[ŽT] „Lėktuvas vienas, o dalys skirtingos.“ Kodėl Rusijai sunku išlaikyti visus „Tu-22M3“ kovinėje parengtyje (Video) ()
Aviacijos ekspertas Anatolijus Chrapčinskis interviu metu paaiškino, kad „Tu-22M3“ yra skirtingų serijų, todėl dalys iš vienos gali netikti kitai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Praradus 4 Rusijos kariuomenės lėktuvus „Tu-22M3“, sugadintus bombonešius atkurti nebus taip paprasta. Faktas yra tas, kad skirtingu metu orlaivis buvo skirtingų serijų. Apie tai interviu metu kalbėjo aviacijos ekspertas Anatolijus Chrapčinskis.
„Tu-22“ buvo sukurti dar sovietiniais laikais, todėl turėjo skirtingas serijas ir dalis. Tiesą sakant, po kiekvieno atnaujinimo pasirodė dar vienas orlaivis, sako Anatolijus Chrapčinskis.
„Tu-22“ serijų buvo daug. Jie buvo gaminami skirtingu laiku, buvo įvairių patobulinimų, taip pat džiovintuvas (pagalbinis jėgos agregatas) - jis taip pat gali netikti kitam lėktuvui. Yra gana įdomi situacija ten... „Tu-22“ išgyveno kelis modernizavimo etapus nuo sovietinių laikų – „Tu-22M“, „Tu-22M0“, „Tu-22M1“, „Tu-22M2“, M3 ir net M4. Jie vyko nuo septintojo dešimtmečio iki SSRS žlugimo. Keitėsi oro įsiurbimo varikliai, keitėsi valdymo blokai ir t. t., kiekvieną kartą pasirodydavo beveik naujas lėktuvas,“ – pasakojo Anatolijus Chrapčinskis.
Be to, Rusijos Federacija turi savo „Tu-22M3“ modernizavimo programą. Maskvai tai yra vienintelė galimybė, nes ji nesugeba pagaminti naujų strateginių bombonešių: prarasta daug laiko ir išteklių.