„Tai 1-as kartas istorijoje. Situacija labai rimta.“ Kas nutiko „Volkswagen“ ()
„Volkswagen“ neatmeta galimybės.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Volkswagen“ svarsto, ar pirmą kartą per savo 87 metų istoriją uždaryti gamyklas Vokietijoje, siekiant dar labiau mažinti sąnaudas, didėjant Kinijos elektromobilių gamintojų konkurencijai.
Pirmadienį išplatintame pranešime Vokietijos automobilių gamintojas, viena didžiausių pasaulyje automobilių kompanijų, teigė negalinti atmesti galimybės, kad gamyklos bus uždarytos savo šalyje. Kitos priemonės, skirtos „užtikrinti ateitį“, apima bandymą nutraukti darbo apsaugos sutartis su profesinėmis sąjungomis, kurios galioja nuo 1994 m.
„Europos automobilių pramonė yra labai sudėtingoje ir rimtoje padėtyje“, – sakė „Volkswagen“ grupės vadovas Oliveris Blume'as.
|
Ekonominė aplinka dar labiau pasunkėjo, į Europos rinką ateina nauji konkurentai. Konkurencingumo požiūriu Vokietija ypač atsilieka kaip gamybos vieta, sako jis.
„Volkswagen“ praranda rinkos dalį Kinijoje, kuri yra didžiausia jos rinka. Pirmąjį šių metų pusmetį pristatymas klientams šioje šalyje sumažėjo 7 %, palyginti su tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu. Grupės veiklos pelnas sumažėjo 11,4 % iki 10,1 mlrd. eurų.
Dėl silpnų rezultatų Kinijoje bendrovė pralaimi vietiniams elektromobilių prekių ženklams, ypač BYD, kurie taip pat kelia vis didesnę grėsmę jos verslui Europoje.
„Mūsų pagrindinė veiklos sritis yra išlaidų mažinimas“, – praėjusį mėnesį analitikams sakė Blume'as, nurodydamas planuojamą gamyklos, tiekimo grandinės ir darbo sąnaudų mažinimą. „Atlikome visus reikalingus organizacinius veiksmus. O dabar kalbama apie išlaidas, išlaidas ir išlaidas“, – pridūrė jis.
„Volkswagen“ sąnaudų mažinimo planai susidurs su dideliu profesinių sąjungų pasipriešinimu, kurios užima beveik pusę vietų bendrovės stebėtojų taryboje, skiriančioje vykdomuosius vadovus.
Viena galingiausių Vokietijos profesinių sąjungų „IG Metall“ pirmadienį dėl įmonės trūkumų kaltino netinkamą valdymą ir pažadėjo kovoti, kad apsaugotų darbo vietas.
„Šiandien valdyba pristatė neatsakingą planą, kuris supurto pačius „Volkswagen“ pagrindus ir kelia didžiulę grėsmę darbo vietoms“, – pranešime teigė „IG Metall“ pagrindinis derybininkas Thorstenas Groegeris.