Koks automobilio greitis yra ekonomiškiausias?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Katenas 2012-02-15 22:09
Straipsny ir yra teisingiausias tyrimas atliktas, kuriuo galima labiausiai pasikliauti. O komentatoriai remiatės skirtinga patirtimi ir tikrai neįmanoma objektyviai įvertinti savo praktika šio eksperimento patikimumo. Patys rezultatai taip pat gan logiški, vidutinis greitis ekonomiškiausias ir tikrai nesvarbu, ar ten Golf, ar BMW, ar dar bet kokios klasės automobiliai lyginami, svarbu kad vienodi. Ir dar, manau, vokiečiam aktualiau lyginti greičius, nes pas juos neribojamas greitis, todėl greitai važiavęs vairuotajas dažnai stabdydavo ir vėl akceleruodavo, nes net ir Vokietijoj į trečią juostą retkarčiais įlenda nesusipratėlis arba tiesiog bandantis aplenkti antra juosta važiuojantį. O Lietuvoj, kai greitis ribojamas, tai nelabai ir turime pasirinkimo laisvės, nebent norintys būti kelių buduliais.
Arthuras 2012-02-16 10:54
Aš kalbu apie benziną. Todėl taip.
Habib 2012-03-15 16:13
straipsnio pavadinimas ir turinys nelabai turi ka bendro. Pavadinimas tarsi kviecia suzinot koks greitis yra ekonomiskiausias o turinys nagrineja kuris is 3, vaziavusiu skirtingu greiciu nuvaziavo komfortiskiausiai laiko/degalu sanaudu atzvilgiu.
Habib 2012-03-15 17:22
Autopilotas tikrai degalu netaupo. Paklausk ko nori, kad ir sunkvezimiu vairuotoju. Autopilotas , kaip cia rasei stengiasi palaikyti pastovu, tavo uzduota, greiti, tarkim 90km/val. reiskias jis sutikes pasipresinima (ikalne) spaus ekseleratoriu, nors galbut reikia tik palaikyt degima, o nuokalnej stengsis stabdyt automobili (neekseleruojant) kad islaikyt ta tavo norima greiti, kas degalu netaupo (jei tu laikysi vienodai nuspausta "gaza" nuokalnej automobilis greites zenkliai prie tu paciu kuro sanaudu)
perihellis 2012-03-15 22:45
atleidus gazą geriausiai tauposi kuras, taip taip, nuokalnėj ne laisvą reik jungt, o tiesiog atleist gazą