To nesate matę gyvenime! „Kawasaki“ drebina pasaulį (Foto, Video)  (1)

„Kawasaki“ pristatė koncepcinį motociklą, nepanašų į jokį kitą – dvivietį keturių kojų robotą, valdomą motociklininko kūno judesiais.


Corleo
Corleo
© Ekrano kopija | https://x.com/JournalDuGeek/status/1911359553012224430/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Osaka Kansai Expo 2025“ rengnyje Japonijos korporacija „Kawasaki Heavy Industries“ parodė, koks gali būti rytojaus transportas – ir tai visai ne skraidantis automobilis, o arklys-robotas su vandenilio varikliu. Modelis buvo pavadintas „Corleo“.

Kaip gamintojas teigia savo svetainėje, tai nauja asmeninio visureigio kategorija, kurioje derinamas visureigis su motociklo stabilumu.

Specialus Aliexpress rinkinukas vairuotojams. Fantastiškų kainų ir galimybių adapteriai ir multimedijos sistemos automobiliams. Ribotas kiekis
4256

Specialus rinkinukas

Labai ribotas kiekis

Sutvarkyti visi mokesčiai

Greitas ir saugus pristatymas

1) Portabili automobilinė multimedijos sistema (modelis - B5303)

2) „TUERBB CA02 2-in-1 Wireless CarPlay“ adapteris

3) „TUERBB CA03 Wireless CarPlay“ adapteris

Išsamiau

Pagrindinis bruožas yra keturios nepriklausomos roboto kojos, kurių kiekviena turi „kanopą“ su guminiu paviršiumi, prisitaikančiu prie reljefo.

Užpakalinės kojos blokas gali balansuoti aukštyn ir žemyn nepriklausomai nuo priekinio bloko, todėl judėjimo metu galima geriau sugerti smūgius. „Corleo“ gali vaikščioti, šokinėti, lipti laiptais ir įveikti kliūtis.

„Užkariaukite kalnus, įkvėpkite gryno oro ir mėgaukitės panoraminiais vaizdais“, – ragina gamintojas.

 

Vartotojas valdo „Corleo“ sukdamas vairą ir perkeldamas kūno svorį. Slėgio jutikliai ant pedalų ir vairo fiksuoja šių judesių jėgą. Kad būtų patogiau, galima reguliuoti balnakilpų aukštį ir pasvirimo kampą. Visa tai daroma tam, kad vartotojas jaustųsi ne tik keleiviu, bet ir mašinos dalimi.

 

Vietoj įprasto variklio „Corleo“ turi 150 cm3 vandenilio generatorių. Vandenilis tiekiamas iš gale sumontuotų bakų, o gauta energija varo elektros pavaras kiekvienoje kojoje.

 

Priešais vairuotoją yra informacinis skydelis, kuriame rodomas vandenilio lygis, svorio centro padėtis, maršruto kryptis ir kiti indikatoriai. Naktį „Corleo“ nukreipia šviečiančias rodykles į žemę, nurodydamas saugų kelią pirmyn.

Kol kas „Corleo“ yra tik prototipas: jis gali stovėti, vaikščioti ir pozuoti. „Kawasaki“ teigia, kad arklys-robotas gali būti pradėtas masiškai gaminti iki 2050 m.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(25)
(0)
(25)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)