Kas yra mitai, o kas tikrovė? Ką meluoja reklama apie automatines pavarų dėžes ir kokiose situacijose nuvilia net pačios geriausios automatinės dėžės

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2018-07-17 13:09
Komforto atžvilgiu, labai patogu yra automatinė pavarų dėžė su variatoriumi. Variatorius leidžia pavaras greitėti ir keisti pavaras nekeičiant variklio sūkių. O vos ne blogiausias variantas yra tradicinė automatinė pavarų dėžė suporuota su turbininiu varikliu. Nemažai bandžiau CityBee mašiniukų su tokia kombinacija, tai vienintelis Golf'as normaliai važiuoja. Visi kiti (Ford fiesta, Bmw X1...) - nuo gazo paspaudimo iki pradėjimo važiuot praeina ~2 sekundes. Silpnam varikliui ko gero idealiausias variantas ir yra automatinė p.d. su variatoriumi. Jau ir seniau panašiai rašiau: viewtopic.php?p=511678#p511678
manciukaz 2018-07-17 18:44
Na prieš lenkima visuomet imetu žemesne pavara, tai padeda greičiau atlikti manevra.. Automatui to nepaaiškinsi
professor XXX 2018-07-17 19:14
Tikriausiai pac nesi važiaves automatu, nes automatas moka irgi tu pati kaip ir tu.
laimius 2018-07-17 22:04
Prabangus auto su automatu gerai. Bet va pigesnis su senesniu automatu kaip ir sake nekas. Gal pripratus ir galima ka nors isspausti daugiau, bet man ir trauka ir kuro sanaudos ir vaziavimo kokybe neskaitant kamsciu tragiskos. Tad tegul ir lieka automatas prabangos preke arba gal paplitus elektromobiliams ir ten siulys porotingesnes dezes
kestutisz 2018-07-17 22:19
Ar tikra taip jau automatui nėra problemų žiemą? Bnet kiek aš susidūręs tai kai nėra sankabos gali užstrigti tokiose vietose kur su manualu ir dėmesio neatkreipsi - na pasiūbuosi keliskar pirmyn atgal ir išvažiuosi. O automato pilnas sustojimas to išvis neleidžia, o ir nesinori sužinot kiek remontas kainuos kai su D priversi pavažiuot atgal ar atvirkščiai :)
FtBall 2018-07-17 22:53
Gyvenu kaime, dažnai žiemą važinėju šunkeliais. Automatą tik šios žiemos gale pradėjau vairuot. Iš patirties galiu pasakyt, kad "siūbavimas" - praktiškai nulinės naudos dalykas. Daug patikimesnis būdas išvažiuoti yra susirasti kokių nors šakų ar žvyro ir papilt po ratais. O su automatu tikrai - gali būt problema, kad kol nepripratęs, duosi vos vos per daug gazo, jis perjungs pavarą ir prasuksi ratus. Tokiu atveju naudinga yra galimybė parinkti pavaras pačiam.
keturas.kaunas 2018-07-19 01:03
Ir vėl purvai pilami ant automatų. 1ma-net senosios automatinės pavarų dėžės turi pavarų užlaikymo funkcijas. Ką kalbėti apie šiuolaikinės kuriomis gali ir užlaikyti ir sužeminti,ir paaukštinti pavaras... O kur dar "sport","comfort" ar žiemos režimai. Kodėl niekas nemini adaptyvinų dėžių kurios prisitaiko prie vairuotojo važiavimo stiliaus? Matyt ne su visais "automatais" važiavo arba važiavo kaip ir neisigilinę ką tą automatinė dėžė gali... Komentaruose skaičiau kad " turbininis variklis ir automatas - visiška nesamonė" . Nesutinku nes pats turiu 2,5 ltr.tdi (110kw arba 140a.g.) su 5 pavarų automatu(hidrotransformatorius). Noriu "pasidraskyti" - paspaudžiu knopke "S" ir žvyginu padangas. Niekur neskubu - deaktivuoju knopke "S". Žiemai dar yra paruošta "snaigė bet man kažkaip neprireikė jos. Pavarų užlaikymo per 5 metus gal du kartus pasinaudojau bet šiaip "sport" rėžimas viską išsprendžia.Dabar apie mechaninę net nemastau...
keturas.kaunas 2018-07-19 01:18
Ir dar pridėsiu- šiuolaikiniai automobiliai su automatinėm dėžėm turi vadinama "traction control" kas lietuviškai reiškia "traukos kontrolę". Ši funkcija neleidžia varikliui prasukti ratų(stabilumo sumetimais buvo sukurta). Jos neišjungus - ratų prasukti nepasiseks. Taip pat ši funkcija padeda automatui kapstytis iš pusnų "neužsikasant". Pasikartosiu- nebuvau užklimpes su automatu nei purve nei pusnyse.
AAA000 2018-07-19 01:21
o ka darysit, kai pavaru deziu isvis automobilyje nebebus? jos juk atsirado kaip kompromisas, nes VDV nesugebeta istobulint. "siuolaikiniai automatai" su visokiais mygtukais - kurgi ne
professor XXX 2018-07-19 10:33
Spėju tu vairuoji Mercedes, nes ten geri automatai pac tuo įsitikinęs. Esu dar važiavęs su pigę automatinę mašiną, tai veikdavo kaip "tatčkė" Labai nešvelniai permetinėjo bėgius.
HardAxe 2018-07-19 11:21
FtBall 2018-07-19 20:29
Na, tu turi vieną automatinį traktorių, o aš kaip pavyzdžius paminėjau kelis automobilius su automatinėmis pavarų dežėmis. Nežinau, bet manau, kad su traktoriumi problemos tokios nėra, nes traktorius be turbinos praktiškai nevažiuoja, tai daugiau ar mažiau, ji visąlaik sukasi. Tuo tarpu, automobiliui su turbobenzininiu varikliu įprastu miesto rėžimu važiuojant ko gero visai nereikalinga turbina. Iš mano minėtų pavyzdžių, tai Golf'as dar visai padoriai važiuoja, su turbobenzinu ir automatine p.d. - ko gero tiesiog gerokai anksčiau pradeda veikti turbina. Turbo duobė yra tikrai egzistuojantis dalykas, norit jūs to ar ne. Pavarą perjungti taip pat užtrunka kažkiek laiko. Turbina įsisukti, kol yra aukšta pavara( =žemi sūkiai) irgi negali. Todėl ir atsiranda santykinai ilgas laiko tarpas tarp gazo pedalo nuspaudimo bei juntamo judėjimo į priekį. Lėtesnis automatas, vėliau efektą duodanti turbina - gerokai prailgina laukimo laiką. Bet kokiu atveju, abeboju, ar su mechanine p.d. įmanoma būtų "aplenkti" net ir turbo+automatą(pagal reakcijos į pedalo nuspaudimą laiką).
immortallt 2018-07-19 22:51
Blogam šokėjui ir kiaušai trukdo. Aš su 1,3l Yaris apdedu Land rover, kai noriu, kuris tada miršta iš pykčio. Svarbu mokėti vairuoti ir planuot, bet kai dauguma nei veino, nei antro nemoka, tada svarbu momentinė galia. Po galais, mieste net su dviračiu aplenkiu kai kuriuos kietiakius, kurie nesugeba iš sankryžos išvažiuoti (štalutiniu keliu) ar net sankryžoje nuo šviesaforo aplenkiu.
FtBall 2018-07-20 07:18
Aš su 1.6l 97kW corolla irgi, kai jau pravažiuoju sankryžą, dažnas vairuotojas dar net nebūna įvažiavęs į ją.