Viešojo transporto reforma Vilniuje peraugo į protesto bangą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Creatium 2012-08-20 11:03
Geriausias metų argumentas prieš naująją sistemą - "<...> nes bendroji infrastruktūra nėra išvystyta taip, jog visi mikrorajonai būtų pasiekiami abejomis transporto priemonėmis.". O tai kokioje Prancūzijoje ar Anglijoje metro važinėja į visus rajonus ir iki kiekvieno namo? Kitas argumentas - "Laikino, 30 minučių, bilieto įvedimui, nes dėl kamščių ir spūsčių, bei nuolatinio transporto vėlavimo, juo pasinaudoti važiuojant daugiau nei viena transporto priemone tampa neįmanoma." irgi juokingai skamba. Jau ne kartą tiek žiniasklaidoje, tiek facebook, tiek pačiame vilnius.lt puslapyje buvo kartojama, kad dėl transporto vėlavimo pasibaigus bilietui baudžiama nebus. Ir čia va vėl iš naujo rėkia visi.. Toks jausmas, kad realiai yra vienas tikras argumentas dėl nepasitenkinimo - tai valandinių (buvusių vienkartinių) bilietų pabrangimas. Kitus išspaudė šiaip ne taip, nepaisydami visos pateikiamos informacijos ir to, kad jie neteisingi, vien tam, kad neatrodytų kvailai protestuodami su vienu argumentu.
Shinigami 2012-08-20 11:22
Jo, dauguma argumentu kvaili. Ir matosi, kad taisyklių nepaskaitę. O šiaip tai galėjo įdėti ir dar viena bilietą. Už 3 lt - maršruto bilietą, jei perki ne pas vairuotoją, o su vilniečio kortele troleibuse. O kad kainų šuolis milžiniškas tai jau tikrai. Vos ne dvigubai kaina išaugo.
immortallt 2012-08-20 11:30
Na del kainu kaip paziuresi. Kainodara buvo perdaryta. Menesiniai bilietai atpigo, o jais ir naudojamasi daugiausia. O visi vienadieniai tegul moka daugiau, nes imant viso Vilniaus mastu, tokiems vienadieniams irgi reikia laikyti rezerva trasnsporte. Gi uzsienyje kainodara dar ziauresne vienadieniu vaziuotoju atzvilgiu. Osle - 12LT uz valanda berods ir menesinis apie 200 ar 240LT kainavo. Geriausias argumentas, o tai jei as vaziuosiu tik 15min, gi likusiu pinigu neatgausiu, cia apgavyste! Plesimas vidury dienos - skaniai galima tada pasijuokti
Shinigami 2012-08-20 12:28
Už tai Osle ir minimumas kitoks, nei pas mus. Jei nori daryti kainas kaip Osle ar dar kitur - tai ir atlyginimus reikia daryti tokius kaip ir ten. O dabar kainas daro Europines, o atlyginimus palieka sovietinius. P.S. važinėju kiekviena savaitgali, o ne darbo dienomis. Todėl mėnesinio pirkti man ne apsimoka.
immortallt 2012-08-20 12:44
shinigami, as imu kainas ir teikiu kaip pavyzdy del kainodaros strukturos. Vienkartinis bilietelis kainuoja 1/20 menesinio. Pas mus dabar apie 1/30. Shinigami, na tavo atveju tada taip - kiekvieno zmogaus poreikiai individualus, bet statistiskai imant berods >90% vazinejasi su menesiniais. Kazkur buvau uztikes statistika, bet dabar tingiu ieskot.
nulis0 2012-08-20 13:04
Kaune padarė, kad per 30min naudodamasis vienkartiniu bilietu gali persėsti į kitą transporto priemonę ir važiuoti iki to jau antrojo maršruto PABAIGOS. Arba nepersėsti ir važiuoti šiaip iki pabaigos... Kaune ir tai iš atokesnių vietų iki centro nusigauti užtrunką 40+ min... ir neesant kamščių. Aš dar paauglys dirbau visai kitam miesto gale, keldavausi pusę 6, nes kelionė trukdavo 1h 15min į vieną pusę, gerai bent kad persėsti nereikėdavo. Bet Vilniuj tokiu atveju tektų pirkti 2 bilietus
Shinigami 2012-08-20 14:12
Išvados: pas mus mėnesinis žiauriai per brangus. Jei gauni į rankas 1000 lt, vien kelionėms palikti 100 lt arba 1/10 atlyginimo ....
