Išrinktas geriausias 2023 metų elektrinis sunkvežimis. Ir tai ne „Tesla“  ()

Lietuvos žurnalistų autoklubo (LŽA) kas dvejus metus organizuojamame konkurse „DKV LIIVE Metų sunkvežimis“ „Mercedes-Benz eActros“ buvo pripažintas geriausiu elektrinio sunkvežimio kategorijoje. Jis taip pat paskelbtas ir geriausiu miesto gabenimų sunkvežimiu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Žurnalistų, logistikos atstovų, sportininkų ir profesionalių vairuotojų komisija pripažino „Mercedes-Benz“ technologijų pranašumą elektrifikuojant sunkųjį transportą. „Mercedes-Benz eActros LongHaul“ 2023-čiais jau yra gavęs prestižinį „Tarptautinio metų sunkvežimio“ inovacijų apdovanojimą skiriamą už išskirtinius techninius sprendimus, o Lietuvos specialistai įvertino elektrinius „Mercedes-Benz“ sunkvežimius ir mūsų šalies konkurse.

„Mercedes-Benz eActros“ – ne „parodų liūtas“, o serijinis darbinis sunkvežimis, kuris gali jau šiandien išvažiuoti dirbti savo darbo, – pažymi Paulius Kraučiūnas, „Mercedes-Benz“ krovininių automobilių pardavimo Lietuvoje vadovas. – Sunkvežimis nuo pat pirmųjų brėžinių buvo kurtas kaip elektrinis, todėl „Mercedes-Benz“ garantuoja, kad jis važiuos ir bus eksploatuojamas taip pat, kaip ir dyzeliniai „Mercedes-Benz“, tai yra, bus patikimas, saugus ir ekonomiškas.“

„Mercedes-Benz Trucks“ salonuose „eActros“ atsidūrė tiktai tuomet, kai kompanija galėjo tvirtai pareikšti, kad jų sunkvežimis atitinka visus reiklių klientų reikalavimus ir vairuotojai nesijaus elektriniame sunkvežimyje kitaip, nei jie jaučiasi jiems įprastoje „Mercedes-Benz“ aplinkoje. E-sunkvežimiams suteikiamos tokios pačios garantijos, kaip ir kitam sunkiajam kompanijos transportui, jų nuvažiuojamas atstumas yra daugiau nei pakankamas miesto išvežiojimo darbams, o esant 160 kW įkrovimo galiai, atgal į kelią grįžtama pakrovus nuo 20 proc. iki 80 proc. per kiek ilgiau nei vieną valandą (esant trims akumuliatoriams) arba maždaug per pusvalandį (esant keturiems akumuliatoriams). Sunkvežimimiuose taip pat montuojamos kameros vietoje šoninių veidrodėlių ir kiti ergonominiai, ateities transportui būdingi technologiniai sprendimai.

 

„Krovininis transportas yra bene sunkiausiai elektrifikuojama transporto šaka, tačiau mažinant CO2 emisijas šie automobiliai turi didžiausią potencialą, - sako P. Kraučiūnas. -  „Mercedes-Benz“ tikslas  - tapti CO2 neutralia kompanija iki 2039-ųjų. „eActros“ yra labai svarbi mūsų e-mobilumo strategijos dalis. Todėl mūsų kompanija ne įterpė elektrinę pavarą į dyzelinį sunkvežimį, o sukūrė naują platformą, kuri bus visų „Mercedes-Benz“ ateities elektrinių sunkvežimių pagrindas. “

„Mercedes-Benz“ kuria visą ekosistemą, leisiančią efektyviausiai naudoti elektrinius sunkvežimius. Klientų konsultacinė sistema TCO padės planuoti tinkamus maršrutus, įrengti krovimo stotis, reguliuoti servisų darbą ir pasirūpins, kad nauja logistikos strategija geriausiai atitiktų klientų lūkesčius. „eActros“ sunkvežimius jau galima rasti oficialių „Mercedes-Benz“ atstovų salonuose.

 

„Elektriniai miesto sunkvežimiai jau tarnauja įvairių šalių sostinėse, – pasakoja P. Kraučiūnas. – Tokie sunkvežimiai jau dirba ten, kur ypač svarbu laikytis aukščiausių tvarumo standartų. Ir Lietuvoje sulaukiame daug susidomėjimo iš statybinių kompanijų, prekybos centrų tiekėjų, aptarnaujančių jautrius užterštumui regionus, ir atliekų surinkimo kompanijų.“

Jei jūsų verslui elektrinis sunkvežimis dar nėra tinkamas pasirinkimas, „Mercedes-Benz“ siūlo bene plačiausią gamą tolimų distancijų, miesto ar specialiosios paskirties sunkvežimių, tinkamų įvairiausiems darbams skirtingomis aplinkybėmis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(6)
(0)
(6)

Komentarai ()