Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
   	rokend  2013-04-09 09:46
   
	Kokia jo prasmė, jeigu yra troleibusai, kurie žymiai efektyvesni ir pigesni? Jau geriau troleibusų linijas už tą kainą plėstų.
   
   	vyge  2013-04-09 09:55
   
	Iš Vilniaus niekad išvažiavęs nebuvai ar iš Kauno? Ne visur yra troleibusų, net ir tuose miestuose kur jie važinėja ne visur yra laidai jiems. Greičiausiai tų laidų pratiesimas ir jų priežiūra kainuoja, taigi autobusai gali būti alternatyva. O kas apsimoka labiau spręs tikriausiai miesto valdžia.
   
   	kitty  2013-04-09 11:02
   
	"Lietuvoje trūksta specialistų tokiems darbams atlikti"- hehe, nes Lietuvoj visi Verslo Vadybininkai...
   
   	Creatium  2013-04-09 11:24
   
	
Kaip ir benzininiai automobiliai - žymiai pigesni, jų daugiau yra. Kam tada plėsti elektromobilių infrastruktūrą?  Nes tai ateities transportas. Niekas nenori investuoti į technologiją, kuriu jau po 10 metų bus pasenusi.
   
   	stiklas  2013-04-09 11:49
   
	jei lietuvoj butu tiek inzineriniu specialybiu secialistu kaip yra vadybininku tai jie dirbtu uz puse minimumo, nes siu specialistu paklausos nera visai. atsiverti darbo skelbimus tai kas antras skelbimas, kad iesko vadybininko.
   
   	evaldosia  2013-04-09 12:41
   
	rusai padarė protingiau.jie ličio baterijas sudėjo po troleibuso grindimis ir padarė kad ūsai automatiškai prisijungtu prie laidų baterijų pakrovimui ir važiavimui.su baterijomis važiuoja irgi ne menkus atstumus.tokiai transporto priemonei nereikia kurti pakrovimo tinklo.
   
   	kestutisz  2013-04-09 13:08
   
	
Tai kai taikai konkrečiam miestui kur jau yra laidai jau gali pridėti ir pasivažinėjimą su ūsais - nuo užsakovo fantazijos ir pinigų tik priklausys, čia jau ne esminis konktrukcijos elementas, o "feature'as". Kol kas pradžiai reikia užsakovams parodyti važiuojantį (elektro)autobusą.
   
   	slack  2013-04-09 15:32
   
	
o gal galima  su latvias,estais bendradarbiauti. Jeigu trūksta specialistų.
   
   	immortallt  2013-04-09 23:47
   
	
Ir vežioti darbuotojus po 500km kasdien į darbą ? 
   
   	Arthuras  2013-04-10 00:28
   
	
Nepagalvojai, kodėl taip yra? Ogi todėl, kad tiems vadybininkams siūlo užsidirbti patiems. T.y. moka minimaliai, o visa kita priklauso jau nuo to, kiek pats užsidirbsi. Tai kodėl įmonėms tokių vadybininkų neieškot? Jų pastoviai gali ieškot ir keist kaip kojines, jei kuris netenkina lūkesčių. O ir mokėt daugiau reikia tik tada, kai kažką konkrečiai parduoda, padaro ir pan.
   
    Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
    Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
    paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
  
Netrukus pasirodys lietuviškas elektrinis autobusas