„Beveik 2 000 tonų, 96 m aukščio. Į Baltijos jūrą“ (Foto, Video)  ()

Užburiantys vaizdai Baltijos jūroje.


Baltic Hub kranai
Baltic Hub kranai
© Ekrano kopija | https://x.com/cire_pl/status/1851190990863995049

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Sekmadienį, spalio 27 d., į Gdanske esantį „Baltic Hub“ (Lenkija) iš Kinijos atvyko keturi gigantiški, pilnai surinkti STS (angl. ship-to-shore) krantinės kranai.

Kiekvienas jų sveria po 2 000 tonų, kiekvienas jų siekia per 30 aukštų namo aukštį. Šiuo metu statomame T3 terminale veiks didžiausi tokio tipo įrenginiai Europoje.

Su Liberijos vėliava plaukiojantis didžiulis Kinijos laivas „Zhen Hua 36“ į Gdanską turėjo atvykti 11.00 val. Deja, „Baltic Hub“ gaubiantis tirštas rūkas operaciją leido atlikti tik po to 15.00 val., kai jis prasisklaidė.

Monitorius, kuriam sunku atsispirti: Tiesiog super geras vaizdo parametrų, patogumo ir kainos derinys (AOC Q27B3CF2 apžvalga)
5255 2

Šį kartą testuojame monitorių AOC Q27B3CF2: „Quad HD“ raiška, itin spartus reakcijos laikas, tiesiog kokybiškas vaizdas, patogus ir lengvas - o kaina tokia, kad vargu ar bežiūrėsite į brangesnius konkurentus...

Išsamiau

Įspūdingą atvykimo akimirką Gdansko gyventojai turėjo galimybę stebėti iš gretimo paplūdimio (rytinėje miesto dalyje, ribojasi su „Baltic Hub“ konteinerių terminalu).

Naujieji STS kranai turi galimybę iškrauti didžiausius pasaulyje konteinerių laivus. Jie yra didesni ir aukštesni už esamus, jau veikiančius terminale. Kiekvienas kranas sveria beveik 2 000 tonų ir yra virš 96 m aukščio (su pakelta strėle 140 m). Jie gali pakelti 65 tonas sveriančius konteinerius į 55 metrų aukštį.

 

„Tai ypatinga diena mūsų įmonės istorijoje. Tokių galingų kranų dar neturėjome. Jie yra didžiausi iš visų šiandien naudojamų Europos uostuose“, – sako „Baltic Hub“ atstovė Katarzyna Frankiewicz.

Į Gdanską kranai atkeliavo iš Kinijos, konkrečiai – iš Kinijos rytinėje šalies dalyje esančio Čangsino uosto. Kad pasiektų Lenkiją, laivas nuplaukė 29 500 km (16 115 jūrmylių). Maršrutas toks ilgas, nes reikėjo apiplaukti visą Afriką, nes trumpesnis kelias per Raudonąją jūrą ir Sueco kanalą šiuo metu yra pernelyg pavojingas dėl Jemeno husių kovotojų atakų.

 

Pirmadienį prasidėjo kranų iškrovimas ir pervežimas į statomos T3 krantinės teritoriją. Tai gali užtrukti apie savaitę.

„Kiekvienas kranas bus perkeltas iš laivo denio į krantinę. Mūsų laukia sunkus ir sudėtingas procesas, reikalaujantis beveik chirurginio tikslumo“, – pabrėžia Katažina Frankiewicz.

 

T3 terminale bus įrengti 7 tokie krantinės kranai. Likę trys atvyks 2025 m. kovo mėn. STS kranus planuojama pradėti eksploatuoti 2025 metų pirmąjį pusmetį.

„Baltic Hub“ yra didžiausias Lenkijos konteinerių terminalas ir vienintelis giliavandenis terminalas Baltijos jūroje. Čia atplaukia didžiausi pasaulio laivai, o dėl išvystytos kelių ir geležinkelių infrastruktūros importuotos prekės gali būti gabenamos toliau Čekijos, Slovakijos, Ukrainos ir Vengrijos link.  

Tolimesnių investicijų dėka „Baltic Hub“ siekia ne tik tapti pagrindiniu operatoriumi, aptarnaujančiu Vidurio ir Rytų Europą, ypač tokias šalis, kurios neturi prieigos prie jūros, pavyzdžiui, Čekija, Slovakija ir Vengrija, bet ir vienu didžiausių uostų Europoje. 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(23)
(2)
(21)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()