Nors ruožas nelengvas, „Mediafon“ ekipažui pavyko pakilti: „Kaip veždami vištos kiaušinius ir važiavom“ ()
Dešimtą Dakaro ralio dieną organizatoriai lenktynininkams paruošė trasą, kurią sudarė net 90 proc. kopų. Startavę Harado apylinkėse ekipažai pajudėjo į ilgą pervažiavimą, vienos didžiausios pasaulio dykumos link, tačiau čia kai kuriems dalyviams iškart paaštrėjo techninės problemos, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Užkniso jau, nebegaliu. Važiuoklė nedirba taip, kaip turi dirbti, ir viskas, todėl žiauriai lėtai turime važiuoti. Tai truputį sugadino nuotaiką. Kviesimės gamintoją ir žiūrėsim, kalbėsim, nes tie reguliavimai, kuriuos darom tendensingai, mums nepadeda. Tai kaip veždami vištos kiaušinius ir važiavom. Lėtai, pristabdydami, nusileisdami ir taip toliau. Na, bet šiandien pirma tokia diena per šitą Dakarą, kai buvo tikros geros kopos ir jos sausos“, – išliko pozityvus Tomas Jančys.
Ganėtinai trumpas greičio ruožas, tačiau sudėtinga navigacija, techniškos vietos ir net trijų lygių kopos neleido dalyviams atsipalaiduoti, trasoje jie galėjo sutikti ne vieną sulūžusį konkurentą, todėl buvo privaloma būti itin atsargiais.
„Abu Vaidus apsilenkėm. Nes vienam automobilis netraukė, o kitam kažkas priekyje nulūžo. Pagal bagius, bent jau, nemanau, kad šiandien buvom greiti“, – trumpai apibendrino Irmantas Bražiūnas.
„Mediafon“ ekipažas po 10 dienų kyla į 19 vietą, šiandien iškovoję 22 poziciją. 11-ąją Dakaro ralio dieną prasideda tikrasis maratonas su sudėtingu ir įvairių spalvų smėliu, kopomis ir kieta danga. Viso dalyvių laukia 428 km, iš jų 275 km greičio ruože. Be jokios techninės pagalbos, veiksmas ir toliau vyks nesibaigiančioje dykumoje, visų tikslas - nesugadinti technikos, neprarandant greičio. Ekipažai po lenktynių ruožo išvyks į tik jiems skirtą stovyklavietę, o pasiekę vietą imsis serviso darbų ir pasiruošimo 12 etapui.