Neapsigaukite dėl Seime sušvelnintos bausmės už ištisinės linijos kirtimą: policija paaiškino, kodėl ir toliau atiminės teises

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lizunas 2017-09-29 12:53
Kaip ir gerai tokios baudos, bet yra bet. Tarkim kelyje traktoriai, kombainai ar dar kokia technika, kuri tikrai važiuoja lėčiau nei 40km/h. Pagal taisykles turi važiuoti iš paskos ir laukti kada ta technika sustos šalikelėj ir praleis tave. Nei karto tokia technika nebuvo bent pasitraukus, o sustojus tai išvis nėra kalbos. O mano važinėjamam kely tokios atkarpos tęsiasi po kelis kilometrus.. Tik pareigūnai sustoja ir praleidžia (dar prieš tai tikrindami vairuotojo nervus)
Arns 2017-09-29 13:08
Na tai ir važiuok iš paskos. Per kvailą galvą nesupranti elementaraus dalyko - ištisinė linija nubrėžta ne šiaip sau, lenkimas yra negalimas dėl tam tikrų priežasčių, pvz prasto matomumo (posūkis) arba kelio susiaurėjimas (tiltas). Taip rizikuoji sukelti avariją. Mano manymu bausmės už tai dar pernelyg švelnios. Reiktu tokiam pačiam laikui kaip ir atimamos teisės automobilį laikyti nutempus į saugomą aikštelę. Tada iki minimumo sumažėtu norinčių nesaugiai ardytis. Dabar bijomasi tik policijos. O saugumas turėtu būti diegiamas ne tik kol kažkas galintis skirti baudas prižiūri eismą.
kestutisz 2017-09-29 13:26
Pamačius jog lenkimą pastebėjo policijos ekipažas reikia staigiai apsisukti - iš principo eismui grėsmė didesnė, bet bauda mažesnė. O tie kas ir šiaip gyvena advokatų pagalba išsivartys ir post factum, tam ir buvo sukurta ta landa.
Finalfour 2017-09-30 13:40
Oj tu pseudo teisuoli Arnai....taip, tikrai visos linijos LT nubreztos idealiai ir be klaidu, nes jas breze ne zmones, o dievai. Ir matau tave vaziuojanti penketa km paskui kombaina ant 20 km/h. O apvaziavimas stovinciu kelkrastyje masinu salia daugiabuciu gyvenamuosiuose rajonuose Vilniuje, kas vyksta 99,9 atbeju nulat, nes kitaip NEIMANOMA, irgi pagal tave viskas gut? Cia gi irgi lenkimas buvo, ir uz tai buvo atiminejamos teises. Idomu, kas baisiau, ar valdzia priiminedama kvailus reikalavimus, ar pseudo teisuoliai, juos ginantys?
1hitkillhack 2017-09-30 16:31
Tik jau nereikia apie mašinas paliktas kelio pakraštyje ir kiemuose svaičioti. Nes niekas už tokius apvažiavimus teisų neatiminėja ir nereikia čia stiprinti "problemos" aštrumo su tuo. (rugsėjo pradžioje pačiame moksleivių ikarštyje nesustabdomas srautas mašinų tame tarpe ir aš apvažinėjo kitas, per ištisinę prie policininko akių). Aišku, jeigu tu esi kelių budulis užpykdysi prieš tai policiją kitaip išsišokant tai visko gali būti. Kažkodėl man asmeniškai, traktoriai ir kitos lėtaeigės transporto priemonės problemos nesukelia. Reikia- pavažiuoji paskui lėčiau, kažkaip net minties tokios nėra lenkti per ištisinę. Bet tuo pačiu man nedideja rizika susidurti su kažkuo kaktomuša. Tarkim tu esi super antžmogis ir sugebėsi niekada nepakliūti į avarines situacijas lenkdamas per ištisines. Bet visos lietuvos mastu avaringumas šoktų iki dangaus. Jau ir taip vos ne daugiausiai žuvusių keliuose. Tokie pseudo teisuoliai įleidžia tave i eilę kai lenki per ištisines ir iš priekio pasirodo kita transporto priemonė. Dėl to, kad masė žmonių laikosi taisyklių, tu jas pažeidinėdanas turi didesnį šansą likti gyvas.
Arns 2017-10-01 12:33
Kai į savaitę neturėsim po keletą įvykių dėl išvažiavimo prieš kitą transporto priemonę lenkimo metu, bus galima kalbėti apie švelninimą. Dabar reikia tik griežtinimo.
Ar_as? 2017-10-02 09:48
Su kelių ženklinimu turime bėdą. Kažkada galiojo įsitikinimas, kad kuo daugiau ženklų ir ribojimų pridėsime, tuo saugumas padidės. Todėl ženklus dėliojo ir linijas braižė visur, kur tik netingėjo, net nesigilinant, kodėl toje zonoje buvo didesnis avaringumas: dėl kelių puspročių stipriai viršijusių greitį, girtų idijotų, elementaraus atsitiktinumo vienais metais, prastos kelio būklės (kurią sutvarkius ženklus pamiršo nukabinti. Apskritai, mūsuose ženklus tik kabina, dingus priežastims juos itin dažnai pamirštama nukabint). "Padidėjo avaringumas? Davai uždedam ženklą, Problem solved". Šitas "ženklinimas" kartu su menka laikymosi kontrole sukūrė pažeidinėjimo kultūrą keliuose, tam tikrą teisinio nihilizmo formą, kur vairuotojai tiek pripratę prie kreivo ženklinimo, kad visur preziumuoja, kad galima važiiuoti 20 km/h greičiai arba lenkti per ištisines. Nėra nieko blogiau, kaip priimti ribojimus ir praktiškai leisti juos pažeidinėti, taip visuomenės sąmonėje nužudoma teisinė sistema (Lietuvoje taip yra ne tik su keliais, bet ir su mokesčiais, darbo teise ir kt.) Ko pasekoje pažeidinėjama ir ten, kur pažeisti tikrai negalima, o mes keliaujame į avarjų statistikos viršūnes. Vieninetelis kelias lauk iš to užburto rato "darote avarijas - dedame ribojimus, kurių nesilaikote, todėl dedame dar ribojimų) yra elementarus profesionalus peržiūrėjimas, kokių ribojimų, ženklų, linijų ir pan. reikia ir rimta investicija užtikrinant, kad jųs BUS laikomasi (užtikrinimui galima paimti lėšų sutaupytų atsisakius beviltiškų ženklų/žymėjimų kaštų ir elementariai atsisakius dalies beviltiškų šviečiamųjų programėlių).