Akumuliatorius, starteris, generatorius ar variklio problema: kaip meistrai nustato gedimą ir priežastį, dėl kurios neužsiveda automobilis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2018-01-28 16:52
Persėskit į benzininius automobilius ir realiai mašiną keisit dažniau nei akumuliatorių. Kai keičiau akumuliatorių(nes muzika max 30min neužvedus), tai pamačiau, kad akumuliatorius buvo 8 metų. Pažįstami savo dyzeliams kas 3-4 metus įprastai keičia akumuliatorius.
apvalus 2018-01-28 17:40
Nusipirkti naudota benzinini automobili Lietuvoje - issukis. Kiekio santykis 1:10, lyginant su dyzeliais.
FtBall 2018-01-28 21:05
Tiesa. Todėl ir nusprendžiau pirkt naują
apvalus 2018-01-28 21:26
O ta ne visi gali sau leisti Be 15k euru nieko naujo nenupirksi.
HardAxe 2018-01-29 09:33
Gero gamintojo akumuliatoriai ir dyzeliuose gyvena ilgai. Kada būna pakeičiamas originalus? Po tų pačių 8k. Antraštė dar pamiršo paminėti kuro padavimo sistemą. Ją kaip ir reikėtų išskirti, tai nėra variklio dalis.
kukulis4 2018-01-29 23:00
Man tai nelabai aisku, kodel dyzelio akumuliatorius turetu tarnauti trumpiau. Tiesa, kad dyzelio akumuliatorius turi didesne nominalia galia - to reikalauja variklio specifika, bet nebutinai didesne talpa. Taciau tuo paciu, gerai veikiantis dyzelis privalo uzsivest, taip sakant, is puses apsisukimo, neziurint i tai, kokia temperatura (ir aisku nenueinant i krastutinumus, kaip -35, lauke, menesi nekurtas). Benzininis variklis, priesingai, megsta 'prasissukt mazumele pries uzsikurdamas, o butent tai ir sodina akuma. Jeigu po to vaziuojamas atstumas salyginai trumpas - akumuliatorius nepasikrauna iki galo, ir tokius ciklus kartojant, pamazu dusta. Seip patarimas vairuojantiems dyzeli - jeigu starteris suka varikli, o tas per kokias 3-4 sekundes 'neuzgriebia', tai su bandymu kurt reiktu kaip ir pabaigt, ir ieskot problemos kazkur toliau negu starteris. Priesingu atveju, problemos bus dvi - ta pirmoji, bei akumas.
FtBall 2018-01-30 09:12
Man tai ganėtinai aišku - pigiau akumuliatorių pakeist, nei surast ir išspręst tikrąją problemą. Iš aplinkinių rato, įvairių forumų susidarau tokią nuomonę, kad dyzeliniai automobiliai lietuviams yra per didelė prabanga, todėl jie labai dažnai būna apgailėtinos techninės būklės. Devėtos dalys vos ne ratu sukasi, iš vienų rankų į kitas. Vien "šrotuose" - praktiškai neįmanoma pamatyt, kad kas nors pardavinėtų benzininį variklį. Dyzelinius variklius iškart nuperkta, nes dažnam lietuviškas dyzeliui tenka turėt dar vieną kitą donorą. Kitas dalykas - jei važiuojama trumpais atstumais, tai dyzelis nespėja nei sušilt, nei įsikratu akumuliatoriaus.
kęstutis.valančius 2018-09-23 14:05
Ir dyzelinio naujo automobilio akumuliatorius 8 metus tarnauja.
immortallt 2018-09-23 19:31
Pas mano žmoną 11-ti metai benzininiame akumas nekeistas. Stovi nupirktas naujas, bet gaila keisti, kol dar kuriasi.
kęstutis.valančius 2018-09-23 22:38
Geriau pakeisti, nes nenaudojamas akumuliatorius po truputi išsikrauna, o po to pradeda sulfatai susidarinėti ir galiausiai gaunasi taip, kad stovėdamas akumuliatorius eikvojasi labiau nei naudojamas. Aišku visada gali laikas nuo laiko pakraut.