Verslininkų bandymas įtikinti pirkti naują? Penki mitai, kuriais tiki dėvėtų automobilių pirkėjai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2017-03-23 15:14
Tik faktai nėra čia nei vieno mito. Išskyrus emocinį pasitenkinimą nauja auto neduoda nieko daugiau, tik kainuoja dvigubai daugiau. Naują auto pirkčiau tik jei tai būtu elektromobilis, ar plug-in hibridas ir ne dėl emocinio pasitenkinimo, o dėl akumo garantijos, nes tas labai svarbu. Pats važiuotum, pats saugotum ir išsaugotum ilgiau nei ji gali veikti vidutiniškai. Saugoti turiu galvoj nepastayti ant kaladžių garaže, bet per nuvažiuotą km kiekį.
HardAxe 2017-03-23 15:24
" Tačiau praktiškai visose rinkose veikia naudotų automobilių vertinimo bei analizės mechanizmai, juos panagrinėjus tikrai būtų sunku rasti šį mitą patvirtinančių duomenų." tai panagrinekit "kvalifikuotą techninę priežiūrą," 3+m amziaus masinu jau nebepriima prieziurai gamintojas, o gal aptarnauja nekvalifikuotia? "mažesnes degalų sąnaudas, mažesnę taršą aplinkai" dyzelgeistas? "kuo geresnis automobilis, tuo labiau jo gviešiasi vagys" turejom gana gerai organizuota grupuote is kedainiu... "Naujuose automobiliuose itin daug elektronikos, kuri dažnai genda" elektronika negenda naujuose automobiliuose, ji genda po garantijos pabaigos
donatasv 2017-03-23 15:39
Patys kuria mitus... Imk paskolą gausi naują auto ir džiaugsiesi... Tegul pasižiūri į Lietuvoje mokamus atlyginimus... Paskui skleidžia erezijas. Kiekvienas pirktų naują auto, jeigu pakankamai uždirbtų ir turėtų už ką jį išlaikyt. Man pvz geriau 2008 metų pasatas su visais patogumais. Negu 2017 tuščias kibiras. Už 2x kart daugiau negu pasatas...
immortallt 2017-03-23 15:44
dyzelgeistas, ne dėl sąnaudojų, o dėl emisijų, berods azoto junginių.
HDi 2017-03-23 17:04
Manau viskas remiasi į tai kam mašina naudojama. Jei automobilis naudojamas darbui ir uždirba pinigus, daug nuvažiuojama, tai aišku, why not naują už paskolą, išperkamoji nuoma ar dar kaip. Arba jau viskas gyvenime pasiekta, namas stovi, vaikai užauginti, pinigų yra, tai tada galima mašinas naujas pirkt ir keliauti. Bet jei per metus daug nenuvažiuoji, net neišleindi iš miesto, tai kam tos naujos mašinos ir dar turėti kažkokius finansinius įsipareigojimus? Geriau kasmet po 100€-200€ kur nors investuoju. Aš asmeniškai parduodu + kažkiek kiek tuo metu galiu dasidedu pinigų, ir taikau į modelį kuris tuo metu yra paskutinis ir naujesnio neturi, ir nesvarbu man ar tai kia ar mazda, ar dar kažkas svarbu dydis tiktų ir ligų neturėtų. Visad pasiteisino šita taktika. Kažkada gal ir luxury klasę galėsiu įsigyti ar teslą. Apskritai visokie lizingai dar daugumai lietuvių tabu o už neskolintus pinigus mažai kas dar gali įpirkti ne spuogą naują.
kestutisz 2017-03-23 17:25
Čia viskas susiję - visi nori (ypač biurokratai, nes tai gražiai skamba) mažesnių sąnaudų todėl gamintojai iš to vargšo dyzelio privesti spausti ką tik įmanoma ir neįmanoma - su kosminiais suspaudimais, aukšom temperatūrom etc - ir tuo pačiu išspaudžia kažkiek azoto monoksido (azotą, kad reaguotų su deguonim reikia gerokai paprievartauti) :)
Ar_as? 2017-03-23 18:14
Čia ir yra mūsų tragedija. Puikiai gyvenančiuose vakaruose žmonės su naujais kibiriukais po 5 saugumo žvaigždutes renkančiais važinėja, bet mūsų sielos ubagam būtinai odinių sėdynių ir neveikiančio vairo šildymo reikia. Ir dzin, jei iš triūbos dūmai juodi kamuoliais eina (pažįstamas už 10 eur technikinei pagyrė, kad jo dyzeliukas dar 100 metų važiuos), dzin, kad automobilio geometrija po avarijos nežinia kokia, todėl neaišku, nei kas vairuotojui, nei kitam eismo dalyviui atsitiks... Ir tvarko toks prabangos mylėtojas savo 2008 pasatą dažniausiai labai pigiai. Pigiai jam gaunasi, nes tvarko pas Vanią garažiuke, kuriame mokesčiai mokamis tik nuo 5 procentų pajamų, o detalės naudojamos iš vogtų automobilių (tame tarpe ir iš to paties prabangaus mylėtojo draugo vogtos prabangios geldos). Tada prabangos mylėtojas gali susėst savo prabangioj skendusioj/virintoj mašinoj su tuo draugu, išlenkt gudobelės ekstrakto ir, pasibėdavoję, kad toj su...š... Lietuvoj visi vagia, važiuot visiem parodyt, kaip prabangią mašinikę reikia vairuot....
Arthuras 2017-03-23 19:22
Sutinku su absoliučiai kiekvienu išvardintu mitu. Problemą matau tik su druskos kiekiu, kuris yra pilamas. Bet ir pilamas dėl tų pačių kiaurų vairuotojų, kurie žiemą nori važiuoti tarsi vėlyvą rudenį ar ankstyvą pavasarį.
kernel_panikuoja 2017-03-23 19:34
Siaip patys tie 5 mitai nieko nesako, nes viskas priklauso nuo to, koki konkretu nauja automobili su kokiu konkreciu senu lyginsime, ir kaip apibresim savoka "senas". Vieni atvejai mitus patvirtins, kiti paneigs.
zaliaakis 2017-03-23 20:48
Senstantis jau gali skaityti nuo 3 metų. Nuo tada jau draudimas skaičiuoja detalių nusidėvėjimą jas keičiant į naujas . Na ten tam tikros draudimo rūšys nuo to apsaugo . .. O pasibaigus gamintojo garantiniam. Jis jau kaip ir gerai dėvėtas. Nes už remontus jau viskas bus iš tavo kisenes...
Robkinas 2017-03-23 21:42
Ne visai sutinku su mitais. Visų pirma, ar naujutėlaitis, ar senas automobilis bebūtų - visi jie genda vienodai. Tik seną mašiną remontuoti yra žymiai pigiau. Jeigu reiktų pačiam iš savo kišenės apmokėti naujo automobilio remontą, tai, ko gero, daug kas pirktų naudotas mašinas ir nesuktų galvos dėl brangaus remonto. Dar vienas bajeris su naujų automobilių nevogiamumu Kažkokia erezija, nes kaip tik nauji automobiliai ir yra paklausiausi paleisti dalimis juodoje rinkoje.
Arthuras 2017-03-23 22:28
Kiek reikia būt išskridus, kad teigti, jog tiek visiškai naujas, tiek senas automobilis genda vienodai... Aš suprantu, taip, dažnas lietuvis tiesiog neįperka naujo automobilio. Na bet kam sau meluot?! Paimk naują patikimą automobilį. Pvz. Toyota, Honda. Ir paimk tokį patį automobilį, kuris jau nuvažiavęs 300k km. Vieno mazgai bus visiškai nauji, kito mazgai - susidevėję, reikalaujantys keitimo. Kuris ges dažniau??? Jau nebekalbant apie automobilio garantinį aptarnavimą. Vienas dalykas ieškot Vasios, kuris sutvarkys garažiuke belekaip, kad tik pigiai, o kitas dalykas, kai automobilis tvarkomas autorizuotame servise - jokio rūpesčio. Ir kokie besmegeniai padoresnio automobilio KASKO nedraudžia, kad būtų aktuali vagystė?..
Xdmin 2017-03-23 22:40
o tai senas 5 zvaigzduciu automobilis kuom blogesnis uz nauja 5 zvaigzduciu? Naujas suvartoja maziau kuro? O kiek kuro sunaudojot kad ji pagaminti? Ir nelyginkit senos A6 su nauju IQ, kas nori komforto to tikslas bus naujas A6, kurios kaina kosmosas, kam nereikia komforto ims sena Clio kuris isvis nieko nekainuoja, o kas gali ims nauja Clio. O jus cia lyginat senus 3 litru BMW su naujom Daciom.
