Skaitmeninė televizija Lietuvoje: žiūrėsime naujoviškai, skaičiuos – senoviškai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Exonn 2011-08-29 09:45
o tai norit pasakyt jog 5% visų namų ūkių yra mažiau nei 550 ? Nejaugi 550 televizorių su tv metrais atspindi geriau situaciją nei 5% internetinę tv žiūrintys vartotojai?
kestutisz 2011-08-29 10:13
Kiekis gal ir ne mažesnis, bet yra dvi problemos: pakankamai specifinė auditorija (dažniausiai tik miestuose su pakankamai geru ryšiu), kita - niekas nenori būti "suskaičiuotas", t.y. ką aš žiūriu yra tik mano reikalas (tv metrų atveju už leidimą kapstytis po žiūrovo apatinius baltinius berods yra kompensuojama). Aišku operatoriai patyliukais gal ir pardavinės statistiką, bet atvirai to daryti negalės.
Given 2011-08-29 12:18
Tikrai butu idomu suzinoti internetine tv naudojanciu vartotoju ziurimumo statistika. Del specifines auditorijos tai ir tv metru ziurimumu pasitiket negalima (buvo straipsniai apie ju "perkamuma" kad labiau ziuretu konkretu kanala). Kas del "suskaiciavimo" - iTV ir taip zino, kas ka ziuri t.y. visi jau yra suskaiciuoti, be to juk pats ziuretojas nera ivardijamas asmeniu.
Luitas 2011-08-29 13:17
Man tai TV metrai atrodo absurdas. Kai juos sustato 5 namus kuriuose turi gyventi tam tikras kiekis žmonių. Tai paskui ir gaunasi, kad orientuojasi televizijos į pensininkes.
Exonn 2011-08-29 13:36
Va ir man atrodo jog ir dabar yra labai netikslūs rezultatai, o renkant iš internetinių tv statistika būtų kurkas tisklesnė vien dėl skaičiaus ir nepaperkamumo (na bent jau mažesnė tikimybė).
kestutisz 2011-08-29 15:09
Na jau, nepaperkamumo Tikrai, kad duos kokiem nepriklausomime auditoriam landžioti po tinklą, žiūrėti kaip sukurta sistema, accountingas ir pan. Kokią statistiką norės parodyti, tokią ir parodys. O šiaip tai žinoma, su iptv suskaičiuoti gali viską - tv priedėlis gali užregistruoti pas operatorių kiekvieną pultelio paspaudimą - esant norui galėtų išvest ir statistinį pjūvį ir pagal tai kokiu garsumu žiūri erotiką, ar kiek rimčiau - kuris reklaminis klipas ypač nervina klientus ir verčia perjungti kanalą. Klausimas tik kiek yra noro (tiksliau finansiškai pagrįsta) tą informaciją pateikti.