Skandalas Japonijoje: „Mes nuvylėme klientus“ – kas nutiko kalėdiniams tortams (Video)  ()

„Išdavėme daugelio klientų lūkesčius. Atsakomybė tenka mūsų įmonei“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Skandalas Japonijoje. Šimtai pirkėjų gavo sugadintus tortus iš aukščiausio lygio asortimento parduotuvių.

Didelis Japonijos universalinių parduotuvių tinklas „Takashimaya“ atsiprašė, kadangi kai kurie kalėdiniai tortai, kuriuos pardavė savo internetinėje parduotuvėje, buvo netinkami.

„Išdavėme daugelio klientų lūkesčius. Atsakomybė tenka mūsų įmonei“, – gruodžio 27 d. Tokijuje vykusioje spaudos konferencijoje sakė „Takashimaya“ vyresnioji vykdomoji direktorė Kazuhisa Yokoyama.

Vidinis tyrimas negalėjo nustatyti, kodėl tortai klientams atkeliavo sugadinti, sakė K. Yokoyama.

Bendrovė nuo rugsėjo 20 d. iki gruodžio 9 d. gavo maždaug 2 900 užsakymus ir, atsižvelgdama į klientų pageidavimus, turėjo juos pristatyti gruodžio 22–25 d.

Tortai, parduodami prabangiose universalinėse parduotuvėse, visoje Japonijoje kainuoja 5400 jenų (38 eurus).

Gruodžio 23 d. „Takashimaya“ pradėjo gauti skundų dėl to, kad pristatomi gaminiai buvo sutraiškyti arba pažeisti. Antradienio, gruodžio 26 d., vakaro duomenimis buvo gauti 807 skundai.

 

Tradicinį braškinį pyragą gamina konditerijos gaminių įmonė „Win's Ark“, kurią kontroliuoja prancūzų restoranas Jokohamoje. Pristatymą tvarkė atskira įmonė „Yamato Transport“.

Prekė klientams buvo siunčiama sušaldyta, tačiau kai kuriais atvejais klientai gaudavo pažeistus tortus.

 

Sekmadienį, gruodžio 24 d., „Takashimaya“ savo svetainėje paskelbė atsiprašymą. Tinklas teigė, kad pinigus klientams grąžins arba žalą atlygins kitais būdais.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(2)
(0)

Komentarai ()

Susijusios žymos: