Europoje ne veltui bijoma Kinijos automobilių gamintojų: štai kokius perliukus pristatė parodoje  ()

Spalio 21 dieną bagėsi tarptautinė Paryžiaus automobilių paroda. Čia staigmenų netrūko ne tik iš Europos, bet ir Kinijos automobilių gamintojų. Apie tai „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“ plačiau papasakojo Ramūnas Fetingis.



© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Parodoje – ne viena premjera

Parodoje įvyko ne viena premjera. Štai „Citroen“ Paryžiuje parodė atnaujintą C4 modelį. Vis tik centrine figūra šio automobilių gamintojo stende tapo antros kartos „C5 Aircross“ – kol kas ji parodyta kaip konceptinis modelis, bet jau kitais metais turėtų atsirasti ir prekyboje.

O „Renault“ kiek netikėtai parodė savo 4 modelio retro stiliaus mažą autombilį – jis kampuotas, kaip ir jo pirmtakas, buvo gamintas prieš gerus trisdešimt metų, tačiau įdomu tai, jog yra varomas elektros.

Tuo metu „Audi“ į Paryžių atgabeno savo naujausio Q6 modelio „Sportback“ versiją. Pagrindinis skirtumas nuo paprasto „Q6“ – labiau aptakus kėbulas ir didesnis nuvažiuojamas atstumas su pilnai pakrautais akumuliatoriais.

Ypatingas „Ferrari“ automobilis

„Ferrari“ parodė galingiausią ir greičiausią automobilį, pritaikytą važinėti bendrojo naudojimo keliais savo istorijoje. Tai F80 – jo galia 1200 AG (895 kW). Automobilis turi hibridinę sistemą, jame sumontuotas trijų litrų benzininis šešių cilindrų variklis, kurio galia 900 AG (671 kW) ir 800 Nm. Taip pat yra ir trys elektros varikliai – du priekyje ir vienas gale.

Šaunuolis robotas-dulkių siurblys „Dreame X40 Ultra“ – siurbia, plauna ir prisižiūri save. Prisiminsite gal kartą per mėnesį (Apžvalga)
3825 5

Mums buvo pažadėta įspūdinga ateitis. Buvo teigiama, kad kada nors namuose šeimininkaus robotai-liokajai. Žmogus sėdės savo atlošiamame fotelyje, kol jo robotas tvarkys namus. „Dreame X40 Ultra“ tą ateitį paverčia dabartimi.

Išsamiau

Šio automobilio jėgos agregatas yra labai panašus į to „Ferrari“ automobilio, kuris pastaruosius du kartus laimėjo legendines Le Mano 24 valandų lenktynes, tik šiek tiek deforsuotas.

Iš vietos iki 100 km/h automobilis įsibėgėja per 2,5 sek., iki 200 km/h – per nepilnas 6 sek., o maksimalus greitis – 350 km/h.

Italai itin daug dėmesio skyrė autombilio aerodinamikai, kad jis būtų kaip įmanoma stabilesnis kelyje. Automobilio gale sumontuotas labai didelis difuzorius ir aktyvus galinis oro aptakas – dėl šios priežastis šiam „Ferrariui“ važiuojant 250 km/h greičiu, jį prie žemės spaudžia papildoma daugiau kaip tonos jėga.

 

Šio automobilio kaina prasideda nuo 3,5 milijonų eurų. Kaip rašo „Motor1“, jų iš viso bus pagaminti tik 799 vienetai ir nusipirkti tokį automobilį galės tik ypatingi „Ferrari“ kolekcionieriai. Didžioji tiražo dalis buvo užsakyta dar iki automobilio premjeros.

Kinijos gamintojų pranašumas

Nors pirmais smuikais parodoje griežė Prancūzijos automobilių gamintojai, apsilankę parodoje tikrai pastebėjo ir kitą tendenciją – Kinijos automobilių gamintojus, kurių čia buvo gera dešimtis. Kinijoje gaminami automobiliai atrodo tikrai konkurencingai.

Pavyzdžiui, kinų prabangus gamintojas „Hongqi“ jau yra Europoje. Tiesa, šio gamintojo automobiliai parduodami tik keletoje šalių. O štai į „Hongqi“ Paryžių atvežė net dvi naujienas – prabangų sedaną „e-h7“ ir ant tos pačios bazės gaminamą krosoverį „e-hs7“.

 

Naujas nematytas Europoje gamintojas – „Aito“. Trys šio kino modeliai 5,7 ir 9 sava eiga iš Kinijos atvažiavo iki Paryžiaus, taip parodydami, kad per visa kontinentą galima keliauti ir varomiems vien elektros. Tiesa, kelionė nebuvo trumpa – 15 tūkst. kilometrų jie įveikė per 38 dienas.

Parodoje taip pat pristatytas atnaujintas „Chery Tiggo 4 Pro“, o „Jetour“ parodė nedidelį T1 ir didžiulį rėminį visureigį T3.

Būta ir dar keletos paprastesnių modelių iš Kinijos, tačiau specialistai pažymi, kad jie savo išvaizda ir galimybėmis bei technologijomis ne tik nenusileidžia, bet nemaža dalimi atvejų ir lenkia savo europinius konkurentus. Paryžius parodė, kad Europos gamintojai ne veltui bijo įsileisti Kinijos automobilių gamintojus į Senojo žemyno rinką.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Žinių Radijas
(8)
(10)
(-2)

Komentarai ()