Kvantinis variklis, arba kaip apgauti termodinamikos dėsnius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

arduain 2014-10-05 21:51
Visa tai gerai, gal būt ateityje kas nors ir išeis iš to reikalo. Bet dabar turime elektros variklį, kurio n.v.k. yra mažiausiai du kartus didesnis už vidaus degimo variklio, nuo 0,7 iki 0,95. Išsprendus baterijų ir jų pakrovimo problemėlės (tai tikrai įmanoma), el. variklio dar pilnai užtektų XXIa. poreikiams, juolab gaunant energiją iš saulės, vėjo ir pan. - naudojant atsinaujinančius energijos šaltinius, kurie bus efektyvūs tol, kol švies Saulė.
pozitronas 2014-10-06 17:10
O gal geriau tokiu atveju ispresti ne akumuliatoriu problemele, o belaidi el. Energijos perdavima
sigitas 2014-10-06 21:52
Manau belaidis elektros energijos perdavimas nepavyks be didelių nustolių, be to jeigu elektros perdavimo liniją sumontuoti po kelio danga tai kas bus jei ma n reikia važiuoti kur nors kaimo keliukais kur pravažiuoja 1 mašina per savaitę ir perdavimo sistemos ten montuoti neapsimoka.
vitalijus.vicia 2014-10-06 23:37
Soon.
vytra 2014-10-07 11:05
, kol kas irgi toli. Paprasti laidininkai turės tiek nuostolių, kad ekonomiškai neapsimokės niekaip.
Niemand 2014-10-07 11:27
Kad gauti tik vieną gramą elektronų, tektų nulupti absoliučiai visus elektronus nuo 30 kg. medžiagos. Įvertinant laisvų elektronų tankio ribas toks kondikas svertų keliasdešimt tūkstančių tonų ir būtų nemažo namuko dydžio.
kestutisz 2014-10-07 19:15
Pakišti liniją po žvyru turbūt dar nieko, palyginus su tuo kaip suorganizuoti apskaitą ir apmokestinimą - nebent vienintelis flatrate planas kai važiuoji kiek nori už abonentinį