„Volkswagen“ demonstruoja raumenis - ID.3 be įkrovimo nuvažiavo iš Cvikau į Šveicariją (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Gastonio 2020-08-26 16:50
Felix E-Golf - lyg specialiai.
Darius995 2020-08-26 17:09
Neįmanoma naudotis sunkvežimių aerodinamine žemo slėgio zona nepažeidžiant KET - laikantis saugaus atstumo, tad tokia reklama abejotina IMO. Nebent Vokietijoje nėra reikalavimo laikytis saugaus atstumo...
AAA000 2020-08-27 00:31
cia is esmes galima issprest sita elektromobiliu problema. tiesiog reikia statyt kazkokius elektrifikuotus greitkelius, kad jais vaziuojant nereiktu vairuot ir dar isikrautu akumai. elektromobiliu pagrindine probema ir yra ne nuvaziuojamas autonomiskai atstumas - kaip cia visi vis kliedi ir kliedi. o reikiamos infrastrukturos nebuvimas. elektromobiliams truksta is esmes energetinio naudingumo didinant greiti. net talpesni akumai sito niekaip neissprende. ir net daug rozeciu prisukiojimas visur to neisspres. ta tegali tik pvz gelezinkeliu sistema su elektros padavimu i traukini. ar kazkas panasaus (as uz bekontakti energijos perdavima). ir dar cia butina laisvo tipo labai griezta standartizacija jau isankstiniam etape. o elektromobiliu kurejai zaidzia savo purvinus zaidimelius su patentinem nesamonem. cia gi elektromobilizmo stabdymas vardan pelno ir pazeidziant konkurencija. cia as deciau baudas vien uz tai. sukure nestandarta - bauda bent 5-10% apyvartos - nes aiskiai ekologinis ir antimonopolinis pazeidimas. va tada gal ir tures elektromobilizmas ateiti... dabar sudo malimas tokios reklamos... o visokie politikeliai per daug uzatkatinti lobisteliu...
HardAxe 2020-08-27 14:58
tomas_vaitkevicius 2020-08-29 23:20
Įprastos mašinos bakas sveria 100 kg, o tiek pat nuvažiuojanti baterija - sveria pusę tonos. Iš čia ir elektrinės mašinos energetinis naudingumas akseleruojant mažesnis, nes reikia pajudinti didesnį svorį dėl sunkios baterijos.
AAA000 2020-08-30 00:18
nevisai. elektromobilyje daug mechanikos issimeta. kokie 200+kg tikrai. as sakyciau kai atsirado licio akumai, beveik kompensavosi svoriai lengvojo automobilio lygyje su vdv analogais. o auto gamintojai tiesiog nesuregavo i sita situacija pakankamai lanksciai. va ypac mobilku ir dauguma irankiu gamintojai tai persiorientavo. ir va muskas siton spragon automobilizme ilindo iki ausu, nes turejo resurso. ir tiek man jo gaila net biski. persiskaiciavo tikrai daug. dar manau elektros mikrofurgonai islengvinti tikslinga. o furos - jau - netems. furom nebent tik miestu aptarnavimo. tarpmiestinis ar ekstremaliu gamtiniu salygu technika (zemes ukis pvz) tikrai netemps litis. taigi reikia daryt aisku kompromisa (nes technologija ribota). o ne vaizduot kazkokius imitacinius ekodebilus ir sugriaut ekonomikas fantazijomis.