„Volvo“ pristato daugiau nuvažiuojančius elektrinius sunkvežimius ()
„Volvo Trucks“ pristato naujas galingesnes baterijas, skirtas vidutinio svorio elektriniams sunkvežimiams. Su naujomis baterijomis šios transporto priemonės su viena įkrova galės nuvažiuoti didesnį, iki 450 km siekiantį atstumą, o tai reiškia daugiau galimybių juos pritaikyti dar įvairesniems pervežimų poreikiams.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Su galingesnes baterijas turinčiais „Volvo“ FL ir FE elektriniais sunkvežimiais dabar galima paspartinti daugelio bendrovių perėjimą prie tylesnio ir švaresnio miesto transporto. Naujųjų baterijų energijos talpa yra didesnė 42 proc., todėl su jomis „FL Electric“ modelis gali įveikti iki 450 km, o „FE Electric“ nuvažiuoti iki 275 km.
Tai leidžia šiais sunkvežimiais įveikti daugumą maršrutų ir užduočių apgyvendintose vietovėse, taip pat elektrifikuoti tokias energijai imlias paslaugas, kaip atliekų surinkimas ar miesto civilinės inžinerijos darbai. Papildoma energija taip pat gali būti išnaudojama važinėjant mieste ilgesnius nuotolius be tarpinio sustojimo įsikrauti.
„Dėl 450 km nuvažiuojamo atstumo šie elektriniai sunkvežimiai gali pakeisti mūsų klientų dyzelinių miestui skirtų sunkvežimių parkus. Elektriniai „Volvo FL“ ir FE skleidžia minimalią emisiją ir triukšmą. Tai naudinga klimatui, vairuotojui ir visiems, kas gyvena ir keliauja miestuose“, – sako Jessica Sandström, „Volvo Trucks“ produktų valdymo vyriausioji viceprezidentė.
Galima rinktis
Didesnė baterijų talpa reiškia, kad reikia mažesnio baterijų skaičiaus tokiam pat atstumui įveikti, koks yra nuvažiuojamas su šiandieninėms baterijomis. Jei klientams pakanka įveikti trumpesnius atstumus, jie gali vežti sunkesnius krovinius su mažiau baterijų - atsisakius vieno bloko naudingoji apkrova padidėja 500 kg.
„Kai kuriems klientams svarbiau turėti didesnę naudingą apkrovą, o ne padidinti su viena įkrova nuvažiuojamą atstumą. Glaudžiai bendradarbiaujame su savo klientais, nes norime jiems padėti išsirinkti geriausią variantą“, – priduria J. Sandström.
Įprastame maršrute dyzelinį „Volvo FL“ ar „Volvo FE“ sunkvežimį pakeitus elektrine versija, kasmet būtų galima sutaupyti apie 30 tonų CO₂. Kiek sutaupytų, bendrovė „Volvo“ apskaičiavo savo sukurta anglies dvideginio pėdsako skaičiuokle. Buvo lyginamas transporto priemonių naudojimas mieste, kai kasmet nuvažiuojama 50 tūkst. km. Buvo daroma prielaida, kad naudojamame dyzeline yra 7 proc. biopriedų, o sunkvežimio vidutinės sąnaudos siekia 21 litrą šimtui kilometrų. Bendras „Volvo FE Electric“ svoris – 27 tonos, o „Volvo FL Electric“ – 16,7 tonos.
Atnaujintus sunkvežimius užsakyti galima jau dabar, o pirmieji pristatymai numatyti 2023 metų rudenį.
Nuo 2019-ųjų, kai „Volvo Trucks“ pradėjo gaminti elektros energija varomus sunkvežimius, ji jau pardavė beveik 5 tūkst. tokių transporto priemonių 40 pasaulio valstybių. Kompanija siekia, kad iki 2030 metų elektriniai sunkvežimiai sudarytų pusę visos pardavimo apimties.
Faktai
Volvo FL Electric:
Elektros pavara: iki 180 kW, 1 elektros variklis
Traukos baterija: 280–565 kWh, 3–6 baterijų blokai
Nuvažiuojamas atstumas: iki 450 km (distribuciniai pervežimai) be elektromechaninio galios nuėmimo įtaiso, su 6 baterijų blokais. Iki 280 (distribuciniai pervežimai) be elektromechaninio galios nuėmimo įtaiso, su 3 baterijų blokais
Volvo FE Electric:
Elektros pavara: iki 225 kW, 2 elektros varikliai
Traukos baterija: 280–375 kWh, 3–4 baterijų blokai
Nuvažiuojamas atstumas: iki 275 km (distribuciniai pervežimai) be elektromechaninio galios nuėmimo įtaiso, su 4 baterijų blokais. Iki 200 km (šiukšliavežis) su elektromechaniniu galios nuėmimo įtaisu, su 4 baterijų blokais.