Tikriems vairuotojams prastų kelių nebūna: griežtoka nuomonė, kodėl žmonės žiemą nulekia į griovius ir kas dėl to kaltas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mindaugas.vaitiekūnas 2017-12-19 07:28
Gal nustok kliedėt! Yra kelias, yra važiuojamoji dalis ir yra pėsčiųjų perėja, skirta pėstiesiems, kad šie kirstų važiuojamąją dalį. Pažiūrėčiau kaip tu tam mieste vaikščiotum jei į miestą neatvažiuotų maximos sunkvežimis su maisto produktais! O kad nereikėtų skraidyt per kapotą, savo pasivaikščiojimus planuokis šaligatviais.
FtBall 2017-12-19 12:41
Įdomus dalykas, kad pats išsakiau tokią pačią nuomonę, kaip ir straipsnyje, bet keli komentatoriai gana griežtai pasakė, jog klįstu http://www.technologijos.lt/n/technolog ... mo?l=2&p=1
HDi 2017-12-19 14:32
Na nes Tavo visi argumentai buvo pagrįsti tik tuo, kad kažką kažkur skaitei, ir manymu, kad profesionalus lenktyninkas greičiausiai nesuvaldytų netikėtai sumėtyto automobilio... Trumpai išvertus, kad užtenka tiesiog paskaityt knygutę, ir būsi kietas vairuotojas, o praktika yra 0. Tai nevisai tokia pat nuomonė, ką norėta pasakyt straipsnyje. Kartą prieš pilnametystę, mamos vairuojamą galu varomą ford scorpio irgi užmetė posūkyje, 20-30km/h, ir prireikė kokių 5 ar 6 zigzagų per visą kelią iš vienos pusės į kitą pusę, kol tą mašiną kažkokiu būdu per stebuklą ištiesino Tai va čia buvo grynai vadovėlinis atvejis, kad vairą reik sukt į priešingą pusę nei slysta be jokios praktikos. Kai tuo tarpu belenkoks prakutęs winterbeaterinės kregždės vairuotojas vienu pirštu vairuodamas jau pirmu paslydimu būtų turėjęs visišką mašinos kontrolę.
FtBall 2017-12-19 14:54
O kuo pagrįsti argumentai straipsnyje? Beje, žiūrint iš techinės pusės, norint suvaldyti automobilį, reikia gero sukibimo. Ant ledo jo tikrai nėra. Jie padangos nėra dygliuotos, tai ant ledo vienintelis sprendimas - mažesnis greitis. Ir jokie įgūdžiai nepadės. https://www.youtube.com/watch?v=Fnzb-CVXM0A
HDi 2017-12-19 16:14
Tai greitis yra greitis, čia faktas, kad fizikos neapgausi, bet ne sukibimas padeda suvaldyti automobilį, o įgūdžiai, ir kad išdarinėti tą ką chebrą išdarinėja tam video. Reikia turėt įgūdžius. Net jei prie 10km/h apsisuksi ir nieko nenutrenksi ir nesudaužysi, tai bus vistiek nesuvaldytas automobilis ir įgūdžių trūkumas Jei kalbam apie nepaslydimą tai taip, tam padeda geras sukibimas, jei kalbam apie jau slystantį automobilį, tai geras sukibimas mažina galimybes suvaldyti automobilį, nes visus veiksmus reikia atlikti daug greičiau, daug didesnis greitis būna jei jau pradėjai slysti, ir ta pati automobilio fizika jei standartinė pakaba, gali pasidaryt tokia neprognozuojama (kai iš vienos pusės pradės slyst į kitą dėl svorio persimetimo), kad maža nepasirodys. Dažnai dalyvauju mėgėjiškuose auto renginiuose, slalomuose, sprintuose, tekę patirti slydimą sausu atsfaltu su standartine automobilio pakaba ir ruošto sportui. Nelyginama...
HardAxe 2017-12-19 17:14
Asfaltu tikrai taip. Kuo slidesnis kelias, tuo mažiau įtakos duoda pakaba. Manau sutiksi, jei esi užsimetęs žiemą. Ant gero plikledžio standartinė pakaba laikys mašiną nesusėdusią, o gazo turėsi daugiau negu galėsi panaudoti.
SaMaras 2017-12-19 17:24
Patirtis nieko nelemia o tik sukibimas? Vau genialu Prie gero sukibimo daug proto nereikia. O kai sukibimas prastas toje vietoje ir pasireiškia patirtis. Imkime supaprastintą situaciją, dažną vaizdelį žiemą, kai per ledą bandoma išvažiuoti iš duobėto, arba apsnigto kiemo. Patyręs vairuotojas išvažiuoja be problemų, o žioplys nejaučia kiek ir kada reikia paspausti akseleratorių, ir arba pergazuoja arba neperšoka duobės (neįlipa į sniego kalniuką), ir tokį net išstūmus po kelių metrų vėl žiūri į tokio vietoje besisukančius ratus. Važiuojant realiomis sąlygomis kelyje irgi svarbiausia sukibimo kontrolė o ne vairo sukiojimas (kiek teko matyt, net kelis kartus važiavusi mergiotė instinktyviai suka į tą pusę kurią reikia), praktiškai niekada nebūna nulinio sukibimo, ir būdamas blogoje situacijoje gali išnaudoti tą minimumą, arba gali nieko nepadaryt iš viso..
HardAxe 2017-12-19 18:58
Taip, Tu teisus. Patytę vairuotojai tikrai n kartų lengviau įveikia slidžius ruožus. Aš kažkaip pagalvojau apie lenktynių patirtį ir tuos "totalios čiuožyklos" ruožus, kur tu gali daryti ką nori, mašina juda nekeisdama nei krypties nei greičio. Bet tokios situacijos pasitaiko itin retai, o su slidžiu bet kontroliuojamu keliu susiduriame dažnai.