„Blizzard“: kova prieš piratus, naudojant „DRM“, – pralaimėta (21)
„Starcraft II“ pasirodys jau visai netrukus – liepos 27 dieną, tačiau „Blizzard“ neplanuoja kovoti su piratais, naudojant „DRM“ apsaugą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Interviu metu „Videogamer.com“ tinklapiui „Starcraft II“ prodiuseris bei „Blizzard“ įkūrėjas Frank Pearce pareiškė, kad kova prieš piratus, naudojant „DRM apsaugas, jau beveik pralaimėta. „Blizzard“ bandys kovoti su piratavimu kitais būdais ir, nenaudojant agresyvių „DRM“ apsaugų, kaip nusprendė daryti „Ubisoft“. Pastaroji apsauga ne tik, kad agresyvi, bet ir nėra labai veiksminga ir sukelia daug problemų vartotojams.
Tačiau tai nereiškia, kad „Starcraft II“ nenaudos visiškai jokios apsaugos. Žaidėjai privalės susikurti „Battle.net“ vartotoją ir aktyvuoti savo žaidimą šioje sistemoje. Norint žaisti vieno žaidėjo režimą, nereikės būti prisijungus prie interneto, tačiau vienaip ar kitaip draugai, pasiekimai ir tinklo režimas bus pasiekiamas, tik turint interneto ryšį ir, prisijungus prie savo „Battle.net“ vartotojo. Dar vienas itin svarbus dalykas yra tai, kad „Starcraft II“ nepalaikys LAN režimo dėl didelio piratavimo lygio ir kitų priežasčių. Vadinasi, žaidėjai, kurie norės žaisti su draugais, privalės jungtis per „Battle.net“ sistemą.
Artimiausiu metu „Battle.net“ sistema turėtų atsinaujinti ir to dėka žaidėjai galės dar labiau mėgautis savo turimais žaidimais.