CES parodytas dar neregėta kosmetika: su „Bluetooth“ ryšiu, dirbtiniu intelektu ir bet kokia norima spalva  ()

Nors „L’Oréal“ pavadinimas yra daugiau siejamas su kosmetika, ši įmonė jau ne pirmus metus bando žengti ir inovatyviais technologijų keliais. O šiemet parodoje CES, kuri vyksta Las Vegase, prancūzai pristatė „Bluetooth“ ryšį palaikantį lūpdažį „Perso“, kuris sumaišys tokią sudėtį, kokios pageidaus jo savininkas, rašo „The Verge“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Maža to, skirtingi „Perso“ linijos įrenginiai galės užmaišyti ne tik lūpdažį, bet ir makiažo pagrindą ar kitas odos priežiūros priemones. Bendrovės atstovai Las Vegase demonstravo, kaip jų kuriamas gaminys geba pats pagaminti lūpdažį ir kitas kosmetikos priemones ir parodė kelias ypatingas jo galimybes – pavyzdžiui, iš socialinių tinklų nusižiūrėti influencerių išvaizdą, ją išanalizuoti ir savininkui pasiūlyti būtent tokios spalvos lūpdažį, kokį jis matė instagrame.

Tiesa, kol kas „Perso“ veikia tik demonstraciniu režimu – parodoje CES prancūzai demonstravo tik spalvas, kurios buvo įkrautos į iš anksto sukurtą nuotraukų bazę. Be to, ir paties lūpdažių aparato šiemet įsigyti nebus įmanoma - „L'Oreal“ atstovas tvirtino, kad oficiali jo prekyba bus pradėta 2021 metais. Bet jau įsigijus tai tikrai bus įmanoma jungti „Perso“ programėlę prie socialinių tinklų ir išvaizdos idėjų tai dienai semtis būtent iš jų ir iš to, ką siūlo labiausiai patinkantys influenceriai.

Maža to, kiekvieną lūpdažio spalvą, dar prieš ją maišant, galima išsibandyti su virtualiu savo atvaizdu papildytoje realybėje. Patvirtinus, kad spalva tinka ir patinka, „Perso“ iš trijų keičiamų spalvų kasečių išspaudžia po reikiamą kiekį reikiamos spalvos ir sumaišo tai, ko užsakėte. Keičiamose kasetėse esančios medžiagos turėtų užtekti trisdešimčiai lūpų padažymų. Kosmetikos pagrindo maišymo procesas veikia panašiai – stengiamasi sukurti tokį mišinį, kuris atitiktų naudotojo odos spalvą tą dieną.

„Perso“ odos priežiūros įrenginys iš pradžių specialia programėle nuskenuoja naudotojo veidą iš skirtingų kampų ir pagal gautą vaizdą diagnozuoja, kokios yra probleminės odos vietos ir kokiomis priemonėmis jas reikėtų valyti ar kitaip pamaloninti – ryte ir vakare. Ir kuria specialų mišinį iš nuo saulės apsaugančios priemonės, drėkiklio bei serumo.

Pažadai pasiūlyti įrenginį, kuris nustatys odos trūkumus, ir suras sprendimą jūsų problemai parodoje CES tolis gražu ne naujiena. Įvairiausios įmonės jau ne vienerius metus kuria išmaniųjų telefonų programėles, kurios gali identifikuoti odos problemas ir pateikinėja rekomendacijas pagal surinktą informaciją. O kitos bendrovės šias programėles įmontuoja į išmaniuosius veidrodžius, kurie iš esmės atlieka tą pačią funkciją. Kosmetikos įmonės pastaraisiais metais tobulino papildytos realybės pagrindu veikiančius įvairiausių makiažo tipų išbandymus. Pastaruoju metu „karšta mada“ yra technologijų priderinimas konkrečiam asmeniui, tad visai gali būti, kad į „Perso“ panašių įrenginių netrukus išvysime ir gerokai daugiau.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(4)
(0)
(4)

Komentarai ()