Artėja krachas. Be Vakarų pagalbos greitai negalės net pakilti nuo žemės. Kas vyksta Rusijoje  ()

Aviacijos incidentų skaičius Rusijoje smarkiai išaugo.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Aeroflot“ oro linijų keleivinis lėktuvas „Boeing-777“, skridęs iš Maskvos į Guangdžou, dėl techninio gedimo nusileido Irkutske avariniu būdu, pranešė Rytų Sibiro transporto prokuratūra.

„Aeroflot“ patikslino, kad įgulos vadas nusprendė nutupdyti lėktuvą „dėl alyvos lygio kiekio sumažėjimo viename iš variklių“. Nusileidimas įvyko kaip įprasta, „veikiant abiems varikliams“, pabrėžė aviakompanija.

„Atsarginis lėktuvas buvo išsiųstas tęsti skrydžiui iš Maskvos“, – pridūrė „Aeroflot“. Belaukiant išvykimo keleiviai buvo apgyvendinti viešbutyje, aprūpinti gėrimais ir maistu.

Tai jau antra aviacijos avarija per savaitę. Gegužės 6 d. iš Maskvos į Orenburgą skridęs aviakompanijos „Nordwind“ („Šiaurės vėjas“) lėktuvas „Airbus A321“ ore pasiuntė nelaimės signalą ir grįžo į išvykimo oro uostą. Jis skrido apie 40 minučių ir sumažino aukštį iki 3 tūkstančių metrų, nes piloto kabinoje sumažėjo slėgis. Tam tikru momentu lėktuvas dingo iš radaro.

Įvedus JAV ir ES sankcijas dėl karo Ukrainoje, aviacijos incidentų skaičius Rusijoje smarkiai išaugo. 2023 metais ore užfiksuoti mažiausiai 74 skirtingų tipų orlaivių gedimai, tai yra 38 daugiau nei 2022 metais, suskaičiavo Vokietijos tyrimų bendrovė „Jacdec“.

 

Remiantis tyrimų bendrovės „Cirium“ duomenimis, įvyko beveik 10 nelaimingų atsitikimų kas 100 000 skrydžių, palyginti su penkiais per metus. Tai variklio užsidegimai ar kitokie gedimai skrydžio metu, važiuoklės pažeidimai tūpimo metu, taip pat vairų gedimai, dėl kurių buvo nukrypstama nuo kurso.

2024 metais oro incidentų serija tęsėsi – vien sausio mėnesį jų buvo dešimt. Per pirmuosius tris metų mėnesius šešiuose lėktuvuose skrydžio metu sugedo varikliai.

Daugeliu atvejų rimtos žalos ar nelaimės išvengiama, tačiau nuolatinės techninės problemos kelia didelį pavojų keleiviams ir padidina pilotų darbo krūvį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(44)
(1)
(43)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()