Trečioji ralio diena rodė nagus – finišą vos pasiekė abu „CFMOTO Thunder Racing Team“ pilotai ()
„Dinaric“ ralis persivertė į antrąją pusę, o trečioji ralio diena iš sportininkų pareikalavo atiduoti visas turimas jėgas bei pasiekti technikos galimybių ribas. Viso trečią ralio dieną dalyviams teko įveikti daugiau nei 400 kilometrų, iš kurių 357 sudarė greičio ruožas. Trasa driekėsi kalnais, tad teko patirti ir aukščio skirtumus bei dažnus kilimus ir nusileidimus.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Mindaugas Skudutis po finišo neslėpė, kad grįžo labai pavargęs – maršrutas, pasak jo, labiau priminė enduro varžybas: „Visą dieną tai įkalnės, tai nuokalnės. Didžiulės, visur kur važiuoji nusėta akmenimis. Ruožų, kur galima ramiai gazuojant lėkti beveik nebuvo. Vakarykštė dieną, lyginant su šiandien, atrodo kaip paprastas pasivažinėjimas.“
Trasa sudėtinga buvo ir technikai – trasoje prakiuro abi galinės padangos. Vieną „CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkui suremontuoti pavyko dar trasoje, o kita sprogo palikdama kumščio dydžio skylę, tad likusius 50 kilometrų teko finišuoti trimis sveikais ratais. M. Skudutis sako, kad kaip tyčia trasos pabaigoje laukė itin statūs kalnai, tad važiavimas išsunkė visas likusias jėgas.
Gaetanas Martinezas taip pat neapsiėjo be nuotykių trasoje – keturioliktame kilometre prancūzas, lenkdamas motociklininką per dulkes įvažiavo į gilias provėžas ir apvirto: „Sulūžo net kelios važiuoklės dalys, kol grįžau į lenktynes užtrukau apie porą valandų remontuodamasis. Pirma trasos dalis buvo labai akmenuota ir kalninga, antroje trasos dalyje buvo galima važiuoti greičiau, bet prieš finišą vėl turėjome lėtą maršrutą. Bendrai kalbant diena buvo gera, pasiekiau finišą, bet dabar reikia pailsėti.“
Ketvirtadienį sportininkams teko įveikti 405 kilometrus ir kilti į maksimalų 2299 metrų aukštį. Organizatoriai žadėjo, kad šią dieną taip pat laukia akmenuotos ir sudėtingos trasos su stačiomis įkalnėmis bei nuokalnėmis. Tiesa, viską apsunkino ir tai, kad tai pirmoji maratono diena – mechanikai po jos negalės padėti remontuojant techniką.