stipresnius simptomus nei skaidrūs. Tai ypač gerai žinoma apie vyną bei alų. Daugybė žmonių tvirtina, kad būtent tamsus alus bei raudonas vynas gali sukelti stiprų galvos skausmą bei nepakeliamas pagirias iš ryto“, – pasakojo ji. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį ir į tai, ką perkate. Kuo pigesnis ir prastesnės kokybės gėrimas, tuo daugiau įvairių medžiagų į jį yra pridėta. Tai neretai tampa dar vienu veiksniu, prisidedančiu prie rytinio galvos skausmo. Medikė taip pat pabrėžė vandens svarbą.

„Gerdami alkoholį mes iš organizmo greičiau šaliname skysčius, o jų trūkumas yra viena iš pagrindinių galvos skausmo priežasčių. Taip pat galima gerti kokosų vandenį. Jame gausu elektrolitų bei kalio, o tai padeda atstatyti prarastą organizmo pusiausvyrą“, – kalbėjo Y.Inoue. Visgi, jei ryte nubudę jaučiate, kad pagirių išvengti nepavyko, dar ne viskas prarasta. Labai svarbu išgerti daug vandens bei pavalgyti.

„Net jeigu jaučiate pykinimą, pavalgyti yra būtina. Tai padės sugerti užsilikusį alkoholį bei veiksmingai jį pašalinti iš organizmo. Tačiau geriausia rinktis kepenų veiklą palaikančius produktus, pavyzdžiui, burokėlius, brokolius, įvairias uogas, česnakus ir citrinas. Itin saldaus ir riebaus maisto, kad ir kaip jo norėtųsi, deja, geriau atsisakyti“, – sakė mitybos specialistė.

Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt

(8)
(5)
(3)

Komentarai (8)