„Jutikliniai ekranai yra šiukšlės!“ „Volkswagen“ grąžina mygtukus ir rankenėles. Kas nutiko (Foto) (3)
„Jutikliniai ekranai yra šiukšlės!“, skundžiasi vairuotojai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Skubėdami modernizuoti ir elektrifikuoti transporto priemones, daugelis automobilių gamintojų pasekė didelių technologijų kompanijų pavyzdžiu ir interjero rankenėles, jungiklius ir mygtukus pakeitė jutikliniais ekranais.
Vienintelė problema? Iš esmės daugelis vairuotojų jų nekenčia.
Matyt, pakankamai daug klientų Europoje skundėsi „Volkswagen“, kad Vokietijos automobilių kompanija sugrąžina fizinius mygtukus ir valdymo jungiklius į savo naująją automobilių partiją, rašo „Autocar“.
Good! Hope all car makers are watching this... Physical controls are important - especially on Indian roads - touchscreens can be hard to use.
— Amit Paranjape (@aparanjape) December 20, 2023
"Future Volkswagen interiors will all draw inspiration from the ID 2all concept car and bring back physical buttons and controls.
The… pic.twitter.com/ttaqBkvJ3b
„Volkswagen“ teigia, kad ateities interjero dizainas bus sukurtas iš gamintojo „ID 2all“ koncepcinio automobilio – elektrinio keturių durų automobilio, kuris kainuotų 25 000 eurų ir būtų parduodamas Europoje. Nors jame vis dar yra du ekranai, vienas vairuotojo informacijai ir vienas informacijos ir pramogų sistemai, automobilis turi fizinius mygtukus, kad visa tai būtų galima valdyti.
Anksčiau šiais metais „Volkswagen“ generalinis direktorius Thomas Schäferis pripažino, kad klientai buvo nepatenkinti transporto priemonių jutikliniais ekranais.
„Turėjome nusivylusių klientų, kurių nereikėtų nuvilti. Taigi dabar daug laiko praleidome – dirbame tikrai sistemingai – ieškodami visų funkcijų, kurias klientas paprastai paliečia naudodamas transporto priemonę“, – „Autocar“ sakė jis.
Kodėl vairuotojai taip nekenčia jutiklinių ekranų transporto priemonėse?
Naršymas ekrane vairuojant atitraukia žvilgsnį nuo kelio. Be to, jie blaško dėmesį, nes norėdami gauti tai, ko norite, turite pereiti įvairias meniu parinktis. O funkcijos gali tapti nepasiekiamos, jei ekranas užges.
Vis dėlto rinkoje dominuoja jutikliniai ekranai, o 97 procentai naujų transporto priemonių šiuo metu pasižymi tokiomis smulkmenomis.
Tačiau klientams jie nebūtinai patinka. „Consumer Reports“ reguliariai reitinguoja automobilių informacines ir pramogų sistemas, o apklausti vairuotojai nekenčia prašmatnių, pažangių sistemų su jutikliniais ekranais arba jutikliniais skydeliais prabangiuose automobiliuose, o daug vairuotojų pirmenybę teikia pigesnėms transporto priemonėms su paprastesniais ir lengviau suprantamais valdikliais.