Ne taip paprasta, kaip atrodo: net ir kengūros šuoliai suklaidina savivaldžius automobilius (Video) ()
Volvo specialistai išsiaiškino, kad savivaldžių automobilių programinė įranga kartais neteisingai nustato atstumą iki kelią kertančių kengūrų. Taip vyksta, nes automobilio atžvilgiu kengūros yra skirtingu atstumu nuo automobilio šuolio metu ir nusileidusios, praneša ABC News.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Australijos keliuose netikėtai išbėgdamos į kelią, kengūros dažnai provokuoja eismo įvykius — kasmet įvyksta >16 tūkstančių automobilių ir šių gyvūnų susidūrimų. Volvo kompanijos serijiniuose automobiliuose jau yra Large Animal Detection sistema, tačiau ji veikia tik su stambiais gyvūnais, pavyzdžiui, briedžiais ar karvėmis — jie juda lėčiau ir nuspėjamiau nei kengūros. 2015 metais kompanija pradėjo kurti susidūrimų su kengūromis išvengimo sistemą.
Kuriant ir bandant sistemą, paaiškėjo, kad ji gali neteisingai nustatyti atstumą iki kengūros, nes šie gyvūnai juda šuoliais. Teisingo atstumo iki potencialiai pavojingo objekto nustatymas kritiškai svarbus automatinei stabdymo sistemai, kuri pagal kengūros judėjimo trajektoriją turi nuspręsti, ar yra susidūrimo pavojus.
Volvo atstovas paaiškino problemą: automobilis atskaitos tašku laiko kengūros kontakto su žeme tašką, todėl, kai kengūra nesiekia žemės, mašininio regėjimo sistema kartais nusprendžia, kad gyvūnas yra toliau, nei iš tiesų. Nusileidusi ant žemės kengūra „atsiduria“ arčiau, ir automobilis negali nustatyti, koks tikrasis atstumas iki objekto.
Verta pažymėti, kad kalbama apie savivaladžių automobilių programinės įrangos testavimą, tačiau susidūrimo su kengūromis išvengimas aktualus ir įprastiems serijiniams automobiliams. Manytina, kad po bandymų, susidūrimo su kengūromis išvengimo technologija taps Large Animal Detection dalimi.
N. Voroncov