Iš pirmos į ketvirtą: kas bus, jei automobiliui su mechanine pavarų dėže praleidinėsime pavaras?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2017-11-13 10:49
Kas bus tai kaip ir paaiškino, bet kokio velnio tai daryti nėra nei žodelio. Greitėjant (ypač su 6laipsnių mechanine dėže) tai labai dažnai tekdavo praleisti vieną (!) pavarą dėl geresnio sukimo momento esant didesnėms apsukoms, ir kai nebereikia sukimo o tik palaikyti greitį viena pavara praleidžiama (mieste dažniausiai praleidžiama 4, užmiestyje 5. O vat koks tolkas praleidinėti jungiant žemyn, ypač kaip aprašyta su pergazavimais ir kt? Jei jau greitį dėl kažkokių priežasčių teko numesti smarkiai tai ir jungi kad ir iš penkto/šešto į pirmą nieko nenutiks, o jei stabdai varikliu tai praleidinėti pavarų nesugalvoju jokio racionalaus paaiškinimo. O jei jau netyčia pataikei ne į tą krumplį tikrai nežinosi ir kad reikia pergazuot kad susilygintų apsukos..
HardAxe 2017-11-13 13:36
sąlyginai mažu greičiu (70-90, ties pačia variklio dūsimo riba) riedi 6 bėgiu į nuokalnę, tada tau prisireikia pagreitėti, jungsi 6>4. Arba plentas>miestas, atriedi 90 lėtėdamas, tada jungi 4 ir važiuoji 50mieste. Man kaip ir akivaizdu, kad perjungiant bėgį variklio ir dėžės sūkiai turi kuo labiau sutapti, bet, galbūt, kažkam tai bus naujiena... Gerai sutaikius apsūkas su manual pavarų dėžę įmanoma ir be sankabos bėgius gražiai perjungti, prie didesnių sūkių negazuojant ir nestabdant varikliu be jėgos galima labai gražiai išjungti bėgį ir lėtai mažinant apsūkas gražiai įtaikyti sekantį.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-13 14:52
Čia kaip ir apie tą dirbtinį intelektą: gi reikėjo kažką parašyti
bahuriux 2017-11-13 14:54
Man visiškai aišku kam praleidinėjamos pavaros ir turiu racionalius paaiškinimus, tik čia nesiplėsiu. Mechaninėse dėžėse yra sinchronizatoriai atsieit stabdżiai sulyginantys dėžės ir variklio apsukas nejungiant perstaigiai ir kai viskas tvarkinga nekyla jokiu bėdu. va atbulinė neturi sinchronizatoriu, todėl su ja reikia elgtis atsargiau. Mano standartiniai junginėjimai 1 2 4 1 2 5 ir taip zaisdamas nesugadinu dėžiu, beto visada stabdau su pavara ypac kai slidu. Esu suėdęs vieną dėžę dragėj legalioj, kai iš 2 pataikiau į 1 vietoj 3, o apsukos 7kRPM, varikliui pofik 12kRPM, o dėzėj aptrupėjo veleno galas. Pačio smagiausios dėzės kuriu pirmos pavaroros trumpos, o aukščiausios ilgos, tai leidžia važiuoti ir greitai ir ekonomiškai.
AAA000 2017-11-13 23:02
jei nepataikai i krumpli reikia sankaba permygt, o ne su gazu zaidinet. aplamai normaliose greiciu dezese to nebuna, sita problema islenda kai deze issidevi. ir siaip mechanine deze duoda geresnes vaziavimo galimybes patyrusiam vairuotojui. su ja vaziuot yra malonumas ir kontroliuoji automobili zenkliai ivairiau. o automatine deze jau isikisa i automobilio valdymo procesa ir tik nervina...
AAA000 2017-11-13 23:14
man daug smagiau kai pirmosios pavaros ilgos. tada daugiau pasirinkimo, nes persidengia platesnese ribose. gali visaip tuos begius metyt, nebutina kazkokiu standartiniu pavaru perjungimo schemu taikyt. vaziuoji pagal pojuti. bet as tik su benzininiais motorais vazineju ir stengiuosi pirkt, kad butu V formos. su dyzeliais greiciausiai visai kita variklio dinamika, man jie nepatinka isvis.
FtBall 2017-11-14 00:12
Galėtų visos būt ilgos pavaros Pas mane dabar tokia situacija, kad magistralėj 5 pavara važiuojant virš 3000 rpm. Pirma pavara, jei reikia, galiu iki 50 begėtis(~5000rpm, jau dingsta trauka prie tiek), o nuo 30 galiu 4 jungt(~800rpm)
Xdmin 2017-11-14 09:53
Deze dezei nelygi pas mane 4 begis automatas kuriame galiu pats pavaras metyti, tai net maloniau uz mechanika kartais, nes visada pataiko Knygeleje parasyta, kad gali ir per du begius persokti iskarto, bet nebandziau pats. Kas automatuose nelabai patinka, tai kad atleidus gaza jie nestabdo varikliu jie kazkaip keistai stabdo varikliu, arba norint tiesiog riedeti nuokalne turetum ijungti neutrala, kas automatui nera gerai. Sioje vietoje prarandama kuro ekonomija. Bet bent maniskis pirmu begiu gerai stabdo, kas aktualu ziema, nes man kazkaip atrodo kad varikliu auto stabdo netgi geriau nei su stabdziais ant ledo (su ABS). PS: kai galingesnis variklis tai ilgas pirmas begis yra labai smagu. 60-70km/h pirmu begiu isibegeti gali nieko neperjunginedamas, mieste daugiau nei uztenka Jei butu trumpas begis, tiesiog ratai prasisuktu.
HardAxe 2017-11-14 10:22
blem per ledą stabdant varikliu galit užblokuot priekinius ratus ir nuvažiuot į dausas, geriau taip nedaryt Man tai nepatinka ilgos pavaros, mano motociklu ramiai važiuojant lėtai mieste (lyg 30 ar 40, kažkoks lėtas miestinis greitis) tokios apsūkos nei 1 nei 2 netinka.
FtBall 2017-11-14 10:44
Man rodos nauji automatai stabdo varikliu visai normaliai. Bet irgi turėjom seną Mazda 626 4 bėgių, tai irgi nestabdydavo.
SaMaras 2017-11-14 11:02
tai trumpos/ilgos nereiškia daug/mažai persidengiančios... bet jei žiūrėti realiai tai kaip tik trumpos pavaros labiau persidengia imk 3 pavarų su ilgomis pavaromis tai prie 60km/h gali tik 2 pavara važiuot... imk 6 pavarų tai 60km/h gali vaziuot 3,4,5...priklausomai nuo situacijos
AAA000 2017-11-14 20:34
6 pavaru nesu dar turejes tokio auto tik 4 ir 5. as viena ford modeli turejau su dviem skirtingom greiciu dezem. pirmas dezes variantas buvo kai atbulinis isikala salia 1 begio istumiant svirti gilyn. va ten tai buvo puiki greiciu deze. skraide masina tiesiog. ir ta masina sudauziau tada pirkau kita tokia pacia (variklis toks pat, galinis reduktorius irgi toks pat, ratai tokio pacio diametro) tik metais naujesne buvo. tikejausi vel to dziaugsmo vaziuojant ir jau kitas greiciu dezes modelis, atbulinis isijungia su ziedeliu traukiant aukstyn. ir ragas - visai kitaip vaziuoja - tokia nuobodi masina...