Prieš ledą – skystosios padangų grandinės. Keistas GM išradimas (Foto, Video)  ()

Dar prieš tai, kai priekiniai varomieji ratai tapo standartine daugumos automobilių įranga, automobilių gamintojai siekė sukurti funkciją ar įtaisą, kuris šiek tiek palengvintų vairavimą žiemą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vairavimas šaltesnio klimato sąlygomis, kur sniegas, šlapdriba ir ledas yra nuolatinė realybė žiemos mėnesiais, be tinkamos įrangos gali pasirodyti pavojingas ir sudėtingas.

Šiais laikais, kai tik jūsų automobilio ratai pradeda slysti, automatiškai įsijungia traukos kontrolė, padedanti padangoms sukibti su slidžiu kelio paviršiumi. Tačiau iki jos atsiradimo buvo sugalvotas kitas būdas.

[Mažiausios kainos] El. dviračių TOP! Specialūs nuolaidų pasiūlymai tik Technologijos.lt skaitytojams + žaidimas laimėti dviratį (Video)
13039 4

Pristatome Jums ypatingai kokybiškus el. dviračius. Juos ir patys išbandėme, ir absoliuti dauguma pirkėjų su apžvalgininkais giria. Ir dabar dar juos galite įsigyti su specialiai Jums skirtais nuolaidų kuponais už mažiausias kainas istorijoje.

Išsamiau

JAV automobilių gigantas „General Motors“ (GM) manė, kad turi stebuklingą sprendimą nepakankamo sukibimo žiemą problemai – skystąją padangų grandinę.

Taip GM rinkai pristatė „V75 Tire Liquid Chain“ – šis įrangos pasirinkimas buvo beveik visame 1969 metų „Chevrolet“ modelių asortimente.

 

Skystųjų padangų grandinės dozatoriaus veikimo būdas iš tikrųjų tuo metu buvo gana pažangus. Vairuotojas prietaisų skydelyje įjungdavo valdiklį, kuris suaktyvindavo du aerozolių balionėlius, kurių kiekvienas sumontuotas ant galinių padangų. Tuose balionėliuose buvo ypatingas polimeras, sukurtas taip, kad padangos protektorius būtų pakankamai kibus, kad vėl sukibtų su šaltu, slidžiu kelio paviršiumi.

Jums gali kilti klausimas, kodėl JAV vairuotojai anuomet tiesiog nenaudojo žieminių padangų. Tais laikais žieminės padangos tiesiog nebuvo tokios populiaros, dėl įsitikinimo, kad jos greičiau susidėvi (žieminės padangos yra minkštesnės už vasarines).

 

 

Nėra visiškai aišku, ar GM skystoji padangų grandinė iš tikrųjų pagerino įprastų padangų sukibimą žiemos sąlygomis. Kai kurie teigia, kad tai buvo nuostabus išradimas, bet kiti sako, kad tai buvo tik reklaminis triukas. Tik apie 2600 žmonių pasirinko V75 kaip papildomą 1969 metų „Chevrolet“ įrangos pasirinkimą.

Kai debiutavo 1970 metų modeliai, skystųjų padangų grandinė iš įrangos parinkčių sąrašo dingo. Tai lėmė prasti įrangos pardavimai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(8)
(0)
(8)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()