Dar nematytas naujos kartos transportas – sukurtas spręsti, o ne kelti problemas. Jį išbandė tūkstančiai keleivių Rytų Europoje ir jau diegia pasauliniais inovacijų lyderiais tituluojami Jungtiniai Arabų Emyratai (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2019-05-22 15:38
25km ruože pasieks 0-500-0 ir tai bus naudojama kasdieninėms kelionėms? Bugati Bugatti Chiron pasiekti 400km/h reikia 2.5km kelio. O dar reikės sustabdyti tą daiktą, tai kiek jis važiuos? Greičiau būtų mažiau diržų segtis ir mažinti pagreičius. ...Bet arabai mėgsta greitai lakstančias nesąmonęs, tai gal ir viskas įmanoma
sub 2019-05-22 16:08
Visų pirma, iš kur RaLight ištraukei tuos 25 km.? Verslus žmonės kuria dėl pelno. Vienintelis monopolijos reguliaviamas, nenori - nesinaudok. Ir kiek buvo Lietuvoje monopolijų, visi monopolistai tuo naudojosi, keldami kainas. Tad geriau konkurencija, kad ir kokia ji bebūtų, nei monopolija.
AAA000 2019-05-23 00:07
monopolijos, o ne monopilijos. monopolija yra tik didziausia pelna valdytojui nesanti sistema, o ne geriausia vartotojui. vartotojui ji yra pats prasciausias pasirinkimas. tu gal kartais gyveni salyje kur komunizma stato - ar kaip? kad nesuvoki tokiu elementariu dalyku. ??? lyginimas su bankais, imonem - cia saliskas ir labai siaurakrypcio poziurio pavyzdys (kaip sprest apie sviesos savybes gyvenant siknoj). gamtoje visos monopolijos zlunga - klesti individualizmas, ir siektiek gyvybingos - bet labai pazeidziamos bendruomenines sistemos. o ten sistemos rutuliojosi milijonus metu... galetum pasimokyt ar ka is milijonaamzius skaiciuojanciu sistemu, o ne keliameciu vienkartiniu... jei pvz bediegiant ta tavo beveik atsilikusia net dabartyje monopolija ivyks koks nors technologinis proverzis - visus tuos pusiau betoninius begius net i metalo lauza sunkiai priduosi...
RaLight 2019-05-23 10:25
Taip gyvenu komunizmą statančioje šalyje, tiskliau sąjungoje. ES vadinasi. Tu bent pagrįsk šnektas apie monopilijas. Vien tik demagogija: "prasčiausias pasirinkimas", "didžiausią pelną nešanti sistema". Jei neprižiūrėsi ir individualistai tave be kelnių paliks. Matyt pamiršai auksinius šaukštus. Kam manai reguliatoriai ir prievaizdai yra? Dėl proveržių gali būti ramus - nenusimato. Apskritai, jei pasižiūrėti technologijų vystymąsi nuo 20 amžiaus pradžios iki vidurio ir nuo vidurio iki šių dienų vystymąsis beveik sustojo. Tobulina tą pati automobilį, traukinį, lėktuvą, o visiškai naujo nieko nesugalvoja.
RaLight 2019-05-23 10:34
25 km paimti iš Junitskio pranešimo Šaržda emyrate. Tikrai monopolijos vien tik kainas kelia? Kodėl tada Vilniaus vandenys vandens kainą sumažino??? Netvarka, bezpredielas! Gal tiesiog kažkam į skudurus tose monpolijose reikia duoti ir priversti didinti darbo efektyvumą? Konkurencija irgi kainas kelia, gal net daugiau, nes yra išlaidų, kurių nėra monopolijose (reklama, dėl mažo dydžio didesnės veiklos sąnaudos vienam produkcijos ar paslaugos vienetui). Pasidairyk truputį aplinkui ir pasižiūrėk kiek išaugo kainos. O juk konkurencija aplinkui.
sub 2019-05-23 13:55
Vienas iš tų retų variantų kai monopolis nuleidžia kainas, kurios seniau buvo užkeltos. O dėl to, kad konkurencija įtakojo kainas prie euro. Manau kai kas kita įtakojo, verslininkų noras pasinaudoti situacija, o ne sveika konurencija. Konkurencija kaip tik mažina kainas. Bet Lietuvoje yra ta nesveika konkurencija, kai įmonės tarpusavį susitaria užkelti kainas, kad visos iš to uždirbtu.