vvv2 2012-08-20 14:31
! Pas mus prekkių ir paslaugų kainos labai panašios kaip ir visoje EU, bet Lietuvoje nei vienas nežino tokio termino, kaip "darbo jėgos kaina", gal kada sužinos ...
mch0lic 2012-08-20 14:34
10% transporto išlaidom nėra daug. Kitas dalykas, vidutinė alga Vilniuje šiuo metu yra didesnė nei 1000LT, todėl sanaudos transportui bus 6-10% važinėjant visuomeniniu transportu, kas nėra daug. Taip pat nesuprantu to nuolatinio skundimosi pabrango, lyg algos nepakeltu ar patys uždirbt daugiau nenorėtumėt. Vairuotojui juk irgi po 800lt nemokėsi, gyvent juk ir jam reik.
vvv2 2012-08-20 14:40
- paskaičiuojam? Vilniuje parduodama apie 100 tūkst. bilietų po 100 litų = 10 milijonų litų pajamų, tai juos išmokant vairuotojams būtų atlyginimas po 10 tūkstančių litų kiekviemam..
vyckas 2012-08-20 15:12
Kaip ir nežino tokio termino kaip "pragyvenimo lygis". Pigios darbo jėgos gali ieškot afrikoj kur užtenka 2$ į dieną. Dėl manęs atlyginimai galėtų būt nors ir 500lt. jei ir paslaugų kainos būtų atitinkamos. Tada galėtum kažką pasakot apie darbo jėgos kainą.
vvv2 2012-08-20 16:07
immortallt 2012-08-20 23:18
Nuuu, pratesk minti - kiek kainuoja autobusai/troleibusai ? Ju prieziura ir serviso islaikymas ? Kiek kainuoja galu gale kuras ? Uz bilietelius kioskai irgi pasiima komisinius, gi jie irgi turi valgyt is kazko. Oficiali vidutine alga berods 2000LT Lietuvoje yra. Vilniuje turbut 2500 butu. Neoficialiai jauciu vidurkis kiltu iki 3000LT. Taigi 1/20 - 1/30 algos butu nuo statistinio Vilniaus gyventojo. O siaip, kelkit savo darbo verte, nereikes dejuot, kad brangu. Man kazkaip nebrangu Tikrai mazai dirbu, tikrai nedirbu kazkokio labai kieto darbo - turiu asmeniniu problemu, truksta motyvacijos ir daug pastaruoju metu nesiekiu.
Anonymous 2012-08-20 23:57
Tarp kitko, tai dalis to sostinės viešojo transporto yra kaip ir elektriniai? Ar neturėtų būti truputį pigiau, nei dyzelinis autobusas?! Būtų labai įdomu sužinoti, kaip atrodo trolio ir autobuso kilometro kainos palyginimas. Na, gal bilietėlių kainos savikaina gal ir neįtakoja, bet vis tik smalsu.
perihellis 2012-08-21 01:14
o kas įvertins troleibuso/autobuso kainas, remonto išlaidas, infrastruktūrą visą? ar skaičiuosi, kiek kuro ir kiek elektros sunaudoja?
immortallt 2012-08-21 17:19
jei imone valdoma tvarkingai, tai jau turi buti daroma.
perihellis 2012-08-21 17:32
tokiu atveju turi būti nubrėžtas terminas/laikotarpis, per kurį turi atsipirkti transporto priemonė. Gal reiktų pateikti kokia autobuso/troleibuso kilometro/minutės savikaina yra transporto vertę išdalinant per metus/du/tris...? tuo pačiu reiktų įvrtinti transporto priemonės būklę. tuo pačiu ir aplinkos temperatūrą reiktų įvertint, visą kitą infrastruktūrą, kurios dėka prie -30 galima užkurt autobusą (arba visai per naktį negesint). Čia baisinę analizę ir baisinius duomenų kiekius reiktų pateikt ir paprastas baltas žmogus nieko nesusigaudytų, kas kaip ir kodėl. Čia galima parašyt, kad savikaina 50ct ir 10lt ir abu skaičiai bus teisingi bei nemelagingi. Beje, kaip minėjai tvarkingo įmonėj visa tai turėtų būti daroma ir viskas vedama, tačiau tai kainuoja nemažus pinigus, tuo pačiu dalį informacijos galima priskirt komercinėms paslaptims, tai nieks aiškių skaičių ir nepateiks. Nors būtų visai įdomu pamatyt visą tą duomenų bazę
Anonymous 2012-08-21 22:59