Rusai masiškai skundžiasi kiniškais automobiliais. Kas nutiko ()
2023 m. kinų automobiliai Rusijos Federacijoje 35 % dažniau lankysis autoservisuose. Savininkai labiausiai skundžiasi nekokybišku antikoroziniu apdorojimu, silpna pakaba ir elektronikos problemomis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kiniški automobiliai, užplūdę Rusijos automobilių rinką po sankcijų įvedimo, pasirodė nepatikimi. Jų savininkai skundžiasi nuolatiniais gedimais ir dažniau turi lankytis servisuose. Apie tai rašo „Izvestija“.
Per 2023 m. 8 mėnesius remontui buvo išsiųsta 35 proc. daugiau kiniškų automobilių, kurių amžius iki 4 metų, nei per tą patį laikotarpį pernai. Dažniausiai į servisus atvykdavo „Chery“, „Lifan“ ir „Geely“ automobiliai. Labiausiai išaugo „Haval“ (+88 %), „Changan“ (+33 %) ir JAC (+60 %) savininkų užklausų skaičius.
Nemažai kiniškų modelių turi surinkimo kokybės problemų, kiti automobiliai pasižymi nepatikimu ir trumpalaikiu dizainu. Apklausa parodė, kad 61 % vairuotojų mano, jog automobiliai iš Kinijos iš dalies pritaikyti Rusijos sąlygoms, o 19 % - visiškai nepritaikyti ir negali išgyventi atšiaurių žiemų.
Visų pirma daugelio kiniškų automobilių kėbulo metalas yra plonas, neatlaiko didelių apkrovų ir yra linkęs į koroziją. Pakaba nesuveikia keliuose su nelygumais ir nėra pritaikyta aktyviam automobilio naudojimui taksi - kartais remontas reikalingas pravažiavus vos 20 000 km. Kita silpna vieta - automobilių iš Kinijos elektronika.
Įvedus sankcijas Rusijos Federacijai, pasaulinių prekės ženklų automobilių importas praktiškai sustojo. Jų nišą užėmė Kinijos automobilių gamintojai: 2022 m. į Rusiją buvo importuota 162 tūkst. automobilių iš Kinijos, o per 2023 m. 8 mėnesius - jau 287 tūkst.