Tikras inžinerijos stebuklas. F-15 gali judinti oro įleidimo angas. Kaip tai veikia (Video)  ()

Norėdami išspręsti variklių aušinimo problemą, inžinieriai sugalvojo judančių oro įleidimo angų sistemą. Tai atskleidžia, kokie sudėtingi yra naikintuvai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Japonijoje nufilmuotas mokomasis naikintuvo F-15 skrydis, kurio metu manevrų metu buvo pademonstruotos oro paėmimo angos, judančios ore. Apie tai praneša „The War Zone“.

Vizualiai judančios oro paėmimo angos atrodo kiek keistai, tvirtina žurnalistai. Tačiau už to slypi tikras techninis stebuklas, kuris atlieka pagrindinę orlaivio funkciją. Lėktuvas, kurio serijos numeris 12-9828, buvo nufilmuotas per „Gifu Air Show“ repeticiją. Renginys vyks lapkričio 12 d. Gifu oro uoste Kakamigaharos mieste Pietų Japonijoje.

Naikintuvo kintamos geometrijos oro įsiurbimo angų judėjimas yra pagrindinis parametras išlaikant tolygų ir optimalų oro srautą į du „Pratt & Whitney F100-PW-220E“ turboventiliatoriaus variklius. Oro paėmimo angos nukreiptos į priekį iš viršaus į apačią, keičiant korpuso kampą jos „linkteli“ valdomos kompiuterio, kad anga visada būtų tinkamu kampu. Ši sistema ypač praverčia esant nedideliam greičiui, kai oro paėmimo angos viduje esantis grotelių komplektas padeda sulėtinti oro srautą, kad patekęs į variklio priekį jis nebūtų turbulentinis ir ikigarsinis.

 

 

„Oro įsiurbimo angos juda, reaguodamos į atakos kampą. Galite išgirsti oro įsiurbimo angos spragtelėjimą, kai skrendate skrydžio režimu“, – vaizdo įrašą komentavo buvęs JAV oro pajėgų F-15 pilotas Shari.

Autorius pažymi, kad orlaivių inžinerija yra itin sudėtinga, o šis momentas vaizdo įraše iš oro įsiurbimo angų dar kartą įrodo, kad didelė dalis sprendimų paprastam žmogui nėra matomi.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(18)
(0)
(18)

Komentarai ()

Susijusios žymos: