„Velniop tai. Jie niekam neįdomūs!“ Legendinis „Bugatti“ persigalvojo (1)
Paskelbus naujausius ekologinius reikalavimus, savo kursą elektrifikacijos link skubiai keičia visa eilė automobilių gamintojų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tai prieš porą metų paskelbę, kad nuo šiol visi „Bugatti“ automobiliai bus varomi tik elektra, savo taktiką bei planus keičia ir prancūzai, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
„Bugatti Rimac“ kompanijos vadovas Matė Rimacas dienraščiui „Financial Times“ teigė, kad įmonė kuria naują, beprotišką 16 cilindrų variklį ir tai, kad ateityje „Bugatti“ bus varomi vidaus degimo varikliu, o ne elektra, kaip buvo planuojama anksčiau.
Masiniai automobilių gamintojai praėjusių metų pabaigoje ėmė jausti, kad pirkėjų meilė elektromobiliams atvėso, o superautomobilių gamintojai tokį atšalimą ėmė jausti anksčiau.
Naujos kartos „Bugatti“ jau buvo pradėtas kurti ir turėjo būti varomas elektra, bet dabar konstruktoriai skubiai persimeta į kitą pusę ir jau pradėjo darbus prie naujo superautomobilio, kuris turės vidaus degimo variklį.
Kaip teigia „Bugatti“ vadovas, kai gamintojai ėmė masiškai pereiti prie elektros, pirkėjai nuo šių automobilių atšalo.
Priežastis ta, jog anksčiau elektromobiliai atrodė egzotiškai ir buvo kažkas neįprasto, todėl į juos savo dėmesį ėmė kreipti ekscentrikai, ekologai bei technologijų maniakai.
Tokiems automobiliams tapus kasdieniniais, jie tapo niekam nebeįdomūs.
Jeigu anksčiau pirkėjai galėjo taikstytis su elektromobilių netobulumu dėl jų ekscentriškumo, tai dabar viskas atvirkščiai.
Kaip pavyzdį M. Rimacas pateikė laikrodžius – gerokai daugiau funkcijų turintys elektroniniai laikrodžiai darosi nebeįdomūs, žmonės sutinka mokėti daug didesnius pinigus mokėti už paprastus mechaninius laikrodžius, ypač už chronografus, nes juos žiūrima kaip į meno kūrinius.
Naujasis „Bugatti“ turės 16 cilindrų V formos variklį be jokių turbinų. Jis bus beveik pusmetriu ilgesnis už ankstesnį variklį bei turės net 8 litrų darbinį tūrį, kuris pasižymės labai įspūdingu garsu galia.
Pradinėse versijose automobilio galia sieks netoli 2 tūkst. arklio galių, nes jam ratus padės sukti ir hibridinė pavara.
Beje, šio automobilio premjera bus surengta jau šių metų vasarą. Tai bus pirmoji pažintis, nes reali automobilio prekyba prasidės ne anksčiau kaip po metų, bet multimilijonieriai jau rikiuojasi į eilę.