„Volvo“ pristato pirmąjį tik elektra varomą sunkvežimio modelį švariam ir saugiam miesto transportui ()
„Volvo“ pristato pirmąjį sunkvežimį, kuris iš pagrindų kurtas naudoti tik su elektros pavara. Šis elektrinis „FM Low Entry“ sunkvežimis yra pritaikytas vežti sunkius krovinius, suteikia puikų matomumą vairuotojui ir optimizuotas saugiam ir našiam vairavimui miestų gatvėse.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Vis daugiau miestų siekia sumažinti oro taršą, todėl sparčiai auga nulinės emisijos sunkvežimių, galinčių patenkinti šiuos naujus reikalavimus, paklausa.
„Volvo Trucks“ elektrinių sunkvežimių gamą papildęs „Volvo FM Low Entry“ – pirmasis modelis, kuris bus gaminamas išskirtinai tik su elektros pavara. Tai sunkiasvoris sunkvežimis, sukurtas atlikti įvairias gabenimo užduotis miestuose.
„Šis nulinės emisijos sunkvežimis puikiai papildo mūsų elektra varomų transporto priemonių gamą, tinka pervežimams mieste ir yra sukurtas atsižvelgiant į vairuotojo poreikius. Tai galingas, nesudėtingai vairuojamas ir manevringas sunkvežimis. Naujasis „Volvo FM Low Entry“ patvirtina mūsų tikslus plėsti elektrinių transporto priemonių pasiūlą, kad dar daugiau klientų galėtų sumažinti anglies dvideginio emisijas“, – teigia „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.
5 žvaigždučių „Direct Vision“ įvertinimas
Žema sėdėjimo padėtis suteikia vairuotojui puikų matomumą ir aplinkos kontrolę. „FM Low Entry“ geras matomumas iš kabinos pelnė penkių žvaigždučių įvertinimą pagal „Direct Vision“ standartą, kuriuo vertinamos Londone eksploatuojamos sunkiasvorės transporto priemonės. Šis standartas įsigalios 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį.
„Volvo FM Low Entry“ yra universalus sunkvežimis, lengvai pritaikomas atliekų tvarkymui, statybų darbams, prekių pervežimui bei kitoms gabenimo užduotims.
Sunkvežimis sukurtas remiantis puikiai žinomu „Volvo FM“ modeliu. Erdvi kabina buvo nuleista ir pastumta į priekį, o dėl žemo įlipimo laiptelio ir plokščių grindų lengva įlipti ir išlipti iš sunkvežimio. Šios dizaino ypatybės sukuria ergonomišką, patogią ir efektyvią darbo aplinką miestuose dirbantiems vairuotojams.
Naujasis „FM Low Entry“ iš pradžių bus siūlomas Europoje, Australijoje ir Pietų Korėjoje. Pardavimo pradžia – 2024 m. pirmasis ketvirtis, gamyba startuos 2024 m. antrąjį ketvirtį.
Aštuonių elektrinių sunkvežimių asortimentas
Kartu su naujuoju elektriniu miesto sunkvežimiu „Volvo“ dabar siūlo aštuonias elektrines sunkiąsias transporto priemones. 2019 m. „Volvo Trucks“ tapo pirmuoju gamintoju pasaulyje, pradėjusiu serijinę sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių gamybą. Bendrovė siekia, kad 50% naujų „Volvo“ sunkvežimių pardavimo 2030 m. visame pasaulyje sudarytų elektriniai sunkvežimiai.
Pagrindinės „Volvo FM Low Entry“ savybės:
- Matomumas (standartinėje komplektacijoje) atitinka Londono transporto 5 žvaigždučių „Direct Vision“ standartą.
- Sunkvežimis aprūpintas „Volvo Dynamic Steering“ sistema, užtikrinančia lengvą vairavimą ir mažesnes vibracijas.
- Galima rinktis vieną iš trijų susėdimo variantų: vairuotojas + 0, 1 arba 3 keleiviai. Kabinos gale yra 3 sėdynės keleiviams, kurie neužstoja vairuotojo matomumo. Tai sumažina akląsias zonas ir užtikrina puikų matomumą.
- Žemas įlipimo laiptelis, plokščios grindys ir patogios įlipimo rankenos lengvam ir saugiam išlipimui iš kabinos.
- Sunkvežimį galima įsigyti su nauja pažangia „Volvo“ vaizdo kamerų stebėjimo sistema.
- Galima rinktis iš dviejų aukščių (stovint) kabinų: miegamosios (1575 mm) ir prailgintos / aukštos miegamosios kabinos (1945 mm).
- Galimos ašių konfigūracijos: 4X2, 6X2, 6X4, 8X2, 8X4
- Bendroji masė: 19–32 tonos
- Variklis: 330 kW
- Baterija: 360 kWh (4 akumuliatorių blokai)
- Galimas viena įkrova nuvažiuoti atstumas: iki 200 km (atstumas priklauso nuo įvairių parametrų, tokių kaip krovinio svoris, vairavimo stilius, vairavimo ciklas, topografija, temperatūra ir kt.)
- Įkrovimas: 250 kW (DC), 43 kW (AC)
- Ratų bazė: 3900–6000 mm