„Tavo eilė, Elonai“: „Hyundai“ paskelbė iššūkį Elonui Muskui, o prie jų prisijungė ir „Audi“ su „General Motors“ (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-03-28 14:24
Tesla žudikai su tokiais parametrais? Greičiau jau savižudžiai, o ne kažko žudikai.
HardAxe 2018-03-28 14:47
variklius dabar matuosim kwh? kur tas naujųjų matmenų almanachas?
Ar_as? 2018-03-28 16:20
Tai parametrai, kurie nuo tam tikros ribos yra neįdomūs didžiąjai daliai potencialių automobilių pirkėjų (juolab kad įsibėgėjimas iki 100 yra aktualus bandymam ir "ilgio" pasimatavimui drage, reikalingas pagreitėjimas praktikoje yra nuo nulio iki 60 mieste ir nuo 80 iki 120 lenkime užmiestyje). įdomu yra: 1. Kaina + išlaikymo kaštai. 2. Krovimo laikas + nuvažiavimo atstumas. 3. Garantijos laikas. 4. Išvaizda. Tvarka aišku priklauso nuo konkretaus asmens
Berserkas 2018-03-28 18:38
Neseniai aiškino jog pagreitėjimas nėra svarbu kai lyginamas elektromobilis su VDV, o kai lyginami elektromobiliai tai tuomet tai ypač svarbu. Nekalbant jog galingesnis modelis lenkia daugelį esančius toje pačioje klasėje.
Xdmin 2018-03-28 22:31
Geras isibegejimas iki 100 ir 0-60, 80-120 yra susije dalykai, todel jei geras isibegejimas iki 100 tai ir kiti bus geri.
bahuriux 2018-03-29 10:34
Man patinka tesla dėl kelių dalykų. 1. parodė kad elektromobilis nebūtinai turi būti išskirtinai bjaurios išvaizdos kelio guzas, kurį galima ištolo atskirti, nuo normalių mašinų. 2. parodė kad visi senbuviai autogamintojai yra stagnacijos būsenoj, bet dabar po 5+ metų, kaip grybai iš po lietaus lenda iš pakampių tesla "žudikai" su juokingais parametrais. Kas praktiškai reiškia, kad visi senbuviai dar tebėra stagnacijos būsenoj. 3. parodė kad šeimyninis sedanas gali būti greitas kaip superauto. 4. parodė, kad elektromobilis gali nuvažiuoti 300-1000km vienu įkrovimu. 5. Parodė kad gražus dizainas visiškai suderinamas su itin gera aerodinamika, ko nesugeba 90% auto gamintojų, kas labai teigiamai atsiliepia nuvažiuojamam atstumui didesniais greičiais. (6.) tesla pakilo į kosmosą čia bajeris jei ką, nors užskaitau tai kaip genialų marketinginį triuką. Viską susumavus, dabar jau žudykit teslą Neigiami dalykai, mano manymu yra perdidelis dėmesys autopilotų sistemoms ir baterijų standarto net nebandymas kurti, nors ir kiti gamintojai net negalvoja apie standartus kol ES jų nepriverčia.
HardAxe 2018-03-29 12:27
Restorane sedi dama. Netoli jos atsiseda patrauklus vyriskis. Jie susizvalgo, susimirksi...tada dama kazka ima rasyt ir rasteli paduoda padavejui, kad sis perduotu vyriskiui...Vyriskis skaito: "Jus man atrodote gan patrauklus, bet noredamas su manim susipazinti Jus turite tureti: 3 aukstu vila Kanaruose; Jos garaze turi stoveti Ferrari; O Jusu turi buti 22 cm..." Vyriskis irgi ima kazka rasyti ir perduoda rasteli per padaveja moteriskei...Ji skaito: "Nuo savo vilos Kanaruose, galeciau nugriauti du aukstus...savo Bentley galiu isvaryt is garazo ir jame liks tik Ferrari...bet kad ir kokia Jus butumet patraukli, as savojo 5 cm del Jusu tikrai netrumpinsiu..." atsiprašau už paukščiukų ir varnelių stygių, tekstas ne mano. Manau analogijų su straipsniu rsati sunku nebus.
X-log 2018-03-29 17:02
Dar aisku galima pavardinti tokias teslos "inovacijas": * Neimanoma gauti ankstensiu savininku serviso istorijos * Neparduoda atsarginiu daliu * Neprieinama diagnostine iranga / nestandartine diagnostines jungtys (OBDII tik del grozio, pateikiama tik ko istatymai reikalauja) * Verkimas del standartiniu krovimo jungciu Europoj, nepreileidimas treciu saliu prie krovikliu * Tik pries ~menesi panaikintas punktas, kad auto naudojant komerciniais tikslais prarandama garantija Kitaip sakant - jeigu perki auto nauja is salono, taip tau kaip ir dzin, bet "second hand" rinkos ateitis Tesloms yra labai miglota. Standartiniu bateriju nieks nekurs, cai tas pats kas standartini VD sukurti.
Taspac 2018-03-31 17:14
Serga tomis pačiomis ligomis kaip ir Apple