RaLight 2019-05-23 14:13
"Sveika konkurencija" - kažkokia abstrakcija, nes konkurencija yra karas. O kaip karas gali būti sveikas? Pirmiausiai reikia kalbėti apie poreikių tenkinimą, o po to jau formas (konkurencija ar monopolis). Tačiau šiandien dienai poreikis yra tik pelnas iš to ir išteka kainų didėjimas, taupymas visur, net kenkiant darbo aplinkai ar saugai.
AAA000 2019-05-23 21:22
tu cia ziuri i monopolijas siauraja prasme - tik per galutine kaina. man asmeniskai kaina nelabai idomu, man idomiau monopolijos sukuriamos technologines blogybes. kai vartotojui apribojama laisve rinktis. ir SMARKIAI APRIBOJAMA!!! pvz pastato ta RAILWAY, sakykim viena atkarpa tarp dvieju atramu - du ilipimo taskai ir pervaziuot gali tarp tu atramu. pigesnis 1km kaina ir ten t.t - nu rozinaii skiedalai. BET - monopolija iskart sukuria technologinius apribojimus! sakykim vezioja iki 500kg. nu atvarai pescias - ilipai - pervaziavai - islipai. OK atvaziavai dviraciu - isistumei pervaziavai OK. atvaziavai mocu - pervaziavai - OK. atvaziavai kokiu auto kibiru iki 500kg - tipo invalidke kokia - pervaziavai OK. atvaziavai su tipiniu auto - ir BACK - problema! auto reikia kazkur palikt - problema. ja reikia apsaugot kad neapvogtu ir nepavogtu - problema. problema - problema - problema. !!!. mopolija su kazkokiais trosais sukure vartotojui problema! pvz iprastas keliais tokiu problemu nesusikuria, ten ir su fura ir su tanku gali pravaziuot ir net nama gali prasivezt, ar net su neskrendaciu lektuvu pralist tipiniu sugebetum - nes tipinis kelias mazesnio laipsnio monopolija. technologiskai!!! tai gal paskaiciuojam tad ta tavo troseli kartu su visom automobiliu stovejimo vietom, ju apsaugom ir kitom galimom technologinem problemom - tik jau pilnai issprestom - VISA PILNA KAINA!!! arba lyginam pagal teisingus parametrus. jei kelio danga atlaiko sakykim 20-30 tonu vienam atramos taskui kas 10 metru atstumais - tai ir tas troselis turetu atlaikyt panasius parametrus. pirma toki tegu pratempia. ir kas tada ten bus pigiau? ir tu dar cia forume dristi aiskint - kad monopolija vistiek gerai?
RaLight 2019-05-24 06:48
Tavo rašliava primena istoriją apie automobilio gyvavimo pradžią, kai automobilių gamintojų klausė kur į automobilį įvažiuos karieta. Naujas transprotas neskirtas vežioti automobilių ar dar kažkokio chlamo. O gal ir pritaikys kokiems dviračiams ar paspirtukams vežioti, bet automobilių nereikės, nes jie išnyks. Matau elementaraus dalyko nesupranti: keisis ne tik transportas, bet ir pats gyvenimo būdas. Kam ta mašina, jei greitai gali nusigauti į darbą, pramogų vietą ar dar kur nors? Labai siauriai viską supranti ir matai tik konkurencijas ir monopolijas, bet nesupranti ką jos veikia ir koks jų veiklos rezultatas. Automobilių kelias irgi kuria technologines problemas - jį dažnai reikia lopyti. Be to, jis ekologiškai taršus - reikia pylimų, kirsti miškus, asfalto danga irgi ekologiškumu nepasižymi. Transporto priemonės irgi reikalauja remonto. Ir kuo dažniau važinėja skylėtais keliais, tuo daugiau reikia remonto. O apie pavojų išvis patyliu - automobilių transportas pats pavojingiausias. Vienu žodžiu su automobiliais irgi problemų kalnas.
