Klaipėdietis sukūrė ateities laivo koncepciją ir žada juo plukdyti visus norinčius (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

RamūnasP. 2017-06-23 12:37
na viskas liuks tik ziuriu pries srove nekas . bijau esant stipriam vejui gryzt i uosta nepavyks del prasto aptakumo.
bahuriux 2017-06-23 21:08
Ateities transporto kūrėjas nepasivargino pastudijuoti hidrodinamikos internetuose. Jei tai "ateities" reiškia jis turi būti efektyvus, o efektyvūs dsplacement (anglų k.) tipo korpusai yra ploni ir ilgi, kuo plonesni ir kuo ilgesni tuo geriau, ilginti ir ploninti verta iki kokių 16:1 (ilgis/plotis), o ilgis apskritai yra šventasis gralis displacement tipo korpusams. Kad būtu stabilumas daromi du ar trys korpusai, tai vadinma katamaranais arba trimaranais, arba tiesiog multihull (anglų k.) Na šitas lyg ir katamaranas, bet kad jo dugnas per vidurį siekia vandenį, tai net nežinau, kaip jį pavadinti. Na aš čia pavariau kaip snobas, bet jei kam įdomu tai čia praeities mokslai sunkiai įkandami "ateities" vandens transporto kūrėjams. http://www.trybrid.org/trimaran/about-2 ... thin-hull/ https://www.boatbuilding.xyz/ship-desig ... n-ena.html http://www.heliciel.com/en//aerodynamiq ... cement.htm Ir pabaigai visiškas oldschool'as iš praeities 1997 m visko apie ką parašiau rezultatas tik didesnis gerokai, bet esmė manau aiški. https://en.wikipedia.org/wiki/HSC_Tarifa_Jet Jei ką nors sudominau, tai yra neblogo nemokamo softo projektavimui "Free!Ship" ir "DelftShip", o CFD "Michlet". PS. nenoriu sumenkinti straipsnio herojaus darbo jokiu būdu, iš dizaino ir medžiagų panaudojimo pusės 5/5, bet hidrodinamoka 1/5. O straipsnis išvis skystas. PPS. Čia tokios mano žinios, tik per kelias savaites naršymo internete.