Legendinis prekės ženklas nustoja gaminti automobilius. Ar tai pabaiga? (Foto, Video) ()
Planas labai rizikingas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Jaguar“ jau seniai deklaravo mažinantis siūlomų modelių skaičių, tačiau dabar žengė dar radikalesnį žingsnį. Buvusi britiška markė nusprendė visiškai nutraukti naujų automobilių gamybą ir pardavimą – taip pat ir Britų salose.
„Jaguar“ nustoja prekiauti automobiliais savo šalyje
„Jaguar“ nusprendė nutraukti naujų automobilių pardavimą JK. Visi automobiliai JK salonuose bus parduoti, bet daugiau jų nebus, pranešė BBC.
Prekės ženklas savo veiklą, kaip tik elektromobilius siūlantis gamintojas, ketina atnaujinti 2026 m.
„Tai labai svarbi mūsų gerai apgalvoto plano, paskelbto 2021 m., dalis kaip mūsų „Re-Imagine“ strategijos dalis, kuri radikaliai pakeis „Jaguar“ prekės ženklo įvaizdį“, – sakė JLR UK generalinis direktorius Patrickas McGillycuddy.
„Jaguar“ iš rinkos pašalins daugumą modelių
Tačiau verta suprasti, kad ši informacija neturėtų visiškai nustebinti. „Jaguar“ jau ilgą laiką vykdo gana radikalų virsmo į prekės ženklą, siūlantį tik elektromobilius, procesą. 2024 metų liepą pasirodė informacija, kad „Jaguar“ vadovas Adrianas Mardellas informavo investuotojus, kad gamintojas iki metų pabaigos nutrauks penkių savo modelių gamybą.
Copy nothing. #Jaguar pic.twitter.com/BfVhc3l09B
— Jaguar (@Jaguar) November 19, 2024
|
„Jaguar I-Pace“ ir „E-Pace“ baigia savo „gyvenimą“, o „F-Type“, XE ir XF gamyba jau baigėsi.
2025 m. vienintelis automobilis su „Jaguar“ ženkleliu, kurį vis dar bus galima įsigyti, bus „F-Pace“ – visureigis, gaminamas nuo 2016 m. Tačiau šis modelis pamažu išnyks iš pasiūlos.
Pasitraukti iš gamybos yra labai rizikingas žingsnis. Prekės ženklas visiškai išnykti neketina, jis turi grįžti po dvejų metų, bet kaip prabangių ir daug brangesnių modelių gamintojas.
„Jaguar“ parodė naują logotipą
„Jaguar“ atskleidė pirmąsias savo naujojo įvaizdžio detales. Prekės ženklas pristatė naują vizualinį identitetą, įskaitant naują logotipą. Nauji automobiliai turi būti sukurti vadovaujantis filosofija, pavadinta „Exuberant Modernism“.
Jaguar has a new logo redesign and it's... something 😳
— AR12GAMING (@AR12Gaming) November 19, 2024
New logos feature an angular "leaper" design, a modern typeface, and a circular badge with "J" and "r."
First luxury EV debuts in 2026, with prices expected to double, prioritizing exclusivity over volume. pic.twitter.com/e19LK4MAaE
Plačiau apie vizualinį britų prekės ženklo identifikavimą sužinosime gruodžio pradžioje. Tada Majamio meno savaitėje bus pristatyta naujosios stilistinės kalbos „fizinė apraiška“, kuri, pasak „Automotive News Europe“, reiškia dviejų durų koncepcinio automobilio demonstravimą.
Portalas taip pat informuoja, kad JLR, kuriai priklauso „Jaguar“, stengiasi pakeisti prekės ženklą. Britai nebenori konkuruoti su tokiais prekių ženklais kaip BMW, „Audi“ ar „Lexus“, bet nori kilti aukščiau, link „Bentley“ ar „Aston Martin“. Todėl naujų modelių kainos turi būti bent dvigubai didesnės nei dabar. Gamintojas daro prielaidą, kad pardavimai gerokai sumažės, tačiau tuo pat metu įmonė pradės uždirbti iš savo automobilių.
I must say @Jaguar your new logo is horrendous. pic.twitter.com/d1Ud5ReSQQ
— Khaya Dlanga (@khayadlanga) November 20, 2024
Pirmasis prekės ženklo modelis naujajame įsikūnijime bus keturių durų GT klasės automobilis. Taip pat spėjama, kad kiti bus didelis automobilis su trimis sėdynių eilėmis ir „tikriausiai“ karališkosios šeimos nariams skirtas limuzinas.
„Jaguar“ planas yra labai rizikingas. Tiesiog dingti iš rinkos dvejiems metams yra rizikingas sprendimas. Visgi prekinis ženklas planuoja grįžti su automobiliais, kurie yra daug brangesni nei šiuo metu, todėl skirti visai kitai klientų grupei. Ar tai suveiks? Laikas parodys.