Su elektra valdomais langais ir oro kondicionieriumi: įdomios Karolio III karūnavimo karietos detalės (Foto) (2)
„Royal Diamond Jubilee State Coach“ buvo pastatytas 2010 m. Apdailai panaudota oda, mediena ir auksavimas.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šiandien, gegužės 6 dieną, buvo karūnuotas Karolis III. O koks buvo karališkasis transportas karūnacijos metu, rašo „Carscoops“.
Karolis III ir karalienė Camila gegužės 6 dieną keliavo po Londoną paauksuota „Gold State Coach“ karieta. Ji buvo pastatyta dar 1762 m. ir buvo naudojama visų britų monarchų karūnavimui nuo 1830 m.
Tačiau tokios karietos naudojimas yra ribotas dėl amžiaus ir nepraktiškumo. Karieta siekia 8,8 m ilgį, sveria 3900 kg ir nėra labai patogi. Paprastai prie jos vienu metu pakinkomi aštuoni arkliai.
Todėl Karolio III karūnavimas vyko su dviem karietomis iš karto, o antroji – ne mažiau įdomi. Ji buvo pastatyta 2010 m. Australijoje ir buvo skirta Elžbietos II deimantiniam jubiliejui, švęstam 2012 m. (60 metų soste). Tačiau karieta pirmą kartą panaudota tik 2014 metais, per JK parlamento sesijos atidarymą.
Karieta, pavadinta „Diamond Jubilee State Coach“, yra labai nestandartinė. Pavyzdžiui, jos komplektacijoje yra oro kondicionierius, šildytuvas ir elektra valdomi langai (juos maitina akumuliatoriai), o už komfortą „atsakinga“ hidraulinė pakaba.
Karietos vidus dekoruotas brangia oda ir aukso lapais. Be to, apdailai panaudota mediena iš karališkųjų Balmoral ir Osborne House rūmų bei kelių britų katedrų. Paauksuota karūna karietos viršuje yra pagaminta iš Admirolo Nelsono flagmano HMS Victory medienos.