„Xiaomi“ pademonstravo savo elektromobilio SU7 interjerą. Neįprastai daug mygtukų (Foto, Video) (1)
Kinijos bendrovė „Xiaomi“ paskelbė keletą savo pirmojo SU7 elektromobilio interjero nuotraukų, taip pat vaizdo įrašą, kuriame užfiksuotas automobilio bandomasis važiavimas žiemos sąlygomis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Sprendžiant iš paskelbtų vaizdų, ant vairo, prietaisų skydelio ir kitose SU7 interjero vietose yra neįprastai daug mygtukų.
Nors „Xiaomi“ elektromobilio kaina ir pristatymo pradžios data dar nežinoma, apie jį pateikiama vis daugiau informacijos.
Anksčiau bendrovės vadovybė kalbėjo apie ketinimą pradėti tiekimą 2024 m. pirmoje pusėje, todėl galima daryti prielaidą, kad netrukus bus žinoma išsami informacija apie SU7 specifikacijas ir kainą.
Tikėtina, kad elektromobilis pasirodys balandžio mėnesį vyksiančioje Pekino automobilių parodoje. Kalbant apie kainą, manoma, kad SU7 kaina neviršys 300 tūkst. juanių (42 tūkst. JAV dolerių).
Grįžtant prie SU7 interjero, reikia pažymėti, kad labiausiai nustebino daugybė mygtukų.
Xiaomi SU7 EV Interior Layout & Design have been revealed✅
— Reviews & Recaps (@Review_Recap) February 11, 2024
- Glass Roof
- Huge 16.1-inch Infotainment System in Front
- Two separate screens at the rear seat
- Physical Buttons/Switch for important controls/features#Xiaomi #XiaomiSU7 #SU7 #EV #TechNews pic.twitter.com/WeVlQkBLBI
Keista, nes „Xiaomi“ yra technologijų bendrovė ir tikrai galėjo sumažinti mygtukų skaičių.
Interjero koncepcija buvo pagrįsta gražiu, inovatyviu dizainu.
Visi svarbūs elementai yra arti vairuotojo ir priekinės sėdynės keleivio.
Lanko formos prietaisų skydelis sujungia projekcinį ekraną su gana dideliu jutikliniu ekranu ir oro ventiliacijos angomis.
Pasak kūrėjų, tokia prietaisų skydelio forma ne tik fiziškai išplečia erdvę, bet ir suteikia psichologinį jausmą, kad esate laisvesnėje erdvėje.
Vairuotojui ir priekinės sėdynės keleiviui valdymo sąsaja ir mygtukai išdėstyti intuityviai.
Centrinėje konsolėje yra automobilio užvedimo mygtukas, taip pat keturi jungikliai, skirti salono temperatūrai, ventiliatoriaus greičiui, pakabai valdyti.
Ant vairo ir už jo esančių svirčių taip pat yra mygtukai, o apie važiavimo greitį ir kitus parametrus – informuojama ne tik prietaisų skydelyje, bet ir projekciniame ekrane.
Bendrovė tiki, kad fiziniai mygtukai yra natūraliausias žmogaus sąveikos su automobiliu būdas. Įdomu tai, kad specialia prijungimo stotele galima pridėti dar daugiau mygtukų, padėjus juos po jutikliniu ekranu.
Ne paslaptis, kad „Xiaomi“ nori, jog jos elektromobiliai būtų labai efektyvūs, net ir žiemos sąlygomis.
Dažna elektromobilių problema yra ta, kad esant žemai temperatūrai gerokai sumažėja nuvažiuojamas atstumas.
Siekdami išspręsti šią problemą SU7 kūrėjai panaudojo specialų šilumos siurblį. Paskelbtame vaizdo įraše matyti, kaip pora SU7 sedanų bandomi sniegu padengtame bandymų poligone esant -33 ºC temperatūrai.