1800 AG ir 2 sekundės iki 100! Pristatytas „Bugatti Chiron“ įpėdinis (Foto, Video) ()
Naujasis hiperautomobilis kainuos 3,8 mln. eurų.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pristatytas naujas hiperautomobilis „Bugatti Tourbillon“. „Chiron“ modelio įpėdinis bus gaminamas ribota 250 automobilių serija. „Bugatti Tourbillon“ kaina sieks 3,8 milijono eurų, o gamyba prasidės 2026 m. Išsami informacija apie naująjį automobilį atskleista oficialioje „Bugatti“ svetainėje.
#Bugatti has unveiled its latest model, the Bugatti Tourbillon, as the successor to the Chiron. This powerful hybrid boasts 1,800 horsepower and will be priced at over $4M. 🤯
— Moby Media (@mobymedia) June 22, 2024
The Tourbillon is currently in the "testing phase," with deliveries of the planned 250 vehicles… pic.twitter.com/LOUjJjPipU
Naujasis „Bugatti Tourbillon“ turi pažįstamą išvaizdą ir primena savo pirmtaką „Chiron“ – išlaikė pasagos formos groteles ir išskirtines lenktas oro įsiurbimo angas.
Designed for eternity and shaped for speed, the BUGATTI TOURBILLON is a truly timeless masterpiece in every single detail.
— Bugatti (@Bugatti) June 20, 2024
Each surface is carefully refined to balance aero- and thermo-dynamic performance, inspired by BUGATTI’s design legacy.#BUGATTI #BUGATTITourbillon… pic.twitter.com/8m4dCI7cQ8
Tačiau kupė tapo agresyvesnis dėl plonų priekinių LED žibintų ir daugiau „įspaustų“ šoninių sienelių.
„Bugatti Tourbillon“ interjeras – neoklasikinio stiliaus. Apdailoje naudojama oda ir aliuminis. Išdėstymas pažįstamas iš „Bugatti Chiron“ – sėdynes skiria aukšta konsolė. Prietaisų ciferblatai primena brangius laikrodžius, o centriniame skydelyje buvo sumontuotas ištraukiamas ekranas.
Stunning in every detail and recognizably BUGATTI, the TOURBILLON encapsulates 115 years of BUGATTI design DNA and 20 years of aerodynamic expertise and innovation, featuring a number of patented technologies and taking craftsmanship to new heights.#BUGATTI #BUGATTITourbillon… pic.twitter.com/22CpW64ln3
— Bugatti (@Bugatti) June 21, 2024
Dideli pokyčiai įvyko variklio skyriuje, nes „Bugatti Tourbillon“ gavo visiškai naują hibridinį variklį, sukurtą „Cosworth“ kompanijos, kuriančios „Formulės 1“ variklius.
8,3 litro V16 variklis išvysto 1000 AG. Dar 800 AG prideda trys elektros varikliai – bendra variklio galia siekia 1800 AG.
„Bugatti Tourbillon“ demonstruoja įspūdingą įsibėgėjimą:
- 0-100 km/val. – 2 s;
- 0-200 km/val. – 5 s;
- 0-300 km/val. – 10 s;
- 0–400 km/val. – 25 s.
Maksimalus greitis – 445 km/val., o norint jį pasiekti, atskiru mygtuku reikia įjungti specialų režimą. „Bugatti Tourbillon“ elektrinių variklių režimu gali nuvažiuoti 60 km.