Viskas, kaip yra iš tikrųjų: kokias teises turi pirkėjai, net jei pardavėjas tą neigia, o kas yra visiška nesąmonė

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2017-07-30 16:30
- 2017-07-30 16:46
Negautos pajamos nėra nuostoliai, ir jie nėra kompensuojami. O jei buvo sumontuota įranga „už litą“, tai nutraukus anksčiau, teks apmokėti įrangos montavimo kaštus ir jos pačios kainą. Problema yra su akcijomis - suteiktos nuolaidos irgi gali būti kompensuojamos.
FtBall 2017-07-30 18:29
Trumpai tariant - pardavėjas yra atsakingas už prekės kokybę, o ne garantinis servisas. Ilgai tariant: Dar pridurčiau vieną įdomų dalyką. Garantiniai servisai ne visada būna įpareigoti teikti paslaugas, tai jei manot, kad garantinis servisas gali atsisakyti taisyti įrenginį, tai geriau iš karto nešti pardavėjui. Pavyzdžiui, jei telefonui perrašėt programinę įrangą ir tas telefonas nėra Nexus'as, tai net nesivarginkit su mttc - neškit tiesiai pas pardavėją.
Kyborg 2017-07-30 22:10
Pardavėjas bet kokiu atveju tą telefoną siųs į MTTC ir gaus išvadas, kad pažeistos garantinio sąlygos ir vis tiek liksi nieko nepešęs.
FtBall 2017-07-30 23:59
Kaip straipsnyje ir rašė, skirtingos garantijos. Nepriklausomai nuo to, ką sako gamintojas, programinės įrangos pakeitimai bei aparatinės įrangos gedimai - nėra susiję, tai ir perrašęs programinę įrangą, blogiausiu atveju, prarandi gamintojo garantiją. Vistiek lieka ES garantija.
TomasGi 2017-07-31 00:22
samsungai dabar turi knox, ji jeigu pazeidi kaip ir atsisako jie remontuoti, bet ji pazeisti gali nebent irasydamas nestandartine programine iranga, tiksliau "custom rom" koki is XDA forumo, o jeigu su ODIN programa perrasysi is sammobile puslapio atsisiusta oficiala programine iranga i savo irengini - knox liks kaip likes, tiksliau jokiu bedu, darant viska tvarkingai. Ir garantija islieka ir taip. Tiesiog pats gali perasirasyti programine iranga ar atstatyti senesne versija, nieko neprarandant. Neziurint, kad tiesiog perrasyti programine samsung iranga gali su Switch programa ju paciu duodama. Su iphone, nelabai ka ten pridirbsi, perrasyti, nuresetinti duoda per ju programas, nieko nepazeisi taip pat. Kiti gamintojai, nezinau. Bet realiai is teisines puses, jeigu neesi atkales sitos sistemos ju Lietuvoje ka jie cia musu pardavejai daro, tai.. liksi nieko nepeses, jie taip pasidare, kad turi buti grynai gamyklinis koks retas ar pacio gamintojo patvirtintas brokas, kad ims ir sutvarkys. Taip tai purtosi jie kiek imanydami.
Kyborg 2017-07-31 00:45
ES direktyvos apibrėžia tik garantijos terminą. T.y. jei gamintojas duoda 1m. garantiją, pardavėjas turi savo sąskaita suteikti garantiją dar vieniem metam. Beje ir pačiame straipsnyje yra minimas tik terminas. Tačiau, jei gamintojas yra nurodęs, kad neatsako už pasekmes dėl softo keitimo, garantija anuliuojasi. Dirbu IT/GSM įrenginių prekyboje jau virš 10m. ir mano praktikoje dar nebuvo nei vieno atvejo, kad VVTAT tenkintų kliento pretenziją, kai yra serviso išvada, kad įrenginys buvo naudojamas nesilaikant gamintojo nustatytos tvarkos.
HardAxe 2017-07-31 14:45
Tai tik parodo, kokia ydinga musu sistema. Negali buti, kad per 10 metu nei vienas klientas nebuvo teisus.
Kyborg 2017-07-31 15:16
Dar kartą perskaityk ką rašiau. Kalbu apie tuos atvejus, kai yra autorizuoto serviso išvada, kad įrenginys eksplotuotas pažeidžiant gamintojo nustatytą tvarką. Bendrai imant daugiau nei 95% atvejų klientai gauna jiems priklausantį garantinį aptarnavimą, arba grąžinami pinigai už nekokybišką prekę. Tačiau jei klientas pats sugadino įrenginį ir yra serviso išvados atitinkamos - garantinis aptarnavimas neteikiamas.