„48h Chrono“ etapas sumaišė kortas „CFMOTO Thunder Racing Team“ Dakaro eigai  ()

Dvi paras trukęs iššūkis, kai sportininkai nėrė į Tuščiojo Ketvirčio kopas ir turėjo įveikti per 600 kilometrų be mechanikų pagalbos, daugeliui tapo viską keičiančiu etapu. Ne veltui sakoma, kad net ir vietiniai nedrįsta leistis į šią Prancūzijos dydžio dykumą. „CFMOTO“ keturračiu pirmą kartą Dakaro ralyje startavęs Antanas Kanopkinas beveik visą maršrutą įveikė solidžiu tempu ir be didesnių iššūkių, tačiau viską pakeitė likus vos keliems kilometrams iki finišo pasibaigę degalai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Dvi dienos buvo tikrai labai įdomios, važiavosi puikiai ir baigėsi degalai likus vos dešimt kilometrų. Per pusantros valandos sustojo keli motociklininkai, davė pusantro litro benzino. Iki finišo tuomet važiavau ne trasa, o aplink – norėjau aplenkti didelį kopų masyvą taupydamas jau turimus degalus. Nuklydus nuo trasos vėl baigėsi degalai“, – pasakojo A.Kanopkinas ir sakė, kad nuo tos vietos, kur sustojo, iki finišo tiesia linija buvo likę vos keturi kilometrai ir septyni šimtai metrų.

Pradėjus temti ir nelikus kitos išeities, sportininkas turėjo kviesti organizatorių pagalbą, kad jį evakuotų iš trasos. Deja, bet šis mažiau nei penkių kilometrų organizatorių pavėžėjimas komandai kainavo daugiau nei 6 valandų baudą rezultatų lentelėje.

Tiesa, tai dar ne viskas. Kadangi keturratį nuo poilsio dienos bivako skiria maždaug 800 kilometrų, tikėtina, jog organizatoriai komandai jų techniką pristatys tik naktį į sekmadienį. Tad kol likusios komandos visą dieną skiria technikos remontui ir pagrindinių mazgų perrinkimui, „CFMOTO Thunder Racing Team“ tikisi, kad turės laiko atlikti bent poros valandų apžiūrą prieš sekmadienio startą.

„Dabar vyksta daug diskusijų su organizatoriais ir federacija. Jie patys pasimetę dėl šios situacijos. Pridarė reikalų ir patys sau, ir mums, vietoj to, kad visas sprendimas būtų kainavęs penkias minutes jų darbo. Atsitiko gyvenimas, tai yra – Dakaras. Mes nepasiduodam, ruošiamės ir dėliojame darbų planą pagal esamą situaciją. Šiandien visi iš esmės tvarko techniką, keičia važiuokles, remontuoja variklius. Panašu, kad mes šios prabangos neturėsime ir tęsime Dakarą su tokia technika, kokią atgausime po šio etapo“, – komentavo A.Kanopkinas.

 

Jau sekmadienį dalyviai vėl leisis į trasą, kur jų lauks 873 kilometrai, iš kurių net 483 sudarys greičio ruožas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(2)
(-1)

Komentarai ()

Susijusios žymos: