„Subtili žinutė.“ „Coca-Cola“ logotipe yra „paslėpta“ reikšmė ()
„Coca-Cola“ logotipą iš karto atpažįsta žmonės visame pasaulyje. Tačiau šis ikoniškas dizainas turi paslėptą žinutę.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Vienas garsiausių pasaulyje prekės ženklų „Coca-Cola“ lengvai atpažįstamas iš klasikinės raudonos pakuotės ir baltų stilizuotų raidžių. Ir bėgant metams, kai „Coca-Cola“ išleido naujus savo gėrimo variantus, garsusis logotipas buvo pritaikytas kiekvienai naujai versijai, išlaikant savo firminę išvaizdą.
Prekiniai ženklai visame pasaulyje siekia šio išskirtinumo, didžiąja dalimi pasikliaudami galingu savo logotipų poveikiu ir matomumu.
„Verslas negali ignoruoti puikaus logotipo vertės. Tai ryšys tarp įmonės ir potencialių klientų, ir tai, ką klientai įsimins labiausiai“, – sako logotipus ir prekės ženklo strategijas kuriančios LOGO.com prezidentas Richardas Lau.
|
Anot jo, elegantiška „C“ uodega stilizuotoje „Coca-Cola“ emblemoje skirta simbolizuoti šypseną, pabrėžiant prekės ženklo dėmesį į laimę ir malonumą.
„Ši subtili žinutė gali likti nepastebėta, tačiau ji nesąmoningai sukuria teigiamą asociaciją su prekės ženklu vartotojų galvose“, – sakė ekspertas.
Gėrimo receptą 1886 m. gegužę išrado Atlantos vaistininkas daktaras Johnas S. Pembertonas. Jo buhalteris Frankas Robinsonas pasiūlė pavadinimą „Coca-Cola“, manydamas, kad dvi raidės „C“ gerai atrodys reklamoje. Taip pat jis parašė gėrimo pavadinimą, eksperimentuodamas su tuo metu įprastu šriftu „Spencerian“.
Iki septintojo dešimtmečio pabaigos logotipas buvo įvairiai transformuojamas ir perdarytas. O 1969 metais buvo pristatyta akimirksniu atpažįstama versija, žinoma ir mėgstama iki šiol.