Sostinėje viešasis transportas nespėja vytis švieslenčių grafikų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Putulis 2012-08-29 10:14
Kad ne vien Vilniuje taip. Klaipėdoje jau seniai tų švieslenčių pristatyta, bet jos nuo pat pradžių kaip rodė nesąmones, taip ir teberodo. Aš suprantu, kad autobuso maršrutas pilnas šviesoforų, eismo sąlygos ne visada vienodos, keleivių srautai skiriasi, tai gali atsirasti ir neatitikimų, bet kaip suprasti tokį variantą, kai prieš tai esanti stotelė keletui maršrutų yra pati pirmoji, ir iš jos autobusai tikrai pajuda daugmaž pagal grafiką, nu daugiausia viena minute būna į šalį, tačiau ta švieslentė, esanti sekančioje stotelėje, vis tiek klaidžioja, kartais netgi po 10 ar 15 minučių ne į temą. Gal čia jos irgi nuo troleibusų linijų pajungtos?
MrVlad 2012-08-29 10:46
Kaune tai plius minus teisingai švieslentės rodo.
nulis0 2012-08-29 10:49
Genialumas slypi paprastume... Kaune sudėjo paprastas nespalvotas švieslentes, pajungė jas prie 220, o ne troleibusų linijos, sudėjo daviklius į troleibusus ir autobusus ir VISKAS. Sistema veikia puikiausiai. Internetu galima net žiūrėti kurioj tiksliai vietoj šiuo metu yra autobusas.... O Vilniuj sudėjo LCD monitorius, pajungė prie belekokios įtampos, ekranai po žiemos nebeveikė vapšė kažkada, tas el bilietas irgi neveikia. Nu kažkoks pinigų plovimas ir tiek..
kestutisz 2012-08-29 10:50
Man šiaip įdomu - kodėl švieslentėse vis dar naudojami (mikro?) kompiuteriai su Win XP (ir sprendžiant iš vis pasimatančių BSOD netgi su hdd), ir net be tinklo (sprendžiant iš paisteisinimų kodėl viena sar kitas taškas rodo nesąmones)? Kai galima būtų tiesiog kastruoti kokį Galaxy S, su video out išėjimu (jei pats ekranas neturi hdmi) ir turėti gan universalų daiktą - gps imtuvas vietos nustatymui instaliacijos metu, 3G onlinę internetą pasikeitusiem grafikam atnaujinti ar net keičiamai reklamai (ar taupant per wifi iš pro šalį pravažiuojančio autobuso "užkešuojančio" grafikus autobusų parke), o ir maitinimas nekeltų bėdų (na, akumuliatorius kartais reiktų pakeisti). Reiktų tik parašyti aplikaciją ir kažkiek pagalvoti apie saugumą.
Shinigami 2012-08-29 10:50
Kokia nauda iš švieslentės kuri rodo ta pačia info kaip ir tvarkaraštis ant stulpo, bet tik kelių minučių intervalą. Net ne visa tvarkaraštį. Suprasčiau jei rodytu troleibuso atstumą iki stotelės ir vidutini greitį tame ruože, pagal statistinius surinktus duomenys.
nondescript 2012-08-29 11:03
Autobusai ne traukiniai, negali važiuot sekundė į sekundę, nebent tiesiogiai atnaujintų informaciją ir sektų autobusų padėtį.
kestutisz 2012-08-29 11:55
Problema ne bėgiai a rtiksliau jų nebuvimas, o tai, kad geležinkeliai būdami tarpautinio transporto dalimi privalo važiuoti tiksliai, kiekvienas grafiko neatitikimas tai yra nuostoliai. O kokio Vilniaus viešojo tranporto atveju kaip tik yra viskas visiškai dzin - kaip beišsidirbinės taip klientai naudosis. Jei mažai pinigų atneša - vadinasi galima padidinti kainą, o kad nesugalvotų labiau naudotis konkurentų paslaugomis pastarąsias irgi gali paprastai pabranginti ar panaikinti (dabartinė situacija su privačiais autobusais ir mikroautobusais). O kad nevažinėtų nuosavu transportu gali tiesiog pabranginti stovėjimą ir išplėsti mokamas teritorijas.
Creatium 2012-08-29 13:55
Vilniuje, kaip žinia, troleibusai ir autobusai irgi turi "daviklius", galima stebėti jų padėtį mieste realiu laiku. Klausimas tik kodėl iki šiol buvo betvarkė. Bet nieko, tegul sutvarko ir viską paleidžia tvarkingai. Tada bus puiku.