AAA000 2019-05-24 10:33
jei kazka primena su karietom - nereiskia, kad taspats mano prielaidos kitos. cia terodo - kad nemoki isivertint. kitaip - loginiu igudziu trukuma... nesuprantu kam tuo girtis komentaruose? juokinga skaityt. cia tu siaurai viska supranti. tavo gyvenimas apsiriboja nuvaziavimu i kazkoki darba -( i kuri tau isvis neaisku kodel reikia vaziuot?). ir nuvaziavimu i standartizuota pramogu vieta. ir toliau tavo fantazija baigiasi ta prasme tau uztenka dvieju labai apribotu paslaugu. cia mazdaug kaip ikistos i narva vistos skirtos konvejeriniu budu stampuot kiausinius svajoniu ispildymas ir tu mane bandai kritikuot is pozicijos - kad as nesu tokia vista? as net nesuprantu kam tau tada isvis vaziavimo greitis? jei tu ji tenaudosi tik vazinejimui i darba (as pvz renkuosi darbo rusis i kuri nereikia pastoviai vazinet). ir kam tau vaziavimo greitis pramogaut? tu skubi kazkur kai pramogauji - kad kuo trumpiau atpramogaut? as pramogas kazkaip netaip isivaizduoju - irgi matyt del to, nes neturiu vistos narve mastymo igudziu del kelio - kolkas jis uztikrina daugiausiai imanomu galimybiu. arkliu ir vezimu atsisake del JUNTAMO greicio padidejimo. su RAILWAY tokiu JUNTAMU pokyciu nebus - nematau jokiu technologiniu inovaciju. kaip pvz VDV koks atsiradimas ir pan. o tu apie technologijas net nediskutuoji. teargumentuoji is esmes tik apie "vistu narvu" politinius atspalvius ekologiniai aspektai irgi nera reiksmingi. tarsa bus panasi. sprendziamo lygio. gyvenimo budas keliaujant as isivaizduoju kaip turet isbandyto ir patikimo komforto salygas su savim visur ir visada pigiausiom sanaudom. as manau cia irgi tetinka tik variantas individualiai asmeninis. kai pvz turi nama (aplinka komforto) ir keliauji po pasauli su juo. vadinas transportuot reiketu minimum kokiu 50 kubu eiles ir 25 tonu sviorio objekta. i mazesni objekta technologiskai nelabai sutilptu siuolaikinio komforto lygis... ir dydis su svoriu manau tik augs... nieks skafandre, palapinej ar karietoj nebenori gyyvent. taigi monopoline-visuomenine transporto sistema turetu kaip minimum bet jau toki lygio objektu transportacija patemt... kitaip sudas ten, o ne transporto sistema. vartotojai turetu but auksciau visko. ir ju tikrieji poreikiai. o ne broilerines vistos... net jei ju dauguma... vien del to, kad jos finansiskai neadekvacios... as tau retorini klausima uzduosiu - kam ju isvis nuomones klausyt?
maryjane 2019-05-24 13:19
Tai tu lygini išvystytą asfaltuotų kelių sistemą, su dar tik beužsimezgančia naujo transporto antrame lygmenyje sistema. Tu irgi mieste arba kaime negali važiuoti kiaurai per namus, per parkus, ar vaikų žaidimo aikšteles, o kaimuose per kukurūzų lauką. Tu nei daugiau , nei mažiau - važiuoji keliais. Lygiai taip pat kaip ir SW transportas važiuos keliais, tik neturės apribojimų važiuoti kiaurai pastatus ar virš miesto parko. Viskas turi savo pliusus ir minusus, savo nišas. Va taip tu su savo automobiliu negali (video) , todėl neteisinga vienus tik girti, kitus tik peikti. Kaip jau sakiau, tai skirtingos transporto rūšys ir SW duos galimybę atlaisvinti kelius kad ir tiems patiesm elektromobiliams, nuims dalį autobusų, sunkvežimių, net lengvųjų. Taip pat kontinentuose pamažins lėktuvų skaičių, nes daug kas rinksis važiuoti 500 km/val greičiu, bet nelaukti 2 valandas priduoti bagažą, o paskui pasiimti, nekilti į 10-11 km aukštį už tai brangiai mokant. https://www.youtube.com/watch?v=--fX9XJPics
sub 2019-05-24 15:44
Bet infrastruktūra yra sukurta automobiliams, viešam transportui. Tai ta pačia infrastruktūra puikiai gali naudotis el. transporto priemonės. Kam dar kurti vieną infrastruktūrą? Galbūt kokiam naujam kylančiam dideliam miestui tai praverstu. Bet pvz. pas mus, ir taip pilna pasirinkimo. O skyway transportas nebus pavojingas, ką jie darys jeigu sijos sulinks kaip keliose nuotraukose iš techno parko? Jei avarija įvyks, kur žmonėms dėtis, kiek laiko reiks laukti pagalbos, kol juos iš ten iškrapštys?