ISG 2017-03-23 22:57
Naujos masinos remontas kainuoja zyymiai daugiau. Genda - kaip uzsirausi. Nes labai daznai naujos masinos vis dar neturi istorijos, ir niekas nezino ju ligu. Geriausia pirkti bent 2-3 metu tvarkingai naudota auto, ir ja nuodugniai patikrinti. Pries tai pasiskaicius atsiliepimus internete. Apie 200kkm aisku as nesneku. Cia jau lavonas, o ne masina... Kas sako kad naujos masinos negenda, tai tikriausiai neturejo naujos/apynaujes masinos. Genda taip pat. Nuvaziuokit i oficialiu atstovu servisus, pilna remontuojamu apynauju masinu iskeltu ant keltuvu... kuriu daliu nerasi nei lauzyne, ir esi priverstas moketi nezminiskus pinigus uz naujas firmines. Ir kaip rasiau anksciau mechanikai nemoka tvarkyt nauju masinu, nezino ligu, elektronikos... pats susiduriau ne karta, zinau ka sneku. Garantijos, labai daznu atveju, tai akiu dumimas. Tie atstovai padarys viska, kad reiktu susimoketi. Kazkur skaiciau, kad auto atstovai is aptarnavimo uzdirba kur kas daugiau nei is nauju masinu pardavimo. Kai pagalvoji ir paskaiciuoji, tai tampa akivaizdu... pats turiu 2 metu senumo masina, kuri yra kaip nauja, maksimalia kompelktacija, o mokejau gerokai maziau nei pigiausios komplektacijos nauja, kuri vis dar stovi salone, ir dar stoves pora metu...
SaMaras 2017-03-23 23:07
Aš už tai,kad jei gali sau leisti naują auto tai pirk,bet kad neišeina taip,važiuojant nedaug (iki 20k į metus) niekaip neapsimoka nauja, vertę praranda greičiau nei sugebi nudėvėt. Laiko turiu ir retai kada reikia važiuot čia ir dabar (darbui yra "valdiškas") kažkodėl niekas neužsimena apie tai, kiek kainuoja garantinio auto aptarnavimas autorizuotame servise, o garantiniu laikotarpiu keičiamos tik garantinės detalės bet ne nusidėvėjusios eksploataciškai. Jei pasigavai duobę senai pakeitei šarnyra ir važiuoji, naujai keiti visą traukę,nes šarnyras nesikeičia.. ir pan..
Arthuras 2017-03-23 23:55
Taip taip, nuvažiavus 30k km buvo, nedaužta ir atidavė 50 proc. nuo naujo automobilio kainos. Tu gal juokauji? Atsidaryk mobile.de ir pamatysi realias kainas...
audriusn 2017-03-24 08:37
Su tuo "nepirksiu naujo, tik x metu senumo" tai bb juokina. Jei visi tokia logika vadovautusi, po keliu metu keliuose liktų vien seni lavonai. Kur tu, bl, rasi trijų senumo, jei naujos prieš tris metus nenupirko. "Apie 200kkm aisku as nesneku. Cia jau lavonas, o ne masina... " - blpzdc, viskas priklauso nuo priežiūros, 200k motociklai normaliai pravažiuoja. Paskui taip ir gaunasi, kad visos įvežtos naudotos stovi su -+200k ridom.
kernel_panikuoja 2017-03-24 08:44
Straipsnis ir jusu diskusija turi loginio pagrindimo, bet neturi praktinio. Realybeje retai kada zmones renkasi tarp naujo ir seno. Dazniausiai renkasi tarp seno ir seno, arba tarp naujo ir naujo. Dar nesutikau nei vieno, kuris galetu sau leisti nauja dizelini golfa, bet pirktu ji 5metu ir su 250k rida - nes "geresnis deal'as". Bene vienintelis atvejis, kai vietoje naujo automobilio perkamas senas buna tada, kuomet zmogus perka naudota aukstesnes klases automobili uz naujo zemesnes klases automobilio kaina. Siuo atveju dauguma mitu net nera aktualus, nes toks sprendimas daromas ne del patikimumo, saugumo ar nuvertejimo, o paprasciausiai del to, kad zmogus subjektyviai nori turetu aukstesnes klases automobiliui budingus bruozus, bet tikriausiai neigali nupirkti nauja aukstesne klase. Jam subjektyviai yra aktualu dydis, komplektacija, funkciuonalumas, galia, vairavimo malonumas, komfortas ar tas pats moralinis pasitenkiniams is prestizinio brand'o. Cia jo asmeninis pasirinkimas. Mitai paskutiniu atveju priklauso nuo konkrecios situacijos. Grubiai imant, tai pavyzdziui Lietuvoje naudotas dyzelinis pasatas islaikys geresne santykine verte nei nauja benzinine KIA. Naudota Toyota/Lexus potencialiai gali buti patikimesne ir ilgaamziskesne nei koks naujas Pezo/Reno/Ford/Opel whatever. Varikliai tai cia apskritai priklauso nuo modeliu - pilna mazaturiu, galingu ir ekonomisku pas naudotas auto. Paskutiniai du mitai apskritai man yra lempa, jie net ne logiski ir negirdejau, kad kas nors juos naudotu - perki ka gali, jei bijai del vagystes draudi ir viskas. Is kitos puses, Arthuras irgi visiskai teisus. Jo atvejai valid'us.
sub 2017-03-24 08:44
Tu gal juokauji? Tavo seno grabo gamybai turbūt nieko nesunaudojo? Kosmosas.
vytautas50 2017-03-24 08:47