AAA000 2019-05-24 16:01
kodel negali automobiliu? puikiausiai gali ir su automobiliu: (video) sakai nesazininga lygint? o pvz tu gali su tuo savo railway vaziuot, vaziuot ir nusprest apsisukt ir varyt atgal, nu tase uzmirsai pvz pasimt arba gali prisivyt kazkoki lopini ir ji aplenkt? gali? arba gali vaziuot, vaziuot ir grybu pakelej pamatyt. nu ir sustoji ir prisirenki i koki kibira nu gerai ne grybai - ne visiem cia rupi - merga pamatei pakely - sustojai, paderinai kalbos ir nupucavai su automobiliu cia iprastas dalykas... tu ta galesi per stygas varydamas? tai va.... propaguoji broilerizma kazkoki, nes dafiga visko turesi atsisakyt... bagazo jam matai nereiks priduot... tas railway toks atsilikes dalykas kad net ziauru... traukiniai ir dabar laksto iki 500km/h. Prancuzijoj realiai veikia. nieko ten isvis statyt net nereikejo. kad ten pakelsi virs zemes 10 metru - cia nera oro erdves uzkariavimas... cia tiesiog tas pats antzeminis transportas - tik biski kilsteletas... kelia irgi gali pakelt - Rusnej pakele. nuvaziuok ir paziuresi Rusnes railway varianto https://www.youtube.com/watch?v=C5gRAMFdO_Y
DeepStare 2019-05-25 01:48
Na negali nei persirikiuoti nei apsisukti, jeigu stovi kamštyje, jeigu autostradoje. Pritraukinėti galim tiek tu, tiek aš. Kai lėktuvu skrendi , tai nei apsisuksi, nei grybų prisirinksi, betgi nepergyveni dėl to visai.
DeepStare 2019-05-25 01:58
, ir kur visiškai naujas tinklas nukraus keleivių ir krovinių naštą nuo esamų struktūrų. Tavuoju atveju bendras keleivių ir krovinių judėjimo greitis nepadidėja. Čia žinomas faktas tiems kas domisi.
DeepStare 2019-05-25 02:01
Ar tai nuėmė ekano efektą ir pakėlė transporto priemonės efektyvumą ? Ko tai net nevažiavęs manau atspėsiu, kad ne
DeepStare 2019-05-25 02:20
. Taigi nauja insfrastruktūra kaip nebūtų keista yra reikalinga ten kur ji reiklinga, o ne ten kur nereikalinga. Logiška ? https://prnt.sc/nt12ay O jeigu įvyks koks nesklandumas, tai privažiuos kitas ir nustums ar nutrauks. Jeigu ir to nebus galima padaryti, galima bus evakuotis kad ir su virvinėmis kopėčiomis. Dešimt metrų, tai ne 10 kilometrų, kuriame būna lėktuvas ir ten kažkam sugedus tankiai būna šakės. Apie sulinkusias sijas prašom konkrečiau, nes testiniame parke ir yra testuojama, todėl tai nestebuklas. Todėl yra posakis "Nerodyk durniui nebaigto darbo". Tikiuosi čia žmonės yra pažangūs
maryjane 2019-05-25 03:46
Tavo pateiktame video automobilių svoris ir vibracijos persiduoda į pastatą. O autobusai ir sunkvežimiai kartais gana daug įsveria. SW gi technologija turi savo atramų sistemą ir pastato neapkrauna. Tai naujesnės kartos transporto sistema. https://prnt.sc/nt1qgm
AAA000 2019-05-25 08:39
galima pastatyt kad irgi neapkrautu. cia nesvarbu net...
jordanbn2 2019-05-26 15:53
Sakykim nuspresta irengti tramvajaus linija, arba metro, tai daznu atveju ekonomiskai geresne iseitis keletas SkyWay liniju. Yra vietu kur si technologija reikalinga ir paklausi. Kur jos nereikia ten niekas jos ir neyrengines, juk laisva ekonomika. Nebus paklausos tai niekas ir nemokes uz tai. Beje jie tik kuria veikianti modeli, pati technologija jau pries daug metu buvo svarstyta. tuo metu neapsimokejo, dabar kai medziagu kokybe zymiai geresne jau apsimoketu. Siaip kaip suprantu jos privalumas pigus ir greitas irengimas. Aisku kad geriau visus kelius pakelt i skirtingus aukscius ,bet to niekas nedarys nes per brangu